Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 14 maja 2015

Doctor! I need a Doctor!


Namiętnie zbieram figurki z serialu Dr Who. Do pełni szczęścia brakowało mi pełnowymiarowego Doctora. Na szczęście z pomocą przyszedł serwis flte, i w całkiem przyzwoitej  cenie kupiłam 10' Doctora.
Co prawda nie jest to 10 Doctor a 11 na dodatek brodata wersja, ale podobno panuje moda na drwale, to i Doctor wpisał się w trendy :)
10 posiadam w opcji 5'.


Po wylądowaniu z Tardis wyłonił się znaczny fragment Doctora. A że wcielenia Doctorów miały tendencję do spotkań, to nic dziwnego, że dwóch 10 przyszło z pomocą 11 :)


-Heeej raz, heeej raz!

-Wylazzzz

Tardis jest interaktywna- wydaje 3 rodzaje dźwięków w zależności od ustawienia drzwi oraz świeci :)
Rozmiarem idealnie pasuje do 5' knypków


Po stronie zła mieszkają Dalekowie- dwóch pełnowymiarowych, z czego jeden oddał garniak Indianie i czeka na nowe odzienie, jeden knypek oraz dwie wersje "pancerne"


Oraz znany z konkursu fotograficznego u Imago Cyberman zwany Cybermaniakiem ze swoim 5' kolegą.


Oraz mój ulubieniec wilkołak w ilości dwóch sztuk :) na zdjęcia załapała się jedna sztuka :)


Wbrew pozorom wilczasty jest bardzo łagodny i lubi drapanie za uchem :)




Mimo iż w filmie są złe i dobre charaktery u mnie całe towarzystwo się przyjaźni.


I (prawie) cała ekipa razem ;) Jak widać Doctor jest ciut niższy od Daleka i Cybermana - jest figurką 10'.


Na koniec kilka zdjęć Doctora :)




Za wyjątkiem Doctora 10' wszystkie figurki kupiłam w SH :) jedynie Doctor nie chciał tam zawitać, ale nie tracę nadziei, tym bardziej, że Daleków trafiłam podwójnie.  

22 komentarze:

  1. zazdroszczę ci tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ... skoro Dalekom nie jest daleko do SH ,to może i Doktor w nim zawita :) Piękna kolekcja :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby mam takie pobożne życzenie :)

      Usuń
  3. Nie znam tego serialu, ale postacie wyglądają ciekawie, zwłaszcza pancerne solniczki i ci panowie z ośmiornicami na głowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pancerne Solniczki- cudne! Dalekowie mają rewelacyjne garnitury.

      Usuń
  4. Super kolekcja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Często widywałam te figurki, ale nie miałam pojęcia czym są. Czy jesteś jeszcze zainteresowana tymi małymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli znalazłabyś Anioły, lub postacie z najnowszych serii to bardzo chętnie. Tak samo jak wcześniejszych Doktorów :)

      Usuń
  6. Nie oglądałam nigdy Dr.Who, ale figurki wyglądają ciekawie. No, i fakt, że zostały znalezione w SH wzbudza zdziwienie i nutkę zazdrości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnio mało figurek trafiam :(
      Ta sieć SH sprowadzała towar z Anglii - stąd obfitość i różnorodność towarów.

      Usuń
  7. nie no - dla przyzwoitości będę musiała
    jednak Dr Who obejrzeć - zwłaszcza, że
    wersja na drwala baaardzo mnie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ciekawości oglądałam - jednak wolę figurki :)

      Usuń
  8. Takie zagęszczenie doktorów na centymetr kwadratowy sprawia, że zrobiło się magicznie :) Lubię serial więc cieszy mnie każdy nowy Doktor i inne postacie z jego świata.

    OdpowiedzUsuń
  9. serialu komletnie nie znam,ale figureczki całkiem całkiem :) doktorek nawet przystojny,jak na brodacza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) zachorowałam jeszcze na koto-zakonnicę :)

      Usuń
  10. Też mnie czeka oglądanie, aby być choć trochę na bieżąco. Doktor całkiem fajny i fajnie ubrany a reszta towarzystwa mu dorównuje! Ciekawe postacie, choć (na razie) mi nieznane...postaram się to naprawić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam - mi się bardziej niż serial podobają figurki :)

      Usuń
  11. Świetne są:) i u mnie gości mały doktor i kilka innych figurek z serialu. Ostatnio widziałam pełnowymiarową niebieską budkę, ale stan niestety trup:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda budki. Za mały pieniądz można ratować- chyba że drzwi odpadają. Ja mam skrzynkę na karty kolekcjonerskie i mam zamiar zrobić jej kuku i przerobić - czy mi wyjdzie to się okaże w praniu :)

      Usuń