Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 18 grudnia 2016

Suzuki po przejściach....

Suzuki doczekała się wrzątkowania włosów, oskrobania brokatu z powiek i przebrania w cywilne ciuchy.
Dla osób ciekawych- głowa mocowana na kulce, schodzi łatwo. Włosy wymoczyłam w lenorze, potem prostowałam wrzątkiem. Moja miała masakrę na głowie od pudełka i spinek.
Same spinki to fryzjerskie klipsy oklejone wstążką z przylepionymi ozdóbkami. Jedynie kokardka jest solidną metalową spinką.
Sweterek autorstwa Penelopy spodnie zdobyczne :) Ciuchy barbiowe są luźne, ale dają radę.











Paskudy spodobały mi się- ale to wynika z mojej lubości do dziwadełek ;)

23 komentarze:

  1. Jak widać płyn i wrzątek działają cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- skończyła mi się odżywka to wzięłam płyn do płukania i dało radę :) Włosy mają dobrej jakości :)

      Usuń
  2. Narobiłaś mi apetytu na te lalki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sympatyczne są, tylko trzeba trochę poprzebierać- sporo widziałam rozmazanych lub krzywo pomalowanych. Wysyłkowo bym się nie odważyła nabyć :)

      Usuń
    2. Dokładnie. Również nie polecam ich kupować online. Ja mam jedną z takich zakupów i teraz kombinuje jak ukryć mankamenty :(

      Usuń
  3. Ale fajna :) jeszcze takich nie widziałam, ale jak spotkam to chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- kerfury i textilmarkety prowadzą :)

      Usuń
  4. zadurzyłam się w tych pysiałkach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy a kolejne wypuszczają- ciekawe czy do nas dotrą

      Usuń
    2. no i stało się!!!
      siedzę w domu i gapię się na moją Yoko -
      niestety, wedle fotek promo powinna mieć
      tenisówki z białymi noskami - ma całe czarne
      coś na stópkach - ale i tak jest cuuudnaaa ♥

      Usuń
    3. Gratulacje! Też bestię kupiłam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Prawda :) od razu lepiej :) myślę, że po przemalowaniu mogłaby być bardzo fajna lalka

      Usuń
  6. Widziałam na żywo! O mamusiu, jakie one mają baniaki! Kusiło mnie, żeby zabrać ze sobą do domu, ale połaziłam po sklepie i strząsnęłam chcicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha weź weź taki baniak to wyjątek!

      Usuń
  7. Znaczna zmiana oczywiście na korzyść :)
    Wesołych i miłych świąt życzę, a w przyszłym roku wszystkiego co najlepsze i wielu lalkowych zdobyczy :)
    Pozdrawiam świątecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ze wzajemnością! Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  8. Sliczna <3

    Zdrowych i Pogodnych Swiat oraz szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo urocza i intrygująca dziewczyna. Nie widziałam jeszcze u nas takiej, no ale to kraniec Polski, więc se poczekam :)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja pobiegłam pooglądać, wszak okazja bo obniżka cen w Textilu, ale jakoś nie przekonały mnie do siebie ich buzie :( Ładne, ale czegoś im brakuje. Udało mi się wyjść ze sklepu bez zakupów. Ale ogólnie ciekawy pomysł z tymi błyszczącymi oczkami :)

    OdpowiedzUsuń