Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 29 sierpnia 2017

Wyprawa przez Wąwóz Homole

Ostatnimi czasy na wycieczki zabieram Adriena. Weekend spędziłam w Jaworkach koło Szczawnicy. Przy okazji ukulturalniania w Muzycznej Owczarni zaliczyłam przebieżkę przez góry. 
Pogoda trafiła się idealna. Czyste niebo, zero mgły. Zdjęć jest dużo- ędżoj! 


Na ryneczku w Jaworkach Adrien chciał sobie przysposobić "kapliczkę" 


Plan wycieczki :)

Wejście do Wąwozu Homole

A teraz będzie bardzo dużo zdjęć













Koniec końców wycieczka skończyła się na Palenicy :)


Niestety trasa i stada turystów zniechęciła mnie do robienia większej ilości zdjęć z Adrienem :) W wąwozie stracił łapę przy okazji pozowania- wolałam nie ryzykować powrotem kaleki do domu :)

Za to widoki na trasie były piękne! Trzy Korony, Tatry, psy, owce i barany :)





Docelowym miejscem była Muzyczna Owczarnia i dwa koncerty Sikorowskich- Andrzeja i Mai.






Z miłych spotkań niecodziennych miałam przyjemność spotkać niejakiego Nigela K.  tego od mostu :)

10 komentarzy:

  1. No, no, wytrawny turysta z niego. Piękną mieliście wycieczkę. Zdjęcie z owieczkami i pieskami urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Góry są piękne ☺ świetny model z Adriena, wpasował się w klimat wycieczki idealnie. Strój sportowy ma bardzo wygodny. Tylko, kto go tak po twarzy zdrapał? Chyba miał spotkanie z niedźwiadkiem 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigela K. O matko! Idol mój! Jak go spotkasz jeszcze raz, to wyślij go proszę na Warszawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne widoki <3 Widze ze Adrien to wytrawny turysta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adrien to farciarz bez dwóch zdań!
    sesja kojąca oczy i serducho!
    koncertu zazdroszczę i już!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyprawa jedyna w swoim rodzaju! Nie dość, że z Adrienem (tak na marginesie super ubranym!), z pięknymi widokami, baranami, Tatrami, psami, to jeszcze na deser takie koncerty! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne widoki, a Adrian to świetny model.
    Zdjęcia rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać Adrian łyknął łazikowego bakcyla :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy traper. Zdjęcie z mapą rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń