Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Edward Scissorhands Taeyang czyli Edek od Nożyczek

Na Edwarda zachorowałam jakiś czas temu.  Niestety ceny Taśków* są bardzo zniechęcające- przynajmniej w krajowych serwisach aukcyjnych i sklepach internetowych.  
Na szczęście z pomocą przyszła strona flte zwana od pewnego czasu amerykanosem. 
Tu cena Edka była przyzwoita i nadal taka jest- jeszcze- niestety ceny na flte zmieniają się jak w kalejdoskopie, ostatnio mają tendencję zwyżkową- jak w przypadku kapitana Haka - podskoczył z dnia na dzień o 80 złotych. W obecnej cenie bym go już nie kupiła.  
Ale wracając do Edka- pomijając brak podobieństwa do aktora wszystkie cechy charakterystyczne postaci są zachowane, a strój oddany jest wiernie.  
Ubranie składa się ze spodni i bluzy tworzących kombinezon, plastikowego"pancerza", dopinanych rzemieni, "prawdziwych" butów oraz dodatkowego zestawu "wyjściowego"- białej koszuli i portek na szelkach, na tyle obszernych, że bez problemu wchodzą na "kombinezon". 


Rękawice z nożycami są kapitalnie wykonane- wszystkie ostrza są ruchome- jedyne co mi przeszkadza to forma rękawic- Taśki mają wykręcane dłonie- spokojnie można było zrobić rękawice na gwincie - przynajmniej by nie spadały :)







Do zestawu dołączona jest i wycinanka :)




Każdemu, kto lubi postać Edwarda mogę polecić lalkę z czystym sumieniem - ubranie i dodatki wykonane są świetnie, a i cena obecnie jest przyzwoita.  Do przeróbek raczej się nie nada ze względu na osobliwy szary kolor - cała lalka jest w takim odcieniu.

Ogólnie polubiłam zakupy w serwisie flte. Można upolować okazję, jednak trzeba uzbroić się w cierpliwość. Jedynym minusem jest czas oczekiwania.  Od wpłacenia do otrzymania przesyłki jakieś 2 tygodnie, czasem dłużej. 

Niestety aura za oknem nie nastraja do zdjęć w plenerze - sypie od rana z małymi przerwami na topnienie. O tak jest od rana - pogoda zafundowała nam Śniegus Dyngus 




Edek mógł tylko tęsknie zaglądać przez okno do obsypanego śniegiem ogródka



A żeby pozostać w świątecznym klimacie - moja mała pisanka :)


* Taśkami nazywa Zgreadka Taeyangi - ukradłam :) 

31 komentarzy:

  1. Prześwietny ten Edek! a jaki ma artystyczny nieład na głowie, że ho ho!
    uroczy jest! i Wbrew planom T. Burtona, u Ciebie, jego życie nie będzie opowieścią o samotności. Będzie miał jak u Pana Boga na zapiecku! tyle ślicznych lalek, które sekretnie i oficjalnie będą do niego wzdychać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy no tak u mnie żadna lalka nie jest samotna :) wręcz nie ma szans na samotność :)
      Film bardzo lubię a twórczość Burtona uwielbiam.

      Usuń
  2. Świetny Tasior!chyba jeden z ciekawszych okazów! Szkoda tylko,że taki popielaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ale różowy Edek by nie przeszedł :)
      Bet ma super!

      Usuń
  3. Akurat ze wszystkich pullipowatych Taśki najmniej mnie przekonują, ale temu konkretnemu nie można odmówić uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy - ja zapadłam na Taśki - głównie ze względu na postacie przedstawiane :) co do haka mam pewien chytry plan.....

      Usuń
  4. Rewelacyjnie odwzorowany the Edek! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I really like your photos. They are great. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  6. ah Edek ^^ przepiękny jak i w filmie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Szkoda że ryjek niepodobny :(

      Usuń
  7. Edek jak Edek, Pisanka jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania są podzielone :) Emilka jest różnie odbierana :)

      Usuń
  8. Ale super! Wspaniały jest, a pisanka słodka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A na zakupy polecam flte- można tam różne ciekawe rzeczy znaleźć. I ceny niekiedy korzystniejsze jak w kraju.

      Usuń
    2. Już patrzyłam, faktycznie ceny wielu lal, w tym z mojego "kręgu", korzystne bardzo! Zachęcają do odkładania na własnego Taśka.

      Usuń
  9. Kiedy patrzę na Twojego, to myślę: to niesprawiedliwe, ja też takiego chcę! Jeszcze jednego ... Bo wydaje mi się, że Twój jest zupełnie, ale to zupełnie inny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha walnij mu grzywę na żel ;)
      Mi przeszło to chcenie na drugiego Edka :)

      Usuń
  10. Piękny i w dodatku artysta , jaka wycinankę machnął ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyce są kapitalne- pomijając brzydkie odlewy :(
      I wszystkie ruchome :)

      Usuń
  11. Najbardziej podoba mi się jego fryzura, choć całej stylizacji nie można niczego zarzucić, jest perfekcyjna!
    Pisaneczka świetna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura z futra :) Chyba jedyne tworzywo które daje efekt strączków :)
      Mi się podoba całe odzienie - perfekcyjnie odszyte.

      Usuń
  12. Też się czaję na tego pana, w sumie od momentu gdy zobaczyłam, że taki model istnieje. Cena z flte dodatkowo kusi, ale kaski jak nie było tak nie ma, a jak będzie to zapewne jemu się wtedy podrożeje. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ceny na flte potrafią się zmienić w ciągu dnia. Lalka którą rozważałam w ciągu 5 godzin zmieniła cenę o 50 PLN, ja staram się mieć "fundusz lalkowy" na takie okazje :)

      Usuń
  13. szare ciało tło i strój biało-czarny
    i sesja w stylu retro gotowa bez
    specjalistycznej obróbki kadrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy pogoda niestety nie pozwoliła na plenerową sesję i ze strzyżenia żywopłotu nici......

      Usuń
  14. CO JEST W KOSZYKU?!!

    Mam nieprzyjemne skojarzenia z TYM ciastem-> http://www.cakewrecks.com/home/2011/11/1/you-remind-me-of-the-babe.html
    Twoja to lalka, prawda? Powiedz, że prawda, bo nie zniesę mysli, że mogła zostać pożarta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Emilka mój etatowy, firmowy reborn kupiony za grosze na giełdzie :) cały czas siedzi w koszyku ;)

      Usuń
    2. Tak głęboko tkwię w barbiowatych (albo na stronie ze złymi ciastami), że nie przyjmowałam możliwości lalkowej.
      Emolka fajna jest, ma takiego focha, że wszystkie Dale się chowają (foch jak to dziecko).

      Usuń
    3. Hyhy ja mam teorię że ona czynności fizjologiczne próbuje załatwiać :) nawet miała profilaktycznie zamotaną pieluchę na dupsku :)

      Usuń