Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 28 grudnia 2016

Julek Biedronka czyli tegoroczny ostatni mieszkaniec Strefy Klinicznej.

Z podobieństwem figurek do oryginałów ludzkich u Chińczyków jest różnie. Wybierając główkę czasami trzeba solidnie poprzebierać, żeby wybrać odpowiedni wariant.
Czasami zdarza się tak, że łebek wyjdzie podobny do kogoś zupełnie innego.
Mi się tak skojarzył Julek. W zamyśle twórców łebek przedstawia Juliana Assange - no ja bym się kłóciła z twórcą. Dla mnie lalek wygląda jak Robert B. - podobny - zwłaszcza oczy, układ brwi i kinol ;) a biorąc pod uwagę, że rzeźbiący łebek Chińczyk Roberta B. nie widział nawet, to łebek się udał ;)
Pogoda niestety nie sprzyja zrobieniu dobrego zdjęcia- a na żywo w zależności od ustawienia łebka podobieństwo jest duże.

Chińczykowi wyszedł całkiem sympatyczny facet :)


Sweterek wydłubała Penelopa- wreszcie trafił na odpowiedniego lalka.
Julek był kupowany w całości i mam jeszcze jedno żołnierskie ciałko w kolekcji- tym razem z wielkim zadem- spodnie zdobyczne od Kevina musiałam poszerzyć. Niestety mocowanie głowy też  ładne nie jest i Julek skazany jest na wieczne noszenie golfów. Ogólnie to problem łebków wyrzeźbionych razem z szyją. Do nich pasują jedynie "żołnierskie" ciała.









Stałym mieszkańcem Strefy jest Olaf :) zaprzyjaźnił się z Adrienem, ale łaskawie zgodził się pozować z Julkiem :)
Olaf to zdobycz z pepco- wersja śpiewająco-gadająca :)


Jak zwykle podziękowania należą się Eibhlin za pomoc w zdobyciu Julka.
Na dzień dzisiejszy to ostatni mieszkaniec Strefy. Czy jeszcze ktoś dołączy po Nowym Roku to się jeszcze okaże. Niestety zamieszanie z wysyłkami i opłatami za wysyłki do polandii odbiło się szerokim echem w Chinach i wielu sprzedawców zablokowało możliwość wysyłki co PL. Jednak co sprytniejsi i obrotni sprzedawcy założyli "bazy" w Europie :) Julek był obywatelem Belgii ;)

20 komentarzy:

  1. Ja w nim widzę nawet Quentina Tarantino z nuta Kyle'a McLachlana :d Ogólnie każdego tylko nie Juliana hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś chciał "poprawić" Julka i wyszło co wyszło hyhy

      Usuń
  2. Bo on jest po prostu podobny do siebie :) i już ...
    Fajny facet i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z facetów, którzy przekroczyli pewien zaczarowany wiek podoba mi się naprawdę dwóch. Jeden to SC, a drugi to tajemnica. Resztę wolę w wersji nieco młodszej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zauroczył ze względu na podobieństwo wybitnie niezamierzone :)

      Usuń
  4. Fajny gość. Ale sanki i Olafek mnie skradli:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet tak do końca nieważne do kogo podobny ważne, że taki "prawdziwy"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ich lubię- przy dobrej pogodzie obfocę wszystkich mieszkańców Strefy

      Usuń
  6. Gratuluję nowego lokatora, do kogokolwiek nie byłby podobny, facet jest niezwykle oryginalny, nikt mu tego nie odmówi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Lubię swoich składaków!

      Usuń
  7. Biedroń jak żywy, jeno nieco starszy niż oryginał :) Jaki ten nasz R.B słynny się zrobił, że go nawet Chińczycy w miniaturze powielają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Jeszcze troche a pierwowzór "dogoni" lalka :)

      Usuń
  8. Program do wykrywania błędów w druku dopatrzył się anomalii w zdaniu: "Na dzień dzisiejszy to ostatni mieszkaniec Strefy."... KARMA mnie dopadła, właśnie wyczekiwałam Ciebie na facebooku :) Będę polować dalej! Julek jest cudowny, na żywo zdecydowanie bardziej szykowny, Kris czule go podrawia! :) Do zaklikania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie anomalia, to fakt ;) Niestety - zdechłam :( już jest lepiej, ale zaliczyłam przedsylwestrowy zdech. Za to odebrałaś sobie dzień później :) ale fakt, zdech mnie trzymał do wieczora

      Usuń