Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 16 września 2016

Z cyklu "szczęście ma goopi i lalkę kupi"- The Barbie Look® City Shine™ Barbie® Doll - Lace Dress.

Do znajdowania fajnych lalek przywykłam. SH to skarbnice cudów wszelakich, ale wygrzebywanie lalek w stanie prawie nówka zadziwia mnie nieustannie. Zachodzę w głowę na jakiego grzyba kupować lalkę, żeby ją potem wywalić. Fakt, że dla mnie to lepiej- mógłby ktoś pół smyka wykupić i wyrzucić najlepiej razem z pudełkami, żeby z otwieraniem się nie męczyć.
W przypadku L.D. - lalce brakowało kolczyków i torebki.
L.D. wymagała kąpieli i lekkiego spa. Po odświeżeniu mogła pozować na "ściance"- niestety nadal nie mam nowego tła- ot proza życia mnie dopadła :) Jedyne czego nie doprowadziłam do porządku to rzęsy- jak mnie kiedyś najdzie wena to poprawię. Przez te rzęsiska lalka jest trudnym obiektem do fotografowania.


Bardzo podoba mi się sukienka- z zestawu City Shine jest najładniejsza- przynajmniej moim zdaniem. Szjoda, że wszystkie lalki nie miały takich koronkowych, dzianinowych sukienek w różnych kolorach.








Zdążyłam zrobić jeszcze kilka fotek w jesiennych już okolicznościach przyrody nim owa przyroda zaatakowała mnie dość mocno w postaci komarów.











W wolnej chwili przegrzebie pudełka w tym SH może znajdę torekę :)

34 komentarze:

  1. No bombowa panna ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, mam tę pannę, ale gdybym trafiła na taką drugą w SH to pochwyciłabym ją łapczywie! fenomenalne znalezisko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja pewnie kolejna też bym przytaszczyła :) Życzę znalezienia! W SH jest wszystko tylko trzeba odpowiednio trafić hyhy

      Usuń
  3. choć sukienkę ma ciekawą, fakt,
    nie marudziłabym i zgarnęłabym
    panienkę i saute - zauroczyła
    mnie, gdy była u mnie przelotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym pewnie wolała ciemnoskórą- ale miałam w koszyku i zostawiłam w markecie, jak mi pisana to wyciągnę z SH ;)

      Usuń
  4. też uważam, że ta sukienka jest najładniejsza z serii:) gdybym spotkała tą lalkę w sh to bardzo bym się zdziwiła... :) może ktoś kupił ją dziecku myśląc, że to zwykła Barbie? a gdy ono nie było nią zainteresowane to wylądowała w kontenerze ? ech... zawiłe losy lalek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak się stało. Tą pannę można co najwyżej na półce postawić :)

      Usuń
  5. Nie mogę wyjść z podziwu, że znajdujesz takie lalki w SH! To jest da mnie tak nieprawdopodobne, że nie wiem! Panna urocza i baaaardzo fotogeniczna :-)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W sumie to kwestia upierdliwego chodzenia po przybytkach ;) większość lalek zwlekam z takich miejsc - no poza okazjami marketowymi :)

      Usuń
  6. Tak, człowiek nie może wyjść z podziwu, co też w tych pudłach w SH można znaleźć. Ja też bym nie miała nic przeciwko lalkom w pudełkach, zwłaszcza, że porcelanki bardzo często w pudełkach kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda- po co poprzedni właściciel ma się męczyć ;) same sobie odpakujemy hyhy

      Usuń
  7. Jak się ma fart to się go po prostu ma :) nie przepadam za Basiami ale też bym zgarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To faktycznie zadziwiające , taka nówka w SH !!!
    Gratulacje :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wykąpałam dziewczę w całości i jak nowa wygląda :)

      Usuń
  9. No masz, a do tej pory żyłam szczęśliwie w niewiedzy i przekonaniu, że takie lalki nie leżą byle gdzie - już prędzej bym uwierzyła, że znalazłaś ją w tej ozdobnej kapuście. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leżą, leżą, tylko trzeba być w odpowiednim czasie i czasoprzestrzeni :) mnie już nic nie zdziwi :) czekam na kilka perełek jeszcze - cierpliwie :)

      Usuń
  10. Niewiarygodne pogratulować ino takiego farta:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co, jak co, ale Koleżance to też się cuda trafiają! Więc kto wie - może i "miastowa" też się trafi ;)

      Usuń
  11. Szczęściara! Chodząc po SH łudzę się, że znajdę chociaż jakąś pospolitą Baśkę sprzed kilku lat, a tu taki fart ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym SH już różne cuda widziałam, taka trafiła się po raz pierwszy- znaczy że kompletna z butami i kiecą :)

      Usuń
  12. Bo WYciągnąc to trzeba umieć! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakże bym chciała mieć takie szczęście :) Ja jedyne co znajduję w SH to dziwną minę pań sprzedających kiedy pytam o lalki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha - moje się przyzwyczaiły :) czasami nawet mówią czy jest dużo czy mało jak mnie widzą w progu przybytku :)

      Usuń
  14. Super znalezisko! Gratulacje! Panna jest po prostu śliczna:) ja jak na razie buszuje po bazarkach, też czasem coś się trafi fajnego, a przy tym nie rujnuje portfela;) pozdrawiam i życzę udanych znalezisk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarkach, targach, giełdach zawsze istnieje szansa trafienia czegoś fajnego - tylko trzeba uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
    2. Ja jestem uzbrojona po zęby... ale nic po za tym :D

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry, może trochę nie w temacie, ale nigdzie nie mogę znaleźć do Pani adresu kontaktowego więc piszę tu.Jestem zachwycona Pani dokonaniami i równocześnie jestem bardzo w potrzebie. Mam lalkę ok. 25 letnią, którą czas i moje działanie niestety zniszczyły, a którą moja dwu i pół latka ubóstwia się bawić. Trochę wstyd z nią do ludzi wychodzić (z lalą nie z córką ;) więc poszukuję w tym temacie pomocy... czy mogłabym poprosić o kontakt mailowy do Pani? Pozdrawiam Ewa Łuczak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam czasu na naprawy cudzych lalek. Dla moich ledwie go starcza, a i tak sporo czeka na swoją kolej.

      Usuń