Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 15 stycznia 2017

Shibajuku Girls Suki - Zaraza Czwarta ze Świątecznym Graniem w tle.

Niestety wpadłam po uszy- miałam NIE kupować, ale niejako kupiło się samo.

Suki-dziewczyna czwarta, którą zostawiłam jeszcze przed świętami w textilu nadal tam trwała na półce.....
Ponieważ make up ma idealny postanowiłam ją przygarnąć.  Szarookie dziewczę z tęczowymi włosami.
A że dziś dzień świąteczny, Suki postanowiła przypomnieć o wrzuceniu grosza do puszki.
Dzień wyjątkowy od ćwierć wieku gra WOŚP! 25 lat zbierania pieniędzy na szczytne cele.
Sama nigdy nie musiałam korzystać ze sprzętów orkiestrowych i chwała, ale wielu moich znajomych życie i zdrowie swoich dzieci zawdzięcza sprzętom Orkiestrowym.......

Tęczowa Suki w czapce z kubka* i scenkowym płaszczu :) I z niejako obowiązkowym dziś serduszkiem.




O samej lalce będzie jeszcze i o czapce z kubka :)
A tymczasem spam zdjęciowy szarookiej panny









I taka mała dygresja społeczno-polityczna- wstyd, że taką akcję spycha się do podziemia.
W moim mieście udaje się, że nie ma Orkiestry i zbiórki. Po raz pierwszy musiałam poszukać wolontariuszy z puszką. Dobrze, że jedna z galerii stanęła na wysokości zadania, udostępniła miejsce wewnątrz! Natomiast na mieście śladu Orkiestry nie ma. Pomijając przemykających Wolontariuszy z puszkami. Ale żadnej info, żadnych plakatów, NIC! Gdyby nie fb nie wiedziałabym że coś się dzieje.

WSTYD WSTYD i jeszcze raz WSTYD dla włodarzy miasta!!!!!!!!

Można nie lubić Jurka Owsiaka, można nie lubić Woodstokowych koncertów.... Można....
Ale do k**** nędzy te pieniądze służą CAŁEMU społeczeństwu...... CAŁEMU!
Wszyscy hejtujący niech pomyślą,że o ile może dzieci mieć nie będą, to na bank będą starymi ludźmi i kiedyś wylądują w placówkach leczniczo-opiekuńczych.........
Wiecie dla kogo zbieracie? Dla siebie samych zbieracie! Młodość, zdrowie, siły witalne nie są dane na zawsze. Wszystko przemija, młodość, zdrowie i nigdy nie wiadomo kiedy pomoc będzie potrzebna. Sprzęty kupowane przez WOŚP są dobrem publicznym. Pomyślcie jakby wyglądały szpitale, gdyby nie było sprzętów z serduszkami........

* Przed świętami nabyłam uroczy kubek z mordką reniferka i z "czapką",  która okazała się być idealna na ceberek Shibajuku :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Powinnam się leczyć :) Ale jak tak ładnie patrzącą cielęcinę zostawić w sklepie :) I jest równiutko pomalowana :)

      Usuń
    2. jako 90% wegeterianka - takiej cielęcince nie oparłabym się na 100% o ile tylko miałabym odpowiednio wyposażoną sakiewkę :)))

      od postu u Gosi z lalkowej mody - myślę o tej szajbusce pod kątem eksperymentów fryzjerskich - tj. podciąć całość do długości grzywki :)))

      no i chyba jednak przełamię się do bladolicej Namiki - jeśli tylko będzie w przyszłym tygodniu w sklepie - plan : zmyć nadmiar makijażu przy oczach i te sinostraszne usta!

      Usuń
    3. Ale ta ma świetne włosy! Szkoda tykać nożyczkami ;)
      Ma najdelikatniejszą sierść ze wszystkich które macałam. One są generalnie zaskakujące pod względem nierówności wykonania. Suki ma najładniejszy make up- równiutki na obu oczach, nic nie zjechało nawet brokat nie razi :)

      Mi brakuje Koe - nie żebym polowała specjalnie, ale pewnie jak stacjonarnie najdę to kto wie....... Technicznie kupienie całej piątki to tak jakby 1 pullipa kupić.......

      Usuń
    4. no cóż, jeden pullip może i fajny - ale jeszcze
      lepsza cała słodkościowa piąteczka - zaś Koe
      miałam w łapkach (kupowałam dla Zbieraczki)
      i strrraszliwie się wahałam - te zielone oczy ♥

      Usuń
    5. No ba! Ja jestem wyznawczynią stad :) Ja niestety widziałam jedną rozpaćkaną a drugiej nie naszłam na żywca :)
      Suzuki niejako zaspakaja potrzebę zielonego oka :)

      Usuń
    6. Tak :) Zielone oczka kontra różowe owłosienie , Inka miała dylemat :):):)

      Usuń
  2. Shibajuku wbrew niektórym opiniom, wcale nie są takie złe. Mówią, że podróbka pullip. A dla mnie one są po prostu sobą a nie podróbką. Sama mam jedną, chociaż cały czas tkwi w pudełku, przyjdzie chwila, że ja wyciągnę i też pokażę światu. P.S. Swoją również kupiłam w textil markecie. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jedynym minusem jest nierówne wykonanie- widziałam dużo rozpaćkanych egzemplarzy- krzywy make up, oczy różnie namalowane..... Ubranka też niestety pozostawiają sporo do życzenia. Gdyby wszystkie lalki miały równiutki make up i ciuszki z lepszych jakościowo materiałów były by świetne lalki. Ja swoje bardzo lubię- ten cielęcy wzrok :) Podobnie podchodzono do Tandkou, też byli tacy co twierdzili, że to klon......

      Usuń
    2. ooo! Tangkou mają swój wszeteczny urok -
      wszak i ja nie dałam rady się oprzeć ♥

      Usuń
    3. Prawda :) ja się po 3 oparłam :) gorzej, że Szibajki mam już 4 :) hyhy
      Co najśmieszniejsze Pullipa mam tylko jednego- jakoś mnie nie zaczarowały na mienie więcej- niestety Teyangi skradli mi serce i też z 4 skończyłam hyhy

      Usuń
    4. Ja z kolei mam z każdej po jednej. Jedna pullip, tangkou i shibajuku.

      Usuń
  3. Fajną ma czapeczkę. Mnie nie kręcą wielkogłowe, no chyba żeby podmienić ciałko.
    Co do Orkiestry. Fajnie, że można przez telefon, dziś nawet nie mogłabym pojechać do miasta. Czułam się okropnie, pierwszy raz chyba dopadły mnie skutki uboczne antybiotyku.
    Nie rozumiem tych ludzi zwalczających Owsiaka, czy to taka głęboka zawiść w nich siedzi? Prędzej czy później przyjdzie chwila, że będą zmuszeni skorzystać ze sprzętu WOŚP, wiele szpitali bez tego sprzętu byłaby pusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię- te dyńki mnie opętały hy hy a w kupie fajnie wyglądają :)

      Niestety osoby które najgłośniej krzyczą nie robią nic dla innych.
      Sprzęt WOŚPu ratuje życie i nikt tego nie podważy. Kupowane są najnowsze zdobycze techniki i bez tych sprzętów ciężko by było leczyć.

      Wszystkie formy pomocy online są świetne a jak ktoś nie ma pieniędzy może też pooglądać filmy, z których dochód (z odsłon) też idzie na WOŚP. Też pooglądałam a co :) Cały dzień spędziłam na koncercie online i jestem zachwycona jakością przekazu i bez durnych reklam!

      Usuń
  4. Dyńki i wszystkie wielkogłowe rządzą :) nie mam jeszcze swojej ale nadrobię jak tylko środki się zorganizują :)
    Orkiestra jest bardzo potrzebna bo system sam nie daje rady :/ ci co tego nie rozumieją mają nie po kolei w głowach :/ Niestety ja już korzystałam z tego sprzętu i dzięki niemu nadal jestem więc jak można podważać zasadność tej akcji ? Głupota ludzka nie zna granic i tyle :/ a Owsiak to JEST GOŚĆ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lala ładna, taka radosna w tej swojej kolorystyce i fajnie :)
    Orkiestrę popieram jak najbardziej :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jest <3
    Orkiestra to dobra rzecz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Panienka warta grzechu :-) Zdecydowanie. A reniferkowa czapka... jakby przewidywalnie kupiona... :D Swoją drogą bardzo fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczo się prezentuje! I te fatałaszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta mi się podoba najbardziej, ale raczej nie będę się nią bawić. Natomiast jedna z nich, nie pamiętam która, ma spinkę do włosów w kształcie arbuza, którą chętnie bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń