Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 18 kwietnia 2017

Pani Pieska czyli I Love VIP Pets Gwen

Znalazłam kolejną Panią Pieskę- oczywiście w SH.
Figurka była nieco sterana życiem, obrana z ozdóbek, upaprana po pyszczku, ale włosy miała w bd stanie.
W identyfikacji pomogła MajorM.- dziękuję! Zdjęcie oryginalnej figurki z przyległościami wygrzebałam w czeluściach netu.


Podobnie jak w przypadku pierwszej Pani Pieski do przeszczepu użyłam lalki Mattela - tym razem padło na EAH, Kupiłam zabitą na śmierć Madeline Hatter z umazaną twarzą czerwonym lakierem do paznokci.......Do odratowania nadawało się jedynie ciałko na którym zasiadła głowa Gwen :)
Sukienka była kupiona razem z Madeline :) butki jakieś zdobyczne :)










Wyszła z tego całkiem zgrabna krzyżówka ciut niższa niż Sophie za to kolor ciałka podszedł całkiem dobrze :)  Ciałka EAH pasują też zgrabnie do innych lalek- powołałam do życia składaka z główką klona Kurhn :) ale o nim w następnym poście :)

10 komentarzy:

  1. Oj jak się cieszę, ze moje panny Pieski maja w Polsce rodzinę :) Bardzo mi się podobają takie hybrydki :) mam już 4 i to pewnie nie koniec :)
    Piękna kobietka się narodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. psiunia milusia - ale te
    Jej buty - ODLOTOWE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza Pani P. Rękawiczki fajnie pasują do gwiazdki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet rękawiczki pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak ślicznie! ja też w SH kupiłam pieskę z tej serii i myślałam o jakimś ciałku dla niej. Zastanawiałam się jak to będzie wyglądać. teraz widzę, że fenomenalnie! Super laleczka Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciałko pasuje znakomicie, jakby było oryginalne! Buty to ma tak cudne, że w życiu takich nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczka jest tak urocza, że sama chciałabym taką mieć. Wyszła Ci taka zgrabniutka, słodka pieska. No, po prostu cukiereczek. P.S. nie myślałaś o odratowaniu twarzyczki Eah? Zmyj lakier z makijażem i namaluj nowy. Szkoda buźki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybrydka rewelacyjna :). Całkiem ciekawy pomysł :).

    OdpowiedzUsuń