Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 20 sierpnia 2016

Kocoum czyli kolejny reroot.

Zatęskniłam za lalkowym dłubaniem. Dodatkowo wygrzebanie TEGO lalka zdopingowało mnie do pracy.

Kocouma wywlekłam za nogę z pudła z lalkami. Wcześniej zamówiłam -chyba przewidująco- włosy od Ami Crafts  z aledrogo.





Z włosami nie bawiłam się w wypruwanie- wycinałam po kawałku i na końcu wiązałam supełek.
Na upartego można rozpruć taśmę - uzyskuje się ładnie złożone na pół pasemka.

Z jednego pęczka czyli 1 m taśmy powinno wystarczyć na 1,5 barbiowej głowy- przy czym Kocoum tył ma rzadziej wszywany niż firmowe dziurki.


Włosów nie przycinałam - wyszło naturalne cieniowanie.





Włosy kapitalnie się wrzątkują. Są ciut twardsze niż oryginalne barbiowe, ale ładnie się układają.
Za to zawału można dostać przy wszywaniu bo sterczą na wszystkie strony. Ale potraktowane wrzątkiem ślicznie się układają :)


13 komentarzy:

  1. ależ ciacho z tego Makowego Szamana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Z taką fryzurą bardzo mi się podoba! Super gość!

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.google.pl/search?q=titus+acid+drinkers&rlz=1C9BKJA_enPL682PL682&hl=pl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjssqOJrdLOAhUD6CwKHbPmBRYQ_AUIBygB&biw=1024&bih=653&dpr=2#imgrc=jblDSMaOciV7WM%3A

    Sorki, tak mi się skojarzyło:)) tylko twój ładniejszy :)))
    Lilavati.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda :-) dzięki za info skąd bierzesz włosy do rerootu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przystojniak, można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny reroot! Ale najfajniejszy efekt u Kocoum robi ten elegancki look, fajna koszula i krawat, sama szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ciacho lalkowe! MmmmMMmmmm.... Boski Lal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ci wyszły te włoski, wyglądają bardzo naturalnie.Gratuluję cierpliwości i zapraszam do mnie na Candy - do 1.09 można wygrać lalkę OOAK.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miodzio testosteron :) Czy Ty masz jeszcze 3 pary takich koszul + krawaty? Bo już sobie zapisałam w "hefcie", że mam trzy garnitury dla Twoich MIB i Travolty szyć :) A jak zapisałam, tzn. że do roku się wyrobię :) Ty tylko koszule i krawaty skombinuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like Kokoom! He is so handsome!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki elegancki! Włosy super, jak naturalne! wygląda jakby szukał Pocahontas na jakimś super amerykańskim przyjęciu :)

    OdpowiedzUsuń