Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 3 kwietnia 2015

Jingle eggs, jingle eggs, jingle all the way.............



Z Najlepszymi Życzeniami 
Jedzie Królik z Kurczakami 
Wiezie jajca i prezenty 
Prawie jak Mikołaj Święty 
Renifery ma u sanek,
A przed sobą kosz pisanek, 
Zaś w Dyngusa nie wiadrami 
lać się będą, a śnieżkami* :)








               

Królik to kolejna lalka Hujoo , zaś malowane jajco to wyrób hand made z Zalipia.
Gosiu bardzo dziękuję!
Nastrój świąteczny poczuł nawet mój najnowszy lokator :)




24 komentarze:

  1. zakochałam się w hujoo-wym króliku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi - ja chciałam jeszcze jednego, ale niestety wszystkie zeszły :)

      Usuń
  2. Najlepsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych, radosnych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego!
    Rewelacyjny króliczek!!!
    Edek świetny!!! I znów zacznę do Edka wzdychać =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wzdychaj tylko kupuj póki w ludzkiej cenie!

      Usuń
  5. Świetny wierszyk z życzeniami, bardzo adekwatny do tego rocznych świąt ;)
    Tobie także wszystkiego najlepszego wielkanocnego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się spełnił :) dziś był Sypany Poniedziałek :)

      Usuń
  6. Cudny, cudny ten Królik !!!
    Wszystkiego Najlepszego :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszości!! jajeczko cuuudne! a Zajączek!boski! Edzio widzę,że się zadomowił! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo, dużo radości i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Królik fantastyczny, a nastrój na blogu prawdziwie wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierszyk świetny i na czasie. U nas dopiero pod wieczór wyjrzało słonko. Wesołych Świąt, smacznego jajeczka i dyngusa bez śniegu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas sypało cały dzień :) Co nasypało to stopniało i tak w kółko :) na szczęście od jutra ma być ładnie

      Usuń