Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 2 stycznia 2016

Doctor! I win a Doctor! TEN Doctor!

Na punkcie figurek z Dr Who mam lekkiego bzika.  O ile sam serial mnie nie rusza, tak figurki bardzo. Wracam z większością znalezionych w SH figurek, no chyba, że już jakąś mam.
Najpierw w kolekcji pojawiły się figurki 5' i 11 Doctor, później dostałam pełnowymiarowego Doctora od Eibhlin ze Strefy Męskich Lalek.
Kiedy Zgredka podrzuciła mi link do aukcji nie myślałam, że uda mi się wygrać kolejnego i to kompletnego Dziesiątego Doctora. Ale jakoś chętnych nie było i przed samymi świętami zjawił się drugi Dziesiąty.  Na dodatek w kompletnym stroju i BUTACH, które są obiektem pożądania figurkolubów :)
Wykorzystałam piękny dzień na sesję- w ciut mało zimowych okolicznościach przyrody, ale zimno się zrobiło i nawet ogrodowe bajoro ściął lód.







Figurka jest bardzo udana i podobna do aktora.





W sesji jak zwykle "pomagał" Franciszek, który niby to zajęty własnymi sprawami co chwila wtykał ciekawski nos w kadr :)





16 komentarzy:

  1. Doktor nieco przypomina Pianistę ;)
    Franuś grzecznie pomagał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus Maria! Sesja na zewnątrz w takiej temperaturze - ja wymiękam od razu. A doktór dodatkowo w takich lekkich szmatkach i trampeczkach. Ktoś się przeziębi, więc trzeba zawczasu dużo rozgrzewających środków przyjąć do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus Maria! Sesja na zewnątrz w takiej temperaturze - ja wymiękam od razu. A doktór dodatkowo w takich lekkich szmatkach i trampeczkach. Ktoś się może przeziębić, więc trzeba zawczasu dużo rozgrzewających środków przyjąć do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Bardzo przystojny doktorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie przepadam jakos szczegolnie za tym serialem choc jak sie trafi to ogladne ;) Figurki sa za to swietne :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doktor wymiata :) Bardzo lubię podglądać Twoje lalki, nie dość, że ciekawe i często zupełnie dla mnie nie znane to jeszcze tak ładnie Nam je prezentujesz :))) Wracając do Doktora jestem pod ogromnym wrażeniem podobieństw lalki do oryginału. Gratuluję nowego lokatora i pozdrawiam nowo rocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Doktorek. Tak się przyzwyczailiśmy do wiosny, że lód na bajorku budzi sensację. U mnie dziś temperatura spadła poniżej 10. Horror. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ... a to Ci się cacuszko trafiło :)))
    Szczęsliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo atrakcyjny facecik !! A jakie ma ciuchy !!!
    Dla mnie za zimno na fotografię plenerową :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przystojny ten Twój doktor a i ciuchy ma super! Kotek, jak widzę, nie omieszkał pomagać Ci w sesji :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko i córko zdjęcia w takiej temperaturze ._. zdrowia życzę :) ale doktorek fajny, nawet kojarzę aktora patrząc po buźce chociaż serial kompletnie mi obcy :) gratuluję wygranej aukcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. figurki to nie moja działka, ale gościu podoba mi się z twarzy, fajny !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pan lalek. A jaki ma strój - szczególnie ta koszula i krawat zwróciły moja uwagę. No elegancki gość można powiedzieć. :) Gratuluję wygranej aukcji i oby więcej takich było w roku 2016 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. 10 - najlepszy! I ma garniak, trampki i krawat :) Winszuję :)

    OdpowiedzUsuń