Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 14 stycznia 2016

Wydowna Spider czyli Pajęczyca Właściwa.

Dorobiłam się już dwóch Pajęczyc, ale pamiętam czas, kiedy musiałam zadowolić się klonem bo cena pierwszej Webarelli przyprawiała o palpitację serca. 

W zakupie Pająka Właściwego pomogły przedsiębiorcze Chińczyki, które zaczęły masową produkcję klonów i firma matka jednak wypuściła ubrankową Pajęczycę dostępną dla wszystkich a nie tylko dla wybrańców. 


Jak tylko cena okazała się znośna a rynek się wysycił zakupiłam swój egzemplarz(który wylądował na półce, a na blogu nie).  
Trochę czasu minęło, a TRU zrobiło solidną przecenę i na spółkę z Grażką nabyłam ten sam model. Grażka zostawiła sobie ubranka, a lalka wraz z dodatkami wylądowała u mnie. 
W tzw międzyczasie Webarella dla Ubogich zyskała nowy look i dostała żółty zestaw odzieżowy.


Górne pasmo świeci w ciemności- ot taka fanaberia :) Tak jak przypuszczałam, ten klon jest wierną kopią oryginału- przynajmniej ciałko wygląda identycznie jak oryginalna Pajęczyca. Jedynie głowa jest bardziej płaska, brakuje wypukłości oczu jak u oryginału. Ale taki płaski pyszczek łatwiej jest pomalować- pewnie stąd taki wygląd.



A tu już oryginalne Pajęczyce. 







Na tle koleżanek klonica też daje radę :)



Mam jakieś straszne zaległości w temacie MH - sprzątając lalkową półkę odkryłam ile obywateli i obywatelek jeszcze nie zagościło na blogu, ale oby do wiosny i ładnej pogody :) 

20 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje cała gromadka :) Mam tylko klona ale daje radę, muszę jej tylko jakieś porządne uwłosienie zrobić i będzie spoko :) Nie mniej też chętnie przygarnęłabym oryginalną pannę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były na wyprzedażach - myślę że upolowanie to kwestia czasu. Dla dzieci Pajęczyca jest chyba zbyt fikuśna :) bo skoro TRU obniżyło cenę raz to i drugi raz się ta sztuka uda :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) kwartet też bym przygarnęła - oby mi z tego orkiestra nie wyszła :)

      Usuń
    2. koncert na tyyyle łapek - czemu nie?!

      Usuń
  3. podobaja mi się!! a najbardziej białowłosa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jakie uznanie dla zwykłego klona :) ale jak nie było innej opcji to też się z niej cieszyłam :)

      Usuń
  4. Piękne wszystkie ! :) Czekam i ja na swoją Pajęczą Damę .
    Mam nadzieję, że kiedyś u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, cena spadła to i wypłynie po normalnych pieniądzach :)

      Usuń
  5. Wybacz, że pytam, ale ja nadal w temacie MH jestem żółtodzióbem ... Czy używając tutaj określenia "klon", miałaś na myśli taką laleczkę, która jest sprzedawana w częściach na zasadzie: "Sam wykonaj swojego potworka?" Widziałam dzisiaj właśnie takie lalki (konkretnie to zestawy z łebkiem, kończynami, jakimiś akcesoriami, włoskami, itd.) Czy też to lalka z innej firmy niż Mattel, tzw. podróbka? Pozdrawiam. PS - świetna ta Twoja Pajęczyca :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te "składaki" są oryginalne od Mattel(pod warunkiem że jest nazwa firmy bo i podrobione składaki widziałam)- zestawy CAM= Creative A Monster. Biała pajęczyca to klon-podróbka - na fioletowo podświetlony jest link do posta z klonem, gdzie są lepsze zdjęcia tutaj już lalka po reroocie dostała białe włosy ;)

      Usuń
  6. Ta biedna, chińska siostra, to mi się najbardziej podoba. Ogólnie pająki to lubię na drugim końcu świata, albo gazetą zdzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja lubię tylko twe plastikowe. Żywy w moim towarzystwie rzczej długo nie pożyje ;)

      Usuń
  7. Cała trójka kapitalna ale ta z białymi włoskami wyróżnia się z rudego grona i tak jak piszesz: Daje radę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) jak na klona jest całkiem porządnie zrobiona :)

      Usuń
  8. Takiego pająka z przyjemnością bym przygarnęła:)) Rude jest piekne, ale ten kontrast z białymi włosami i czarnym ciałkiem daje super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest szansa, ze pająka da się tanio kupić :)

      Usuń
  9. piekne wszystkie, ale blondyna faktycznie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. I klon i prawdziwe. Ciężko się zdecydować która najładniejsza bo wszystkie boskie. :)

    OdpowiedzUsuń