Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 30 lipca 2017

Nadeszła era Ghost Ridera.

Nicolas i Czacha są kolejnym przykładem zachcianek odłożonych w czasie. Na obu panów poczekałam sobie, ale w myśl zasady "co się odwlecze, to się kupi później" się doczekałam. Pierwotnie ceny łebków nie były zachęcające, oj nie. 
Obydwaj siedzą na "żołnierskim"ciele- mało wyględnym, za to bardzo mobilnym. I generalnie jak figurka mam być ubrana szczelnie to ten model jest fajniejszy. Ładnie pozuje, zazwyczaj nic nie wylatuje, i nawet intensywne użytkowanie (vide Adrien) nie powoduje rozklekotania stawów. 

Co do podobieństwa Nicolasa do siebie samego są skrajne poglądy, wg mnie jest podobny. Widziałam dużo gorsze wersje- może make up mógłby być bardziej wyrazisty, ale nie jest źle. Nawet grzywkę zrobili odstającą- drugi obok Jokera ma przestrzenną fryzurę. 




Nicolas czeka jeszcze na "skórzaną" kurtkę- dostanie coś na wzór motocyklowej kurtki, zaś Czacha jest praktycznie skończony ;) Tym razem nie wykorzystywałam Eibhlin- sama uszyłam wdzianka obu panów :)

 
Jedynym mankamentem żołnierskich ciałek jest łączenie z szyją- widać miejsce łączenia głowy z pegiem. Pod spodem zieje dziura zakryta koszulką- niestety wszystkie figurki na tych ciałkach skazane są na golfy albo koszulki pod szyję.



Czacha nie ma problemu z podobieństwem :)


Nie mogłam się oprzeć żeby nie wpakować Czaszce paluchów między szczęki ;) - dolna szczęka jest ruchoma, niestety "wylata" ze stawu. Wnętrze czaszki wypełnione jest przeźroczystym plastikiem, który ładnie łapie światło :)




W Strefie Czacha służy za mobilne ognisko i źródło ciepła dla zamarzniętych kolegów :)


Motocykl pożyczony od Betty Boop stanowczo za mały, ale innego nie było...... Za to buty ukradłam od Mańków MH- po podgrzaniu suszarką nie ma problemu z założeniem- przynajmniej z tą dwójką poszło gładko, bo buty to istna zmora. Ale nadzieja w butach od MH :)


Czacha wewnątrz pega ma ukrytą żarówkę i baterie :) Przełącznik jest w szyi zamaskowany plastikowymi płomieniami :) Niestety to rozwiązanie ogranicza zakres ruchów głowy- za mocno przekrzywiona czacha spada :)




Nie mogłam się oprzeć :)





10 komentarzy:

  1. Wow swietni sa <3 <3 Na pierwszy rzut oka nie rozpoznalam Nicholasa ale jak juz wiedzialam ze to on to jakies podobienstwo jes :) Za to czacha jest idealna :D

    Ubranka ...marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają świetnie. Szczegolnie pan z czachą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi się właśnie ten łebek kojarzył z Nicolasem Cage, jednak dobrze zgadłam ☺ Świetnie razem i osobno ☺ Nawet nie wiedziałam, że są takie Czachy do kupienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo ciekawe lalki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Facetów-lalków" na blogach jest jak na lekarstwo, więc tym bardziej miło obejrzeć zdjęcia tych dwóch bohaterów! Obaj są zupełnie przebojowi a foto z motocyklem marzyło by się i moim dziewczynom, oj marzyło...

    OdpowiedzUsuń
  6. choć bardziej przypomina mi, niestety,
    Harrisona Forda - ale tylko z daleka,
    z baaardzo daleka - interesujący Pan to!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obaj wyglądają bardzo realistycznie,podobni są niesamowicie do pierwowzorów.Świetni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czacha jest świetna i przerażająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby mu się takie żółte zezulce naprawę robiły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe fotki :) Tylko mam jedno pytanie: z jakiego filmu/komiksu/serialu pochodzi Czacha? Nic o nim nie wiem, a wygląda super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń