Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Kto rano wstaje, temu paczkę przynoszą......... czyli z cyklu Strefa Militarna Fashion Week.

Drugi raz z rzędu w wolny poniedziałek wyrwał mnie ze snu pan Paczkowy.  Z każdym poniedziałkiem przychodzi wcześniej- dzisiaj o 7:30 :) Strach pomyśleć co będzie w następny wolny poniedziałek ;)
W sumie taka godzina mi pasuje, bo jeszcze w domu jestem i mogę spokojnie przejąć przesyłkę, gorzej jak chcę pospać :)

W rzeczonej paczce przyszły cuda ze  Strefy Militarnej. Jestem pod wielkim wrażeniem uszytków Eibhlin. Szczególnie ujął mnie "dresik dla Brusika".






Wszystko uszyte w rękach, na plecach wszyty zamek. Dodatkowo czarne paski to nie naszyty materiał a wszyte wstawki, co dodatkowo zwiększa ilość pracy i komplikuje robotę.
Dla przypomnienia poniżej wersja oryginalna.


W paczce było jeszcze więcej dobra, które zostanie rozdzielone między mieszkańców Strefy Klinicznej.
Ponieważ utknęłam z szyciem Vin prezentuje Cześkową bluzę :)



Portki to już mój wytwór- uszyte wg wykroju od Eibhlin 


Razem z ciuchami przyszły dwa wózki sklepowe :)


Idealne do wygłupów i wyścigów w wózkach.


Bruce ma ograniczoną mobilność i lekki problem z wygodnym usadowieniem się w wózku, ale daje radę :)


Eibhlin bardzo dziękuję za paczkę! Reszta cudów pojawi się w czasie późniejszym.

10 komentarzy:

  1. oj, nieźle się chłopaki obłowiły -
    a jeszcze lepiej - szaleją (choć
    nie na zakupach) :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ich kiedyś z koszykami na zakupy zabiorę :)
      Oj zdrowo się obłowili!

      Usuń
  2. wózkiem sklepowym i ubrankami jestem zauroczona. A buciki oryginalne, że tak ujmę: sklepowe, czy samodzielnie wykonane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty przemalowane- Podolskiemu korki zajumali :)
      Ale sklepowe :)

      Usuń
  3. Świetne ciuszki, a wózki naprawdę super! Mogą chłopaki się rozerwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo pracy przy takich ubrankach, ale się opłaciło, bo efekt rewelacyjny! Wózki też kapitalne! No i jak chłopaki szaleją!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brus rządzi !!!!a dresik wymiata :) Vinuś robiący za modela ...... super :) ale te wózki .....no brak mi słów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pobudki mogą być.

    Dobrze chłopaki razem wyglądają, a ciuchy mają (jak zawsze) profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wózki można nabyć w sklepach "TIGER" w typowych galeriach :) Gdyby to kogoś interesowało ;) Sklep zawiera milion innych, ciekawych duperel, aż smutno z niego wychodzić :)
    Mam takie małe zmartwienie, bo chyba te paski na bokach nam nie pofarbują Brusów? Oby!

    OdpowiedzUsuń
  8. super ciuszki !!! a z tymi kurierami tak już jest - zawsze człowieka obudzą :)))

    OdpowiedzUsuń