Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 11 czerwca 2016

Maudlynne Macabre Doll od Tonner Toys

Na Maud miałam ochotę od dawna, jednakże cena odstraszała. Wyszłam z założenia, że kiedyś trafi się okazja i lalka wypłynie. Jak nie nowa to używana. I nie musiałam długo czekać kiedy na forum pojawiła się Maud w całkiem przyzwoitej cenie.
Wystarczyło opłacić i cierpliwie poczekać na przesyłkę.
Oglądając zdjęcia w sieci odnosiłam wrażenie, że Maud ma wielki łebek na mikrym ciele.
Jakież było moje zdziwienie, gdy odpakowałam przesyłkę! Ta głowa wcale nie jest taka wielka ma rozmiar łebka Dal :) Spodziewałam się co najmniej rozmiaru Pullipa :)
Jedyną rzeczą jaka mi się nie podobała, to firmowa kieca lalki. Taka trochę uboga jak na tonnerowe wdzianka. Ale i na to miałam pomysł. Wraz z bladolicą Dalią przyjechał do mnie zestaw ciuszków, który idealnie pasuje do Maud.







Na moich zdjęciach łepetyna lalki też przybiera rozmiar cebrzyka.








Troszkę brakuje mi artykułowanych nadgarstków.



Jak zwykle w lalkowych sesjach "pomaga" mi Franciszek ;)






Nowy strój Mad idealnie pasuje do koloru oczu - bardziej pasuje mi niż bordowa firmowa kiecka





9 komentarzy:

  1. ale się dziewczę rozkręciło -
    aż na płoty powskakiwało :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie cuda ostatnio pokazujesz, że aż oczy bolą od patrzenia :) Maudlynne jest olśniewająca i stanowi mój mroczny przedmiot pożądania :) nigdy nawet nie widziałam jej na żywo, ale na zdjęciach nieodmiennie mnie zachwyca :) może kiedyś nasze drogi się przetną i będę mogła panienkę adoptować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa lalka-gratuluję takiego nabytku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maud jest cudna, może kiedyś trafi i pod moją strzechę. Fajne to ogrodzenie, przypomina ogrodzenia grobów na starych cmentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  5. To taka zamyślona i poważna dziewczynka! Też uważam, że ta śliczna sukienka, pończoszki i buciki idealnie do niej pasują! Super zdjęcia! Obejrzałam je z wielką przyjemnością!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa lalka, coraz częściej patrzę na nią chcącym okiem :) Może kiedyś stanie i na mojej drodze :)

    OdpowiedzUsuń