Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 7 stycznia 2017

Shibajuku Girls- Namika czyli zaraza trzecia.

Jako trzecia pojawiła się w zbiorze Namika - zakupiona w textilu, a znaleziona pod choinką.



Ze wszystkich posiadanych dziewcząt ma najlepsze wdzianko - dzianinową bluzkę i bawełnianą spódnicę.


Muszę pannie poprawić grzywkę- szkoda, ze dziewczęta zrobione są na "odwal się" Pomysł i wizualizacja są całkiem niezłe- wykonanie niestety takie sobie.


Włosy dziewczęcia też są bardzo dobrej jakości i gęste - choć najwięcej sierści ma Suzuki :)




I cała dyniasta trójca. Razem panienki wyglądają całkiem zgrabnie :) Jednak z czasem zmienię im garderobę- Przebrana Suzuki wygląda najlepiej :)




Obrałam je ze spinek XXL- zostawiłam jedynie małe metalowe kokardki, które mają wszystkie dziewczyny.
Duże spinki to ozdoby wątpliwej urody zrobione na fryzjerskich klipsach, oklejonych wstążkami- niewiele to daje- spinki wplątują się we włosy. Z Yoko namęczyłam się, żeby wyprostować wygiglaszoną grzywkę.
Jak na razie nie planuję powiększenia kolekcji - na dyniakowej półce robi się ciasno ;) a nigdy nie wiadomo kto jeszcze coś wymyśli :)

14 komentarzy:

  1. faktycznie, ekipa lepiej się prezentuje
    niźli najładniejszy singiel - dalej będę
    wypatrywać oczywiście "opalonej" Namiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciekawa jestem czy dziewczęta się przyjęły i kiedy będzie nowy wypust dostępny :)

      Usuń
  2. Ubranko wygląda ładniutko. Tylko ta panna nieco roztrzepana, ubrała dwie różne pończoszki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Widać okulary potrzebne ;)

      Usuń
  3. Najciekawsza twarzowo ze wszystkich dziewcząt. W bajkach filmowych dla dziewczynek często jedną z bohaterek jest kujonka w okularach - Namika w sam raz pasowałaby do tej roli (tylko skąd jej wziąć okulary na ten pokaźny łepek?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od mimiwoo lub sprawdzę te od wee girls :)

      Usuń
  4. miałam ochotę na tą dziewczynę, ale mimo wizyty w czterech różnych sklepach nie znalazłam takiej z nierozmazanym makijażem :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nowe wypusty będą lepsze..... Może

      Usuń
  5. Ta chyba najładniejsza, ma w sobie coś trupiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красивые куклы!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszy mnie, że lalki mają dobrej jakości włosy. Zawsze to lubię u lalek, bo są one niewątpliwą ich ozdobą :-)
    Twoja Trójka, jak widać, ma się dobrze :)))
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz ich wiecej :) I kazda sliczna i wyjatkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam Namikę. Kupiłam akurat ją, ponieważ jako jedyna miała ciemne włosy i grzywkę. Planuje jednak zmienić jej kolor ust i może pokombinuję coś z makijażem. Szkoda, że u nas nie jest dostępna jej wersja z ciemną karnacją. Już byłabym moja:)

    OdpowiedzUsuń