Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 31 marca 2016

Lalki od Ewy w trochę innym wydaniu.

Dawno, dawno temu, zanim powstał Dom Mokoszy był Raj Lal. W Raju powstawały szmaciane lale i nie tylko lale.
Od chyba roku(!) jak nie lepiej "piłowałam" Ewkę o lalkę, którą będę mogła ze sobą wszędzie zabrać- czyli o lalkę-broszkę. Koniecznie z "zębami" i koniecznie z pasiastymi rajtkami :) Pomysł pojawił się na podstawie jednej ze szmacianych lalek Ewy


Cierpliwie co jakiś czas wracałam do tematu, aż któregoś dnia dostałam foty najpierw z projektem papierowym, potem suchym biskwitem a później wersję poszkliwioną przed wypałem i gotowe brochy. Pozwoliłam sobie owe zdjęcia zamieścić- zdjęcia autorstwa Ewy :)

Na "sucho"


Poszkliwione lalki 


A tak wyglądają wypalone gotowe broszki 


To nie pierwsze wyroby z Domu Mokoszy które mam- seria ryb-broszek i ptaszorów- broszek już się na blogu przewinęły  tutaj  i tutaj

Piłowanie trochę trwało, za to dało efekt znakomity! Wykorzystałam piękną słoneczną pogodę i wolne przedpołudnie na sesję :)













Broszki są znakomicie wyważone- trzymają się świetnie nawet na cienkich materiałach - można przypiąć i do dzianinowej bluzki i do swetra :)
Na golasy mam swój pomysł ale to jak uda mi się zrealizować ;)
Brochy jeszcze są, więc serdecznie polecam :)


11 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcie im zrobiłaś :D
    Ciesze się, że w końcu udało nam się dopiąć sprawę do końca hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczka za mało niebieskie. Tak po za tym jestem zachwwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa to zdolniacha! nie ma co ukrywać, że broszki pieknościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne broszki! Pomysł znakomity i wykonanie również!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędobylskie te Brochy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te broszko-laleczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski rządzą - świetne są:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuupppppeeeeeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, strasznie mi się podobają nie znałam :) Domu Mokoszy, muszę szybko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń