Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 26 stycznia 2016

Vin Diesel i ska czyli rzecz o męskich ciałach.

Wczoraj zjechało przed ostatnie ciało czy jak kto woli korpus. I po raz kolejny pocztowy zasraniec pierdykną mi przesyłkę z Chin prosto przez płot. Dobrze, że Chińczyki pancernie pakują przesyłki. Wszystko jest owinięte zwojami folii bąbelkowej. Może przewidują w trakcie podróży rzucanie paczką.....
Na szczęście nic złego się nie stało, po powrocie z roboty złożyłam delikwenta i ku mojej ogromnej radości odkryłam, że ciało jest praktycznie identyczne z kolorem głowy. 
Kupowanie lalków w kawałkach zawsze wiąże się z ryzykiem różnic kolorystycznych. Rzadko deklarowany kolor jest identyczny ze stanem faktycznym. Pal licho jak lalek będzie ubrany szczelnie od stóp do głów. Gorzej jak chcemy "ładne" ciało. 

 




Przy okazji zdjęć Vina wyciągnęłam resztę chłopaków z półki, żeby porównać ciała- w sumie wyszło mi kilka rodzajów.



I tak w kategorii "ładne" czyli ciała z ukrytymi stawami ramion zebrały mi się trzy rodzaje.


Korpusy od ZC Toys - ładny wygląd, średnia ruchomość rąk, twardy winyl, kolorystyka różna- Wolverina lepiej kupować w całości...... Teoretycznie oba to są te same modele, jednak mamtura już nie ta sama



Podobne do ZC Toys, niewiadomego pochodzenia. Tors wykonany z miękkiego winylu, kolorystyka raczej jasna.


Bruce ma ciało o najgorszej artykulacji, dłonie są na gwintach, mogą się jedynie obracać dookoła, brak ruchomości  nadgarstka, za to ciało najszczuplejsze ze wszystkich.



I ciała "wojskowe" - gorzej wyglądają, za to można wyginać na wszystkie strony
Czesiek(w środku) na oryginalnym ciele Enterbay


Panowie mają wariację tego samego modelu, przy czym Adrien jest elastyczny bardziej


Lalka można wykręcać na wszystkie strony, przy czym należy jednak uważać, żeby przy okazji czegoś nie wyłamać :)



Bez ubrania te ciała wyglądają brzydko, na domiar złego szyja sprawia wrażenie straszliwie długiej, co na szczęście znika pod ubraniem.
Co ciekawe u wszystkich wersji nogi mają identyczne rozwiązania z paskudnym łączeniem kostek


Które jednakże umożliwia przyjęcie takiej pozycji.


Reszta panów siedzi właśnie na takich wojskowych korpusach.
Czekam jeszcze na ciałko dla Harrisona Forda wersja dziadek- niestety wszystkie wcielenia Indiany są w zabójczych cenach. Chwilowo, żeby Harrison nie był "latającym łbem" dostał nieśmiertelne ciałko zastępcze - darowanego kumika, a na osłodę garnitur :)






16 komentarzy:

  1. Wow, Vin robi niesamowite wrażenie na tych pierwszych fotach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To jeden z lepiej złożonych i dopasowanych panów :)

      Usuń
  2. Spory oddział Ci się uzbierał. Mnie jakoś nie ciągnie do takich lalek, wolę oglądać u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Parszywa Dwunastka i Trzynasty Wojownik :) Ja właśnie po oglądnięciu lalków na żywo zapałałam żądzą posiadania. Panowie idealnie wpisują się w linię celebrity dolls.

      Usuń
  3. Łomatko !!! ale chłopiniec :))))))
    Nosz takie cudne chłopaki u Ciebie mieszkają, że aż sasssdrość mnie w piętę podgryza :))) Nie ma możliwości zdecydować który fajniejszy. Nie miałam pojęcia, że ciałka mogą się aż tak diametralnie różnić między sobą.Dziękuję za poszerzenie ponownie moich lalkowych horyzontów :)))
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) moi ulubieńcy, ale jakby się uparł jeszcze kilku by się przygarnęło. Niestety obecny kurs $ skutecznie studzi zapędy.
      Tak ja kupując też do końca nie wiem czy nabyte ciałko będzie identyczne z tym co mam :) Chińczycy chyba też tego nie wiedzą - nawet te wojskowe się róznią :)

      Usuń
  4. Vinowi to niezłe ciałko się dostało :) ale masz brygadę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Vin jak i reszta chłopaków wyglądają bardzo realistycznie. Co tam ciałko ważne że buzie są dobrze odwzorowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarze to podstawa. Pewnie gdyby nie finanse i więcej czasu to wszystkich dałoby się idealnie dopasować :)

      Usuń
  6. Ależ testosteronu w jednym miejscu! Normalny Oddział Specjalny! Fantastyczni są!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem tych lalków! ich ciałka sa genialne, a twarze wprost zachwycają autentycznością! Świetne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze są te "ładne" ciała.
      Z twarzami to różnie, czasem trzeba przebierać jak w ulęgałkach, żeby tego właściwego trafić, bo niektóre twory są straszne :)

      Usuń