Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 9 kwietnia 2015

Jurek na gościnnych występach.

Jurek zabrał się ze mną po ostatnim meetcie. Do kliniki przyjechał na transplantację włosów i po odzienie.
Co prawda długo czekał- na szczęście Gosia nie jest w gorącej wodzie kąpana - ale się doczekał.
Dostał nowy włos w postaci futrzanej peruki i ciuchy- portki na szelkach i koszulkę w kratkę.
Na prośbę Gosi zdjęcia wrzucam na bloga.
Sesję robiłam bardzo ostrożnie- lalka nie moja to tylko ją delikatnie umieszczałam w okolicznościach przyrody.
Po zimowych ekscesach świątecznych wygląda na to, że wiosna przyszła na dobre.  W ogrodzie zaczynają kwitnąć drugie wiosenne kwiaty, bo przebiśniegi i krokusy nie załapały się na zdjęcia :)













Peruczka jest w stanie nieobrobionym- do właścicielki zostawiam decyzje o modelowaniu :)


12 komentarzy:

  1. fajny malusio :) i jak takiego nie kochać?no jak? a jak ma takie gaciory sprytne i koszulinkę :) MIODZIO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny chłopak! Jakie ma ubranko! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama słodycz. Portaski i koszulka cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak! Świetne ma spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jurek to świetny chłopak. No i dostał świetne ubranko i włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jurek :) Ładne chłopięcie. Rozpieszczałabym gdyby nawet był dziewuszką. Takie małe a w sercu dziurę robi jak lej po bombie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak tak!!! prosiłam, żebyś zrobiła ten wpis, bo prześlicznie odziałaś, owłosiłaś i obfociłaś Jurka!!! Dzięki przeogromniaste!!!! i tysiąckrotne!

    OdpowiedzUsuń
  8. zacałowałabym, wytuliłabym ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy chłopczyk :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń