Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 25 marca 2015

Profesorze Jones! Czyli o tym jak Indiana został przewodnikiem psów w gangsterskim stylu.

Wygrzebałam w SH drugiego Daleka od Dr Who- tym razem padł ofiarą grabieży odzienia.
Każdy kto trafił na tego lalka, wie jak świetne ma ubranko.  Co prawda Indiana wygląda jak rasowy gangster a nie profesor uniwersytetu, ale mi się podoba :) A wojskowy mundur od palitoy przejął Dalek.





Jedyny mankament to dinks od ręki do machania biczem- marynarka z tyłu brzydko się układa, ale z przodu tego nie widać.

Zamiast zakochanej studentki do Indiego zwróciła się o pomoc nowa lokatorka.

G.:-Profesorze Jones! Profesorze Jones!

I.: -Tak?

 G.:-Profesorze Jones gdzie ja trafiłam?


I.: - Do....... zaraz, zaraz...... jak to szło........do Świątyni Zagłady....eee nie........ do Królestwa Kryształowej Czaszki........ chyba też nie to.....yyyyyy.... Grobowca Strachu......jakoś inaczej........... Tajemniczego Miasta.....tez nie......a już pamiętam do Lalkowego Pokoju. Tak!

G.:....Lalkowy Pokój.... Ładnie


G.: - Profesorze Jones a możesz mnie oprowadzić?
I.: -Mów mi Indiana- pewnie, chodźmy...


I.: -Tam na wprost jest Duża Witryna, mieszkają tam........



I poszli, w oddali słychać było jeszcze Indianę opowiadającego Ginger kto i gdzie mieszka :)

Druga Pieska w odcieniach rudości też mi się podoba, choć jest ciut gorzej pomalowana.




Uszo-kucyki dwukolorowe są na bolcach- można zamieniać stronami Ginger ma włosy rude i blond.
A tak wygląda bez kucyków :)



Na trzecią już nie zapoluję- jest z całego trio najbardziej mdła i pozbawiona wyrazu.
Ginder jest ładna, ale Pepper ze względu na kolorystykę bardziej wyrazista.

24 komentarze:

  1. O ile dobrze pamiętam, to "Indiana" było imieniem psa Dr Jonesa seniora ;) Więc Panna Pieska jest jak najbardziej na miejscu ;)
    Indy Gangsta jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobrze pamiętasz ;)
      Nie każdemu "junior" pasuje :)

      Usuń
  2. nie no - Profesor w gajerze!cud-miód! i Pani Pieskowa może sie czuc bezpiecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby moje panny miały w swoim gronie tego przystojniaka, od razu zaczęłyby się niesnaski i rywalizacje o jego względy! Fantastycznie ubrany, no i te buty!
    Pieska jest bardzo sympatyczna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha - proponuję przygruchać jakiegoś przystojniaka do stadka jednak Indiana chyba nie jest najlepszym kandydatem- ma tendencję do ucieczek nawet przez okno :)

      Usuń
  4. Jaki ten Profesor dżentelmen, no no...a garnitur ma odlotowy :)
    Fajnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Garnitur jest bardzo ładnie odszyty. A Indiana okazjonalnie w garniturze występował :)

      Usuń
  5. Jaki gangster się z Pana "Młodszego" Jonsa zrobił :D Bo Indiana jak wspomniała Rudy Królik to imię jego psa :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale "Juniora" Indy szczerze nienawidził, więc wolał imię po Psie - widać ten pies był wyjątkowym Psem :)

      Usuń
  6. I tak swój trafił na swego. Pieska śliczna, a Indiana baaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pieskę polecam :) ciekawy okaz na półce :)

      Usuń
  7. ooo masz te piesice?! Fajnie!!!! bardzo się cieszę! A Indii- no cudowny! a zrób mu artystyczną dziure w ubraniu, to mechanizm wylezie i nie będzie Cie tak drażnił =)
    ubranko cudowne! hm... teoretycznie pies powinien być przewodnikiem człowieka a tu taka niespodzianka =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam :) Nie ubranka szkoda :) jak mi się odwidzi, to Dalek z dziurą na plecach będzie wyglądał debilnie.
      Indianę bardzo polubiłam- niech no tylko pogoda się zrobi i zazieleni ogródek!

      Usuń
  8. Indy w garniaku. Marzenie o romansie i przygodzie w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hy hy :) Takie łupy to ja bym mogła codziennie :)

      Usuń
  9. O tak! Ten akurat zestaw garnitur + buty Dalek'a to mistrzostwo świata! Każdy Lalek wygląda w tym szykownie! Poluję na jakiegoś Jones'a, nie będę ukrywać, że to Twoja zasługa! To tak działa, napatrzysz się na jakąś Lalę u kogoś na blogu i światełko się zaświeca: "Aaaa boskie! Muszę to mieć!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indianę polecam! Wersja Hasbro bardzo mi się podoba, zarówno powyższa jak i ta gadająca :)
      Garnitur uszyty jest obłędnie- Indy stwierdził, że już go nie odda jedynie zgodzi się zmienić buty na takie pasujące do kapelusza :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kapelusza choćby nawet nie wiem jak chciał to nie zdejmie - jest odlany razem z głową :)

      Usuń
  11. Woooow alez elegancki sie zrobil mr Jones... Pieskowa panna oszalamiajaca...mam i ja ;) Wprawdzie troche inna ale jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Fajnie że przygarnęłaś psinkę! Ciekawa jestem który model wybrałaś!

      Usuń
    2. no ja wlasnie mam ta trzecia na zakup,ktorej ty sie nie zdecydowalas :) Jest moze bardziej pastelowa ale przesliczna!!! ja w kazdym razie bardzo ja lubie :) Pokaze dzis na blogu :)

      Usuń
  12. lalkopsinki to ja mogę kopami - mam Vanilię czyli najjaśniejszą,
    czekam teraz na Chocolattę od Mangusty - a potem upoluję
    Carmellę - czyli taką jak Twoja :)))

    OdpowiedzUsuń