Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 28 lutego 2016

A w Krakowie............... Tour de Stare Miasto z Robertem D. vel Sherlockiem H.

 Pierwsza niedziela lutego przywitała nas piękną, słoneczną pogodą. Ostatnia niedziela lutego też była całkiem ładna. W tzw międzyczasie dopadła mnie rzeczywistość i kompletny brak czasu. 
Post zawisł w blogowym niebycie, a do strefy w obawie przed skutkami dobrej zmiany postanowiłam nabyć jeszcze kilku panów. Ale nim oni się pojawią zaległa sesja Roberta. 

Po wyjściu z Piwnicznej Izby Ronalda M. tradycyjnego już miejsca spotkań, udałyśmy się prosto (prawie) na Wawel.




Dedukuj Sherlocku co to za budynek i po jakiego grzyba masz pod nim fotkę :)


A na rynku obowiązkowo dorożki,

gapie

i gołębie sztuk jeden.

Bracka- ulica mojego dzieciństwa.


W tle kamienica w której mieszkałam - bonus w postaci świątecznych dekoracji ;)


Dawne przedszkole

I sowy- równie popularne teraz co i kiedyś. Pomnik autorstwa Bronisława Chromego.


Sowy wypucowane, odnowione- za moich czasów miały nieco odmienną kolorystykę.


Przy sowach też było sporo gapiów. Panie z "kenami" wzbudzały lekką sensację.


Ciężko robić zdjęcia w tłumie, kiedy nagle tłum zaczyna niebezpiecznie interesować się tym co ty robisz.


 Jeszcze większe zainteresowanie wzbudzili panowie na dziedzińcu zamku. Moja skromna osoba robiąca zdjęcia dwóm mikrym facetom zainteresowała bardziej wycieczkę niż przewodniczka opowiadająca o historii zamku.
Sama zajęta robieniem zdjęć nie zauważyłam gapiącej się w moim kierunku grupy turystów :)
Eibhlin zwróciła uwagę- zabrakło mi refleksu na zrobienie zdjęcia gapiom i kompletnie ignorowanej przewodniczce :)



Eibhlin została też zmuszona do ujawnienia Wodza- reszta chłopaków musiała grzecznie siedzieć w plecaku :)


Część zdjęć niestety robiona pod światło- przeciwny biegun był okupowany przez turystów żądnych skorzystania z WC.

Tradycyjna focia z Katedrą w tle




Widok na Wisłę i Kopiec Kościuszki

Wódz jakby był zniesmaczony tym, że ciągle się na niego gapią :)



Nie mogło się też obyć bez zdjęcia Smoka, autorstwa tegoż samego artysty co wspomniane Sowy.
Smok był okupowany bardziej, ale i tu dało się zrobić zdjęcie.





13 komentarzy:

  1. Aleście pozwiedzali! trzeba było za "gapiostwo" kasować po piątaku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem weźmiemy kocyk, kapelusik i posiedzimy dłużej :) Eibhlin napisze stosowną karteczkę może co uzbieramy :)

      Usuń
  2. I jak Robercik odnalazł się w naszej co raz dziwniejszej rzeczywistości ? Bo przepiękny Kraków nie mógł mu się nie spodobać :)))))))) Kapelutek z karteczka to wyśmienity pomysł :) w końcu fundusz lalkowy jakoś trzeba zasilać :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo udany fotograficznie spacer! Jak ja dawno nie byłam w Krakowie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym się pogapiła na przystojniaków. To nie jakieś zwykłe Keny. Zazdroszczę zwiedzania Krakowa, tęsknię za nim, ale jest na drugim końcu Polski, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bracka to nie Baker street, a jednak bardzo mu pasuje za tło. Pewnie dlatego, że Sherlock wygląda jak artysta - rozwiany włos i strój w tonie popołudniowej elegancji tworzą przeuroczą postać ;) Trudno mi też ukryć fakt, że mały grzdyl wybitnie mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie dawno byłam w Krakowie... Ale sów nie widziałam, a mega są ;)

    To sobie panowie pozwiedzali ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a i tak malutko tych fot strzeliłaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwaj faceci godni oglądania przez wycieczki :):)
    " Co widziałeś chłopczyku w Krakowie ? "
    " Roberta Downeya !":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, te sowy są cudne. Muszę je kiedyś na żywo zobaczyć. Świetna sesja lalkowych przystojniaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było śmiesznie i cudownie. Brakowało tylko fajnego słoneczka, co by zdjęcia lepiej wyszły. Strefowi Wodzowie na spacerku :) Ciekawe o czym tak szeptali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja:) Takie fajne chłopaki to i nic dziwnego, że gapie sie gapili:)

    OdpowiedzUsuń