Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 25 lipca 2016

Pokemon Go! Wyzwanie :)

Nekro! Pilnuj tego tałatajstwa- rozłazi się po całej Strefie! 


Wyzywam chętnych do łapania pokemonów w kadrze - nie tylko tych wirtualnych w telefonach, ale tych "prawdziwych"- pluszowych, plastikowych i jakie tam sie trafią :)


W sieci namiętnie "łapie " pokemony min Hrjoe uwielbiam jego zdjęcia - te z pokemonami też :)

Moje absolutnie ulubione :)

Kto się bawi? Linki z pokemonowymi zdjęciami w postach wrzucajcie w komentarzach :)

13 komentarzy:

  1. Moja Asha wyrywa się do łapania pokemonów. Kiedy okiełznam całe to towarzystwo, dam znać jak jej poszło. Rozumiem, że pokemony incognito też są mile widziane... Cieszy mnie to niezmiernie... Poczułam niejako ulgę, bo bałam się trochę kompromitacji w temacie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio Hunter Huntsman dopytywał, co to te pokemony! Temat rozwojowy, więc zobaczymy co dalej :)))
    Świetnie, że o tym wspomniałaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzieliłam się moim pokiem na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może w jakiś dzień wolny, bo teraz nie mam nawet siły żeby wstać i podładować baterię od aparatu :/ naprawdę nie wiem jak można się było tak zmęczyć całodziennym siedzeniem.

    chcę wreszcie zagrać w tę grę :C akurat ojciec oddał mi swój stary telefon, więc muszę tylko wymienić kartę sim na mniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiam się, że zdjęcia nie będzie. Jedyny pokemon, jakiego miałyśmy w domy tak się zabunkrował, że nie sposób go znaleźć.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro przeszukam wszystkie pudła by podjąć wyzwanie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeszukuję moje figurki i mam mały problem... ehm, wstyd się przyznać ale nie wiem który to pokemon a który nie, poznaję tylko Pikachu a tego akurat nie mam (chyba)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2016/07/pokemona-zap-zap-je-wszystkie.html
    to mój wkład w pokemonowe szaleństwo :), zapraszam :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie rzekomo Pokemonów nie ma:
    http://strefa-lalek.blogspot.com/2016/08/pokemon-go-wyzwanie.html
    Jak to leciało? Acha... Pani Prezes, melduję wykonanie zadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie wrzuciłam na flickr, wieczorem powinno się znaleźć na blogu z komentarzem. ;) https://flic.kr/p/KPQtts

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobione.Tak jakby... ;)http://ihime.blogspot.com/2016/08/gotta-catch-em-all.html

    OdpowiedzUsuń