Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 1 kwietnia 2017

Shakira czyli Koza nie siada.

Koza mieszka u mnie od roku. Była to lalka, którą musiałam mieć. Koniec. Kropka.
Gazelle to postać z filmu Zootopia. Film przemkną sobie jakoś- przyjemny w odbiorze, ale ze wszystkich postaci musiałam, podkreślam MUSIAŁAM mieć Gazelę zwaną Kozą :)


Koza jest wyjątkowo delikatną lalką- ze względu na swoją drobną budowę mieszka w pudełku.



Dziewczyna ogólnie jest fotogeniczna - ma uroczy lok :) Wiernie odwzorowana z filmowym oryginałem.




Zakres ruchów jest ograniczony i niestety Koza nie siada :)






Na łebek też trzeba uważać- zamocowany na kulce - swobodnie obraca się dookoła :)


Kozę wypuściło Disney Store- to wersja śpiewająca :) Głosu w filmie Gazelli użyczyła Shakira i głosem Shakiry pobekuje moja Koza :) 





21 komentarzy:

  1. Gazelle niesamowita! muszę jeszcze raz obejrzeć film! widziałam w necie, że śpiewająca (pstryczek z Jej prawej strony) siedziała - szkoda, że Twoja nieee...

    zauroczyła mnie wersja z paper doll z sukienkami - nie umiem Ci tego przesłać - ale natkniesz się w necie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też śpiewająca :) niestety marnie zgina kopytka ;(

      Usuń
  2. Koziołek Matołek się zakocha. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się !!!!!!!!!!!!!!!!
    Skąd Ty bierzesz takie cuda ? Jest niesamowita !!!!
    Nie widziałam filmu :/ koniecznie muszę nadrobić ....
    Cud panna :) nie tylko Koziołek Matołek się zakocha :) jak sądzę jeszcze paru kandydatów by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) że tak powiem od pierwszego zobaczenia.

      Z internetu- ta akurat była na aledrogo :)
      Film polecam bardzo sympatyczny

      Usuń
  4. Ja cię, jaka ekstra koza :) pozazdraszczam bardzo bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Koza ma w sobie coś takiego, że totalnie rozumiem chęć posiadania jej! :D A pobekiwanie głosem Shakiry brzmi niezwykle interesująco, to dopiero gratka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna <3 Sama bym z checia przygrnela <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe stworzonko :)
    Żal że nie siada , bo ma na czym :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoooo matko kochana, jakie fajne dziwadło! Pierwszy raz takie cudo widzę :O I jeszcze jaka grzyweczka :D padłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ayu. Nie załamuj mnie. Nie widziałaś Zootopii???? Musisz nadrobić zaległości. Nie pożałujesz.

      Usuń
  9. O, Boże! Masz Gazell. U mnie mieszkają tylko pluszowe Nick i Judy. A film uwielbia cała moja rodzina. Świetna jest ta twoja Shakira;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwierzogród uwielbiam, gazela jest boska:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda i ma coś w oku z "Siekiery" :)

      Usuń
  11. Film był wg mnie świetny! Lalka jest świetna, nie spodziewałabym się, że Disney stworzy coś bardziej na wzór lalki niż figurki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Kozę ładnie zrobili- z reszty postaci widziałam głównie figurki

      Usuń
  12. Przyszła koza do woza. Masz woza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam! Ale sycylijskiego na którym baba z chłopem siedzą :) nie wiem czy Kozę przygarną :)

      Usuń