Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 23 sierpnia 2015

Drugi meet między Strefowy

Możliwe, że do tradycji wejdą spotkania między Strefowe.
Licznie przybyłe towarzystwo zaczęło całkiem nieźle rozrabiać, ku uciesze gawiedzi gapiącej się z galeryjki nad piwniczną izbą u Ronalda McDonalda



Najwięcej uwagi skupiał na sobie Loki :)


Chociaż Tony i Czesiek robili co mogli, żeby zwrócić na siebie uwagę.


Czesiek sprawdzał co ma Loki pod tą zieloną kapotką, ba nawet próbował przymierzyć







O mały włos nie doszło do drobnych rękoczynów z użyciem gazrurki


I masowej zagłady........


..........gdy kilku nawiedzonych chciało postrzelać zza fotela......



Odnaleźli się też bracia


A od nadmiaru Rosomaków dwoiło się w oczach


Loki chciał zdobyć władzę nad światem


A Czesiek z bratem planowali przejęcie zamku


W celach opracowania taktyki dobrze sfotografowali teren



I nie mogło się obyć bez selfie przed katedrą :)

U Ronalda M, rozrabiałyśmy z Ebilhin, Zgredką w kręgach znaną jako Stary Zgred i Grażką!
Już nie mogę doczekać się następnego zlotu Strefowego :)

22 komentarze:

  1. Hello from Spain: I really like your dolls. Your photos are great. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest tylko mały ułamek tej zacnej grupy. Pozostałe lalki należą do Starego Zgreda i Ebilhin, a ogniście ruda My Scene do Grażki :)

      Usuń
  2. Widać, że była szampańska zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szampana nawet nie podali :) chyba że bąbelki z coli mają wielką moc :)

      Usuń
  3. na ostatnim zdjątku - jak żywa legenda na spacerze -
    gdyby nie to złączenie dłoni z przedramieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Legenda planuje małą rewolucję :)

      Usuń
  4. Loki jest świetny! Domagam się zdjęć twarzy bez tego hełmu ... chyba, że był przyklejony :/ Marzy mi się jeden hot toy, ale może dorwę go za jakieś 20 lat, wtedy się wproszę na taki meet i będzie rozróba :D
    A tak ogólnie to wszyscy faceci wypadli zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki bez rogów u mnie pod etykietą lalkowisko ;D

      Usuń
    2. Po Lokiego to trzeba do Zgredki uderzyć :) mi się podoba Pan Rogaty :)
      Mnie na hot toysów nie stać- mam swoje zamienniki, bo w końcu tu o gębusie chodzi :)

      Usuń
  5. Królewskie miasto zostało nawiedzone przez królów nocy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu alez facetow sie nazbieralo :) Super meet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) prawda :) ale z tych serii to jedynie panowie godni uwagi.
      panie jakoś tak słabo wypadają - spośród tych które oglądałam, żadna nie przypadła mi do gustu

      Usuń
  7. No tak to jest jak się sam tesosteron na spotkania zabiera :) Wiadomo, że spokojnie nie będzie :) ale jak widać ubawiłyście się nieźle a i chłopaki na brak wrazeń zapewne nie narzekali:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hy hy zabawa była przednia ku zadziwieniu gawiedzi ;)

      Usuń
  8. Kilku "nawiedzonych" darmowo zrobiło kurs samoobrony z użyciem broni palnej w celu unieszkodliwienia ewentualnych terrorystów a to wszystko w trosce o bezpieczeństwo uczestników masowej imprezy! Ja rozumim, że gdyby bili rurką gazową po głowach... zaraz... zaraz a to chyba Twój Junior brata rurką okładał? Hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ męskie towarzystwo! Przystojniacy, nie ma co! Facet z zieloną peleryną skradł jednak całe show!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj żałuję, że nie mam tak pięknych męskich eksponatów i że ominęła mnie okazja obmacania Rosomaka;-) pozdrawiam serdecznie zgromadzenie. PS Dajcie znać przed następnym spotkaniem, chętnie się wybiorę choć "popaczyć".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, Rosomak i moje serce skradł już daaawnooo...

      Usuń
  11. Hahahhaa :) Cudnie sie bawią chłopcy :)
    jeju, jakie one sa realistyczne te figurki!

    OdpowiedzUsuń