Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 8 maja 2016

Nie taka Czicza straszna, jak się ją przesadzi :)

Prowodyrką całej hecy z Cziczami była Zgredka, która paskudy wypatrzyła, nabyła, obfociła, a potem dostarczyła do Kliniki.

Czicza - Chicz Girl w stanie pierwotnym wygląda jak niżej - oba zdjęcia bezczelnie zakosiłam od Zgredki.




Swojej postanowiłam dać szansę :) Mam niezdrowe ciągoty do brzydactw lalkowych, potworków mieszka u mnie półka cała, więc i Cziczy nie mogło zabraknąć.

Wiadomo jak się nie ma łabędziej szyi nie można wyglądać dobrze.
Lalka dostała ciało zdobyczne od Barbie Fashionistas. Chciałam LIV-kowe, ale chwilowo nie mam wolnej sztuki. Na większym mobilnym ciałku lalka zyskała na urodzie.  Przynajmniej nie wygląda jak sztywny pokurcz z wodogłowiem.


Lalka ma krzywo wetknięte oczy- jedno oko na Maroko a drugie na Kaukaz ;)


Za to posiada uroczy profil :) Może pretendować do miana ubogiej ciotki Dyniogłowych





Tu szczególnie dobrze widać krzywość oczu :)


W warunkach przyrodniczych Czicza też daje radę :)








Zastanawiam się nad rerootem- bo włoski też ma niezbyt dobrej jakości. A przy okazji poprawię te ślepia :)
Jak czas pozwoli kolejne paskudy pojawią się na blogu :)


16 komentarzy:

  1. a mnie od początku ujmuje ten pysiałek -
    jest bardzo dla mnie bajkowy - jak wprost
    z książki - mnie kojarzy się z postaciami
    rysowanymi przez Kazimierza Mikulskiego
    choćby z "Ferdynandzie Wspaniałym"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Czicza Wspaniała będzie ;) Mordka ma potencjał- sam mold jest ładny i przy odrobinie pracy, wszyciu nowych włosków, opcjonalnie zmianie make upu i nowym ciałku może być fajny efekt

      Usuń
    2. i tego Cziczy Wspaniałej życzę :DDD

      Usuń
    3. (ale gdybyś jednak zmieniła zdanie -
      chętnie przygarnę uroczą KOSMITKĘ)

      Usuń
    4. Możliwe że Czicze się objawiły w jednym z chińczyków :) jak będę wiedzieć dam znać

      Usuń
  2. Każda brzydula ma w sobie coś ładnego i ujmującego. Myślę, że jak by dostała większe ciałko to zrównoważyło by ono dużą głowę.
    W oczkach mały wytrzeszcz i ten lekki zezik nadaje jej niepowtarzalnego uroku.
    Na pewno znajdzie swojego amatora jak każda potwora ;)Nie jest taka zła :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ;) z każdego potworka można coś wykrzesać :)

      Usuń
  3. Da się ta Czicza tolerować nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd się te Czicze biorą? Może bym się na jedną skusiła, przesadzona wygląda całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat jest z tablicy, ale Loreen coś wyniuchała w chińczyku - będę miała rękę na pulsie :)

      Usuń
  5. W takich ciuchach i z takim szlachetnym profilem dziewczyna da sobie w życiu radę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta głowa jest niebotycznie duża!! Nie wiem dlaczego, ale zawsze mnie to dziwi,że lalki przesadzone na normalne ciałko z takiego mini tyci ciałka, zawsze wyglądają dziwnie, czy to bratz czy monster high, choć bliżej im wtedy do normalności. Faktycznie livkowe może będzie lepsze. Reroot też dobra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniej teraz wyglada!!! Faktycznie ma potencjal ta laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że ma to coś w sobie !!!!!!!!!! Bardzo mi się podoba i jakby co to podpisuję listę na taką pannę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czicza straszna? Straszne to jest to coś, co się pomalowało wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń