Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 1 listopada 2015

Once Upon a Zombie - Roszpunka czyli proście a wam kupią.

Na Roszpunkę zachorowałam dawno temu. Jednakże nie dane było mi nabyć. Najpierw trafiła w moje ręce Bella .
Jednak wystarczyło tylko trochę poczekać i znalazła się Roszpunka- dzięki Grażce, która udała się na polowanie do TK Maxx'a:)

To chyba najładniejsza zombiaczka z całej szóstki.


Strój nawet podobny do wersji oryginalnej.


Bardzo podobają mi się oczy - najładniejsze z tych co mam. Jedyne co mnie irytowało to plączące się kosmyki włosów, na szczęście były na tyle długie, że dało się je upiąć.




Roszpunka przytargała ze sobą koleżanki, które dostaną osobne sesje.
 Coś tak czuję w kościach, że jak asortyment i przeceny dopiszą to kupię dwie pozostałe z serii :)


14 komentarzy:

  1. Ile Ci się ich nazbierało! Nie wiem czy pod postem o ślicznej lalce wypada rozpływać się nad doznaniami estetycznymi przy oglądaniu zdjęć :| Och. Ale naprawdę, są bardzo dobrej jakości i wyglądają profesjonalnie <3 I tło i światło, można by tylko kontrast ciut bardziej podkręcić, ale może to mój monitor.

    (wybacz kosmiczną głupotę mą)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna w kazdym calu jak na zombie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę Śnieżkę :)))
    Czy jest do zdobycia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo ja też takie chcę ! Ja dzisiaj biegam po blogach i się ślinie takie fajne panny się poobjawiały :)))))))))))))))) Piękna jest bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie widziałam żadnej w sklepie bo już wiem, co by do mnie mówiły te wytrzeszczone gały... Mi się najbardziej Bella podoba, ma to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna jest :) ...też ją chcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj super :) Roszpunke to bym chciała :) Aj chciała :) Też najbardziej mi się podoba :) Przypomina mi troszkę Sally z "Miasteczka Halloween" Burtona ze wzgledu na szwy przy ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się nie zgodzić, Rosz jest najładniejsza! Choć i reszta ferajny, zwłaszcza Śnieżka i Bella zawojowaly mnoe już dawno. Nie widziałam jednak nigdzie na mniej lub bardziej żywo Śpiącej i to właśnie ona wysuwa się na prowadzenie w moim prywatnym rankingu ;) posiadam jedynie Syrenkę. Resztę mi chyba wykupili ;) pozdrawiam i czekam na dalsze sesje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać, że bardzo sympatyczne zombiaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. jedne z ładniejszych Zombiaczek :) i te włoooosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. A do mnie trafiła syrenka, ale mocno bym pragnęła Belli właśnie - najładniejsza dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super straszna gromadka ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta seria, wszystkie te księżniczki są takie nietypowe! Roszpunkę mam i uwielbiam, bo spodobała mi się już przed świętami w zeszłym roku a dostałam od Taty na gwiazdkę! To chyba jedyna lalka, którą on sam mi kupił, i to w tym momencie, kiedy teoretycznie o lalkach powinnam już dawno zapomnieć :D

    OdpowiedzUsuń