Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 4 czerwca 2015

Lilian i Dell czyli kreatywne świętowanie.

Wena wróciła ze zdwojoną siłą- czyżby to zasługa Doctora?
Na warsztat trafiły dwie urocze panienki upolowane przez Magalitę w Magicznym Sklepiku.
Lalki były gołe, bose, za to z własnymi czuprynami w stanie nietkniętym nożyczkami.  Trochę rozkudłane, wymagały wizyty w spa, ale szampon z odżywką przywróciły włosom blask.
Małe śledztwo wykazało że brunetka to Dell, a blondynka Lilian.
Początkowo miałam wydłubać im ubranka podobne do oryginalnych, jednak zmieniłam zdanie i nadałam im ich własne osobowości.
Lilian od najmłodszych lat uwielbia "Muminki", a Dell jest wielką fanką Predatora :)
Obie lubią luźny styl i jeansy :)







Po myciu włosów u Lilian ujawnił się ślad po opasce, którą miała w oryginale :)


Co ciekawe wszystkie lalki z serii mają swoje własne moldy.  Różnią się nie tylko kolorem skóry, ale i twarzyczkami, a co ciekawsze kolorem i wzorem na tęczówkach, czego na zdjęciach tak dobrze nie widać.


Jedyne czego nie udało mi się naprawić to "rybie oko" Dell.




Chciałabym jeszcze upolować ciemnoskórą panienkę z tej serii. Kto wie- może jeszcze trafi się taka panienka :)

17 komentarzy:

  1. no popatrz jak im ładnie w nowych ubrankach! spisałas się na medal! może pojawia się jeszcze u pana....

    OdpowiedzUsuń
  2. niebrzydkie lalunie :) oczy fajne mają! a tyś zdolna bestyjka,tak pannice obszyłaś,że nikt na dzielni im nie podskoczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oczyska to ich zaleta, tylko niestety ulegają odbarwieniu a szkoda :(

      Usuń
  3. Świetna seria lalek i ze wspaniałym przesłaniem. Obejrzałam sobie i poczytałam. No i znowu przybyła mi lalka do wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no :) polecam bardzo ładne są :) pewnie nie jeden raz wypłyną w SH :)

      Usuń
  4. Śliczne są... Idę dzisiaj do "Pana" ... niech pokazuje co ma... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę coś więcej poczytać o Nich - Dell mnie
    zaintrygowała! ciekawy pysiałek, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) bardzo ładna seria - ja chcę jeszcze panienkę z afro na głowie :)

      Usuń
  6. Fajne kumpelki! Rybie oko sprawia, że pannica jest jakaś mroczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję że efekt nie będzie postępował :)

      Usuń
  7. Panienki świetne, ale w tych ubrankach to już są rewelacyjne!
    Pięknie się prezentują!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To są prawdziwie ładne lalki- dużo sympatyczniejsze IMHO od AG czy WeeGirlsów. Mold piękny, oczy szklane. Ubranka fantastyczne, ale tuta już zasługa właścicielki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O tak te lalunie mają ładne twarzyczki i na dodatek każda inną :)

      Usuń
  9. Ja normalnie nie wiem co się dzieje, gdzie nie zajrzę - cuda z SH, a u mnie nawet połamanej barbie nie uświadczę :( brunetka przez to oczko mi podeszła właśnie, taka z "dźg" :) i ubranka świetne :)

    OdpowiedzUsuń