Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 11 lutego 2017

Strefa Kliniczna chwilowo zamknięta.

Ponieważ w Strefie Militarnej nastąpił niespodziewany atak zombie, Strefa Kliniczna nie przyjmuje nowych lokatorów z obawy o infekcję. Kwarantanna trwa.......

Obiecałam Eibhlin zdjęcie zbiorowe towarzystwa


Zrobiłam, pamiętając, że Jasio na komodzie przez cały świąteczny czas siedział, ale coś mi mało było.......


O tych biedakach zapomniałam..........




A tak wygląda cała Strefa Zebrana w jedno miejsce :)  22 chłopa i jedna Wdowa :)

19 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie chłopów! Do wyboru, do koloru! Jest w czym wybierać! A co jeden to fajniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy wszyscy naj- pewnie jeszcze kilku bym przygarnęła, ale raz że $ trzyma się mocno, a dwa kwarantanna i takie tam........

      Usuń
  2. No to się dopiero nazywa MENAŻERIA :)))))
    Nie wiadomo gdzie oczy podziać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można z jednego na drugiego ;) Póki co zamknięty zoolog ;)

      Usuń
  3. zatrzęsienie testosteronu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) same samce alfa hyhy

      Usuń
    2. no, no, to Jasia skomplementowałaś...:)

      Usuń
  4. A co to za wirus zapanował wśród chłopów. Czy czasem nie C2H5OH? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zombie u Eibhlin ;) boję się infekcji ;) C2H5OH chyba na zombiowatość nie pomoże ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak trochę :) lepiej przeprowadzać działania prewencyjne :)

      Usuń
  6. 22 chłopa. No.No. Jest w czym wybierać. Same ciacha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zombie atakuje Eibhlin :) u mnie jeszcze nie ma :)

      Usuń
  8. Czy te zombie przenoszą się kabelkami na inne blogi? Nie wiem czy mam robić okopy, fosy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie :) Istnieje ryzyko jedynie infekcji międzyStrefowej :)

      Usuń
  9. Wow no alez druzyna Ci sie zebrala <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękni Kliniczni :) Piękne zdjęcia! <3 Powtarzam, kwarantanna zombie trwa! Istnieje ryzyko rozprzestrzenianie się wirusa!

    OdpowiedzUsuń