Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 25 maja 2016

Ubranka uniwersalne czyli Endo dla Rossmann.

Na fali wyprzedaży "dniodzieckowych" Rossmann przecenił ubranka dla lalek z linii Endo.
O ile same lalki są brzydkie, tak ubranka zacne. Uszyte całkiem porządnie z dobrej jakościowo dzianiny.
Dzianina jest bardzo elastyczna, co pozwala na ubieranie lalek o różnych gabarytach. Tolerancja jest tak +/- 10 cm we wszystkie strony :).
W ciuszki wlazły Joliny i współczesne Nancy Famosa.
Same ubranka wynalazła Imago - niestety w zimie nie załapałam się na wyprzedaż. Na szczęście wyprzedaże mają to do siebie, że są cykliczne. Wyjściowe ceny ubranek są za wysokie- przynajmniej ja tak uważam.  Przecenione o połowę zyskują na atrakcyjności.



Na Joliny ubranka są ciut luźne, ale wyglądają dobrze.



Natomiast ku mojemu zadziwieniu w ubranka wlazły bez problemu Nancy od Famosa.
Obie lalki kupiłam w SH,


Tu widać jaka jest różnica między lalkami.




Do kupienia były jeszcze zestawy piżamek i fioletowa sukienka.
Niestety nie we wszystkich sklepach ubranka są.

12 komentarzy:

  1. Nie udało mi się zimą kupić bluzki z ptaszorem, może teraz się uda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piżamki są bardzo ładne. Szkoda że nie w "barbiowym"rozmiarze:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te ubranka i do tego takie uniwersalne. Między obiema lalkami jest spora różnica, ale na obie ubranka pasuję świetnie :)
    Lalki Nancy też fajne, ale masz szczęście z tymi zakup w SH :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj nawet miałam w ręku kilka tych ciuszków -
    urocze na maksa i jak się okazuje - dla niejednej
    pięknotki! ale oprócz tego - zaintrygowała mnie
    firmowa lala Endo - dość rysunkowa twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś piórnik z endo, miał naszywkę z Małą Mi. jedyny minus skończenia szkoły to niekupowanie tony artykułów papierniczych </3

    (komentarz tak bardzo o lalkach!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranka bardzo fajne i jakie wielorozmiarowe! Nie miałam o tym pojęcia! Twoje łupy z SH są niesamowite! Masz farta!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. No patrz :D a ja małpom kupiłam :D jedną fioletową bluzkę i piżamkę niebieską :D za duże ale co tam :D małpki w za dużych wyglądają fajowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze kojarzyłam Endo z ich misiami, a tu proszę - nowy target:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam te ubranka i nawet nie przypuszczałam, że mogą być tak uniwersalne! Słodkie laleczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaopatrzyłam się w jeden z tych zestawów właśnie w zimie i u mnie nosi go moja BFC Ink:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mamy bluzkę z ptaszorkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wszystkie ubranka oprócz różowej sukienki.. Liczę , że endo yprodukuje kolekcje dla tych lalek bo bardzo chciala bym więcej :P Lalki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń