Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 30 grudnia 2016

Shibajuku Yoko czyli zaraza w pełnym rozkwicie.

Wiedziałam, że na jednej Paskudzie się nie skończy.  Dziwadełka przypadły mi do gustu. Mimo iż wykonanie pozostawia sporo do życzenia- tzn zbyt dużo lalek widziałam z krzywo naniesionym make upem, ciuszki też nie są szczególnie wysokich lotów, ale powiedzmy, że pierwsze koty za płoty- następne serie będą lepsze- może :)

Tymczasem w spartańskiej scenerii prezentuje się Yoko



Dziewczynę dopadłam w kerfurze i z tych lalek co były na półce wszystkie miały ładne, równe make upy. Może to przekleństwo TXM, ze do nich trafiły odpady?








Ubranko ciut lepszej jakości- użyto do szycia syntetycznej dzianiny, szkoda, że nie bawełny - byłoby idealnie. Podobnie jak Suzuki Yoko ma dobrej jakości włosy, choć ma ich mniej niż poprzedniczka.

Żeby było weselej pod choinką znalazłam trzecią przedstawicielkę rodu Shibajuku :)

26 komentarzy:

  1. Co jedna to fajniejsza :) jeszcze nie udało mi się dorwać żadnej przedstawicielki rodu w łapki :/ ale już mi się strasznie podobają i nie mogę się własnej doczekać :)
    Grono dyniogłowych stanowczo domaga się powiększenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są. Pogrzebać trzeba i lepiej osobiście niż online. Polecam, bo z aten pieniądz warto

      Usuń
  2. Na szczęście finanse nie pozwalają mi na rozwój zarazy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w kerfie były trzy, wszystkie z rozmazanym makijażem, za to w TXM jedna wyglądała znośnie. Moja paskuda trafiła do mnie z Netto. Przygarnęłabym jeszcze, ale jakby trochę spadła cena ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe! Możliwe, ze trafiają się losowo. Szkoda, że make upy takie paskudne się trafiają.

      Usuń
  4. ogromnie mnie zaintrygowałaś -
    jakaż to trzecia niunia Ci się
    chowała pod drzewkiem?

    mnie Yoko urzekłana wskroś delikatnym
    malunkiem oczu - choć Koe Zbieraczki
    znowuż ma hipnotyzującą zieleń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze każda dziewczyna inna mimo tego samego pyszczka.
      Jak tylko złapię światło będzie i trzecia zaraza :)

      Usuń
    2. w necie mignęła mi też ciemnoskóra Namika -
      oj, baaardzo mi się takiej by chciało - choć
      jakąś rudą i czarnowłosą z szarymi oczętami
      też nie pogardziła - nic - czekam na wysyp
      kolejnych szajbusek w Polsce!!!

      Usuń
    3. Pewnie trzeba będzie jeszcze trochę poczekać na nowe wypusty :) Mi się podoba wersja z szarymi włosami i grzywą :)

      Usuń
  5. Jaka urocza :)
    Niestety na ten rok wyczerpałam limit na lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mamy już nowy :) można szaleć dalej :)

      Usuń
  6. Hehehe, żeby teraz nie zaczęło się kolejne szaleństwo w kierunku tych paskud, choć przyznaję, że widok dziesięciu takich na półce byłby całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy póki co wyczerpują limit - ja ogólnie jakoś tak mam po trzy ;)

      Usuń
  7. Lalkowe Cudeńka przybierają coraz to nowe wizerunki! Muszę przyznać, że są one naprawdę warte zainteresowania :)))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie!
      Polecam jak będziesz miała okazję chociaż oglądnąć w sklepie :)

      Usuń
  8. Widzę, że stadko sie powiększa ;-) Ach te stadne lalki - lubią żyć w gromadach :P uważaj, uważaj, bo się od nich nie opędzisz ;-) Co, biorąc pod uwagę ich urodę, jest zresztą uzasadnione :-) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2017!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wzajemnie!
      A tak- na półce z dyniakami już ciasno się robi, ale jeszcze kilka się wciśnie. Pewnie na tej trójce poprzestanę jak w przypadku Tangkou :)

      Usuń
  9. Fajna laleczka chyba też widziałam w TXM, muszę jeszcze raz podejść co by dokładnie oglądnąć ;)
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz, popatrz :) następny wypust też zapowiada się ciekawie :)

      Dziękuję! Serdeczności w Nowym Roku!

      Usuń
  10. Niedługo będziemy mogły założyć Klub ... :):)
    Wszystkiego Dobrego i Jeszcze Lepszego w 2017 !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak! Ciekawa jestem ile osób dołączy te lalki do zbiorów, a ile trafi do dzieciaków na odczepnego- oczywiście odczepnego od kolekcji hyhy

      Wzajemnie!

      Usuń
  11. Sliczna :) Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej chcę mieć taką! Gratuluję Shibajukowej gromadki:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Dziękuję! Mam nadzieję, że mi się bardziej nie rozmnożą :) bo trochę miejsca dziewczęta zajmują :)

      Usuń