Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 27 listopada 2015

Iris Clops -Monster High czyli puśćcie Grażynkę do sklepu :)

Po raz kolejny Grażka wzbogaciła moją kolekcję o ciekawy model Monster High - tym razem padło na promocję w TRU :)
Jeden telefon, krótka rozmowa "ja już swoją mam w koszyku" i lalkę odebrałam na spotkaniu.

Iris prezentuje bardzo niepokojący typ urody :) Ale wystarczy jeden rzut oka na oko i dostrzega się osobliwy urok lalki.  Ciekawa jestem czy małoletni równie entuzjastycznie podejdą do Klopsi :)
Niemniej jednak jedno oko definitywnie rozwiązuje problem zeza :)
Jakby jej tego oka nie namalowali to dobrze będzie. Tak na marginesie to też był jeden z argumentów za kupnem lalki :)


Klopsia jest kolejnym przykładem na to, że jak w Mattelu się komuś chce, to można wypuścić na rynek ciekawy produkt- choć mocno osobliwy.
Po raz kolejny lalka stanowi integralną całość ze strojem i dodatkami.
Patrzący zestaw jest świetny, tak samo jak kolczyki - oczka :)





Po pierwszym szoku, można się do jednookiej obywatelki przyzwyczaić- jest lepszą wersją trójokiego składaka CAM.


W zestawie Irysek posiada dwa komplety odzieży, które nie są tak spektakularne jak wyżej prezentowany, Zostały już zagospodarowane przez panienki ułowione w SH

13 komentarzy:

  1. Jednooka wygląda obiecująco :) nosek ma fajny,taki kluseczkowaty :) ciuszki zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna!!! U nas nie widzialam jej w sklepie bo pewnie tez bym zaraz kupila ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zakupu, cyklopka jest prześliczna... Swego czasu też na nią chorowałem i chciałem ją mieć. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka z pewnością wymagała zaangażowania i pomysłowości od jej twórcy! Efekt jest ... powiedziałabym...piorunujący, choć przy dalszych oględzinach dużo zyskuje! Ubranko, dodatki, włoski -super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajna, i notek ma taki faktycznie powiedziałabym nawet kartofelkowy :) Koniecznie trzeba kobitkę adoptować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją w pudełku i twierdzę, że jest olśniewająca w swojej dziwności. Nic nie szkodzi, że urodowo odstaje od najpopularniejszych postaci serii. Ich jest wiele - ona jedna. Wiem, że była też dostępna w dwupaku, ale tamta wersja była mniej przemyślana. Jednooczka jest wspaniała.Wiem,że bardzo chcę ją mieć, tak samo jak Skelitę i dziwacznego syrenka na wózku inwalidzkim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO NARESZCIE - toż to spełnienie moich marzeń :DDD
    teraz będę wypatrywała innych postaci z baśni i legend ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ją i tym jednym oczkiem przypomina mi Leelę z Futuramy:D

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesująca i bardzo pomysłowa lalka, chociaż nie znajduje się ona na mojej liście życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak patrzę na to jej jedno oko to aż mnie oczy bolą;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę straszna i jakaś zielona. Raczej ominęłabym z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobliwa laleczka i trudno patrzeć jej w oczy, a raczej oko-nie mogę się skupić ;) Całość ze strojem skomponowana idealnie. Na pewno znajdzie swoje zwolenniczki-jedną już ma ;)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Odlotowa! Poza jednym oczkiem jej wyjątkowość buduje kolorystyka, która zazwyczaj u MH jest żywa i tęczowa. A tu kolor, powiedzmy - zgniły o poranku. :)

    OdpowiedzUsuń