Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 18 lutego 2017

Lalkowy Kalendarz wg Szarej Sowy- Dzień Męskich Lalek

Takiego dnia nie mogłam ominąć :) Panowie zawojowali na amen serce i portfel.
Oczywiście amanci od Hot Toys są poza zasięgiem ale sprytni Chińczycy i na to znaleźli sposób ;)
Można na evilbayu skompletować za przyzwoity pieniądz figurki o zacnych rysach ;)
Pomijam lalków innych firm- męska lalka to dla mnie mały człowieczek łudząco podobny do oryginału. Marką wiodącą są Hot Toys - przy dobrym zdjęciu i wyretuszowaniu stawów trzeba dobrze się przyglądnąć czy to lalka czy człowiek - wystarczy pooglądać zdjęcia Hrjoe Photography :) mistrza w robieniu zdjęć swoim figurkom .
Bliskie kontakty z Eibhlin i Starym Zgredem zaowocowały powołaniem na półkę sporej bandy lalków :) panowie są w wersji ekonomicznej, ale u Zgreda możecie pooglądać Hot Toysów w stanie oryginalnym :)


 Wykorzystałam zdjęcia już publikowane z krakowskich meetów i nie tylko....







Mój ulubieniec - niestety chłopak jest poza zasięgiem, ale na szczęście jest NISKI jak na diabelski pomiot ;) jednakże urody nie można mu odmówić :) Marzeniem jest Hellboy od Sideshow - nie jest tak piękny jak ten od HT ale jest odpowiedni wzrostem do Abe :)


I moi panowie :)





Oraz jeden pensjonariusz Eibhlin, który przebywał na okresowym leczeniu :)





Cała moja banda :)




23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. hy hy hy szczególnie takiego jak wyżej :)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem. A jak wygram w Lotto to sobie kupię Seana Connery i Ernesta, i paru innych
    Pomarzyć , dobra rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam! Na upartego można chłopaków po kawałku kupować- najważniejsze są głowy- ciała mogą dostawać w wersji ekonomicznej "żołnierskiej" najbardzej mobilne, najmniej wyględne ale relatywnie tanie

      Usuń
  3. o rany ja oczywiscie zagubiona w knieji... zapomnialam na smierc :P Faceci super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę zapuściłam bloga, ale TAKIEGO dnia nie mogłam odpuścić

      Usuń
  4. No u Was, to chyba święto na miarę karnawału albo chociaż jakiegoś słynnego festiwalu jest :) tylu niesamowitych chłopów to na pewno się umie bawić :) tylko po tej zabawie to dopiero może być meksyk :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha same gwiazdy na salonach :) albo wariaci zależy z której strony spojrzeć :)

      Usuń
  5. Klops na całego, przegapiłam chłopski dzień. Za rok będę musiała dwukrotnie nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłaś TY?????? Prawie same chłopy na chacie!

      Usuń
  6. Ja nie mogę!!! Jaś Fasola. Nawet takiego lalka zrobili. Wolverin - moja niespełniona miłość. Ach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypadło mi z głowy z tym Świętem, w ogóle jakoś ostatnio gonię czas. Zebrałaś świetną, rewelacyjną wprost gromadę! Jest na kim oko zawiesić i to na niejednym! Zaintrygowałaś mnie tym zakupem ekonomicznym...ja tylko Keviny i Huntery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cena figurki zależy od wartości łebka i ciała jakie do niego dobierzemy- najtańsze są te co siedzi na nim Adrien- najdroższe Wolverina i Jasia. Generalnie lalka "robi" głowa, więc tu nie oszczędzamy, ale na ciałku już możemy. Pod ubraniem nie widać a dłonie mają wszystkie typy ciał realistyczne

      Usuń
  8. Wow, lalkowie tacy, że mucha nie siada :) Strasznie przystojni i wszyscy w moim typie :D Podziwiam ilość i jakość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ... i teraz będę się ślinić co najmniej przez cały tydzień.... :/ Tylu wspaniałych facetów !!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie myślałam, ze w lalkowym świecie tak znaczącą ilość zajmują panowie...
    Tylko podziwiać ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Męski świat jest fantastycznie róznorodny:)) Świetna gromadka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę jak ja bym chciała przygarnąć przynajmniej połowę takiej gromadki. Pozostaje mi tylko pozazdrościć tak przyjemnych dla oka egzemplarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie lubię lalków, (...choć ostatnio mi się to zmienia) to ci panowie bardzo mi się podobają ;) Osobiście chciałabym postawić na biurku Roberta Downey Jr'a :]...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaś Fasola wygrał wszystko! :D.

    OdpowiedzUsuń