Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 4 września 2016

Rybek zwany Wanda'l - Finnegan Wake czyli Trzeci Bliźniak

Finn jest kolejnym wyczekiwanym lalkiem z serii Monster High. Na lalka miałam wielką ochotę, jednak cena była bardzo zniechęcająca. Na szczęście w TKMaxie pojawiła sie kusząca oferta, oraz Dobre Dusze, które zorganizowały zakup!
Mój należy do Wielkiej Trójki, którą pomogła zorganizować Zgredka- bardzo dziękuję!


Zdięcie Wielkiej Trójki autorstwa Zgredki zanim towarzystwo rozjechało się do nowych domów :)


Brata mogliście zobaczyć u Eibhlin gdy dusił się w winogronach :)

Lalek jest zadziwiająco lekki w porównaniu z innymi panami MH.


Ogon posiada obrotowe stawy w płetwie i połowie ogona, co umożliwia ciekawe pozowanie.


Niestety poza wózkiem nie jest zbytnio stabilny - usadzenie na kamyrdolcu graniczyło z cudem :)
Technicznie powinien mieć cięższe "siedzenie" wtedy możliwe, że siedziałby stabilniej.



Bardzo podobają mi się gogle Fina - w nich nabiera wyrazistości ;)



Jedynie czego się czepić mogę, to długości koszulki- mogli zrobić ciut dłuższą, żeby zakryć staw w ogonie.Wózek jest całkiem funkcjonalny, jednak wszelakie wygibasy są niemożliwe - głównie ze względu na ciężar lalki- leciutki ogon i cięzszą górę.
Jednak patrząc na obecne częste niedoróbki Mattela to lalek jest w porządku.
Twarz ładnie i starannie pomalowana, dziary też są wyraźne i na właściwym miejscu.


Dziękuję bardzo, za pomoc w zorganizowaniu lalka.





15 komentarzy:

  1. taaa - i mnie te gogle wielce zaintrygowały,
    gdy Kicia Kocia przytargała swego inwalidę
    do Arkadii - choć demonstracja powiększającej
    mocy odbyła się dla Obcej Lalkary, nie dla nas ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gogle są fajne! Bez nich taki mało wyrazisty Rybeł jest :)

      Usuń
  2. Lubię oglądać takie cudaki u kogoś, facet nie jest w moim typie. Niebieskie to ja tylko oczy lubię. ;) A koszulkę to mu zawsze możesz przedłużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hy hy ja lubię dziwadła - chyba Rybeł plasuje się w czołówce dziwadeł :)

      Usuń
  3. Mój z wózkiem fikał koziołku na ziemię :) Na półce stoi stabilnie, ale mobilnie tragedia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hy hy bo on ma za lekki ogon :) usadzić go na nierównej powierzchni też ciężko :)

      Usuń
  4. Uroczy jest sam koncept potwora morskiego, który zamiast sprzedawać morskiej wiedźmie swój piękny głos w zamian za parę nóg, aby móc swobodnie żyć na lądzie, po prostu bardzo praktycznie porusza się na wózku. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) ogon jest, wózek jest i głos pozostał ;)

      Usuń
  5. Gratuluję, bo kawał świetnego plastiku! Czyli Zgredka też swoją partię dorwała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się Syren podoba :) ... i jaki praktyczny !!!
    Nie trzeba szyć spodni !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hy hy hy też zaleta :) Polecam, ale wyłącznie w cenie promocyjnej :)

      Usuń
  7. Genialny a w tych goglach to kojarzy mi się z Michaelem Phelpsem - jakby mu ogon doprawić:))
    Świetny jest po prostu - a u nas na sklepowych półkach ciągle to samo i to bez promocji:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lalek to okaz wybitnie pożądany w lalkowej kolekcji... Kiedyś i ja go dopadnę. Przynajmniej chciałabym. Świetny jest i bardzo pomysłowy. Tu mogę powiedzieć: Brawo Mattelu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest uroczy :) ale sama go raczej u siebie nie chce. W goglach wygląda super, jak jakiś naukowiec :)

    OdpowiedzUsuń