Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 21 marca 2016

Strefa Fashion Week odsłona druga.

Eibhlin niestrudzenie ratuje garderobę moich chłopaków za co bardzo, ale to bardzo dziękuję!
Luty był dla mnie ciężkim miesiącem. Dopadło mnie życie. O ile moje zdrowie ma się jak do tej pory świetnie, tak choróbsko dopadło koleżanki z pracy.
Czas na bloga i dłubanie przy lalkach boleśnie się skurczył, ale wszystko powoli wraca do normalności.
Nawet lalkowa posucha w SH chwilowo minęła i udało mi się znaleźć kilka ciekawych okazów.

Jednakże dziś pokażę cuda jakie przyleciały od Eibhlin.

Jack Torrent otrzymał portki i koszulę - wszystko pięknie uszyte w rękach!




Geriatryczny Indiana obłowił się w portki zdarte z tyłka jednemu z chłopaków Strefy Militarnej :)
W tym wydaniu zaczynam dziadka lubić :)



Agent K (Tommy Lee Jones) lansuje się w dresiku adidasa (na swojego nosiciela czeka dres pumy)


A Złoty Chłopiec przemawia w bluzie nike :) portki zdarł w jakiegoś boysbandowego chłoptasia :)


Wielkim zaskoczeniem było znalezienie w SH "bebechów" Tardis- na dodatek działających.
Strefowiaki jednak uważają, że jest to najnowszy model ciśnieniowego ekspresu do kawy :)


W Strefie Klinicznej szefostwo objęła baba- Czarna Wdowa panoszy się dość nieśmiało, chwilowo siedzi na ciele Barbie, jak przyjdzie jej właściwe ciało na pewno się rozkręci ;)




Sama Tardis wydaje kilka różnych dźwięków i świeci na zielono :)


11 komentarzy:

  1. Czarna Wdowa bardzo intrygująca. Podoba mi sie ta bluza z czachą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tommy wie, co dobre. Jego dresik jest boski - i w kolorze i w kroju :) Mam wrażenie, że reszta pacza się na niego z wyrzutem, że zabrał najfajniejszy zestaw dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się wystylizowali chłopcy, jestem pod ogromnym wrażeniem kunsztu krawca, ta koszula w kratę jest fantastyczna! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania, jak dla mnie, odlotowe! Piszę to z wielkim uznaniem, bo są naprawdę kapitalne! Dziewczyna wysubtelniała na tym delikatnym ciałku Barbie, jak dostanie już docelowe poczuje się na pewno pewniej!
    Starsi faceci całkiem, całkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Whoa :D stylówa boska :D tardisowy ekspres kawowy haha :D w sumie trzeba podpowiedzieć doktorowi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki uśmiechowi Jacka możesz już zawsze liczyć
    na lśnienie - białych zębów :)
    Agent K godzien niejednego westchnienia - ale dziś
    zaintrygował mnie Twój Złoty Chłopak - kto zacz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Strefy rządzą, Strefy radzą, Strefy nigdy się nie zdradzą :) Cieszę się, że ciuchy pasują (nawet te znoszone gacie hahaha)! Ja mam pomysła z filmikiem na YT, ale może pogadamy o tym na meecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To sie chopy lansujo :)))))))))))))))))
    Ciuchy rewelacyjne tylko pozazdrościć :))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne :) Ostatnio Lśnienie oglądałam -ach ten uroczy uśmiech Nicholsona:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło popatrzeć na prawdziwych mężczyzn i to tak odzianych, choćby plastikowych. Świątecznie i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta damska lalka! Bardzo mi się podoba w takim stanie, jak jest, choć z pewnością w swoim ciałku będzie wyglądać (i czuć się) lepiej. Świetne ubranka - zarówno te męskie, jak i damskie (rajstopki - miodzio)

    OdpowiedzUsuń