Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 17 marca 2015

Pinkie Cooper - Pepper Parson czyli Pani Pieska i Upiorny Pokrowiec na Tabletkę :)

Pepper pierwszy raz zobaczyłam na blogu Mangusty. Zanim znalazłam swoją minęło trochę czasu, ale się udało. Lalka "wypłynęła" na popularnym serwisie aukcyjnym.
Pani Pieska zaskoczyła mnie pozytywnie. Lalka jest masywna, porządnie wykonana, Najbardziej podobają mi się ślepka- wyglądają jak wstawione. Ciężko mi jest stwierdzić, czy są wstawiane czy odlane- bardziej skłaniam się przy pierwszej teorii, ale sprawdzać nie będę :) aż tak ciekawa nie jestem. Dodatkowo Pepper ma wprawiane rzęsy.






Z powodu umaszczenia i łatek na łydce roboczo Pepper nazywana jest Franką :)






Lalka jest namiastką hasbrowej pudlicy vintage - muszę stwierdzić, że namiastka bardziej podoba mi się niż lekko koślawy i niezgrabny oryginał. Choćby nie wiem jak był kultowy :) Pani Pieska jest zgrabniejsza i o wiele bardziej sympatyczna.

W niedzielę popełniłam taki oto pokrowiec na tablet :)
Pomysł z książki "Dastardly Delightful Monsters" - wystarczyły dwa arkusze filcu z empiku, kawałek futra, kawałki czarnego i białego filcu i 30 minut, żeby powstał poniższy uszytek




Wygląda zabawnie, ale jest w pełni funkcjonalny - teraz mogę moją Darowaną Tabletkę* zabierać na lalkowe spędy :)

* tablet otrzymany za umowę od pomarańczki- według niektórych użytkowników dziadostwo i badziewie, ale ja nie narzekam jak zdechła mi Mydelnica (notebook) spokojnie mogłam surfować po necie i nawet filmy oglądać.  Darowanej Tabletce w piksele się nie zagląda, bo lepsza taka tabletka niż smycz czy etui na telefon - niezadowolone "kozaki" niech sobie na smyczy lub etui posurfują.

20 komentarzy:

  1. hue hue hue
    :P

    Psiula boska,bardzo mi sie podoba! a etui wyszło superowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jeszcze jedna się błąka po serwisie aukcyjnym :) i to w przyzwoitej cenie :)

      Usuń
  2. Milutka jest. Niestety te zwierzęce lalki- w tym moje ulubione catwalk kitties są nieprzyjemnie drogie i trudne do dostania. Oglądałam swego czasu podróbki na Alledrogo, ale nie umywają się do Twojej psicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróbki catwalków mam - kiszka ale łebek ten sam :)
      Obmyślam co z kłakami i ciałkami zrobić - kiedyś im zrobię kuku po mojemu :)

      Niestety zwierzo-lalki są paskudnie drogie- zapobiegliwie kupiłam drugą póki cena znośna :) żebym później nie żałowała.

      Usuń
  3. Pieskowa dama rozbraja mnie tłuściutkimi nóżkami i rączkami oraz czarniutkim noskiem.
    Kiedy pieskówny pojawiły się w sprzedaży, to pukałam się w czoło - że z nich dziwolągi, że są nieforemne, że co to właściwie jest za paskudztwo. A po zobaczeniu na żywo wszystkie poprzednie uwagi jak ręką odjął :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo na zdjęciach promo są paskudne - ja się naoglądałam u Mangusty :)
      A co do nieforemności - oglądnij sobie pudlicę hyhy to dopiero cudak ;)

      Usuń
  4. Swietne etui a panna w psiej skorze niestamowita!!! Jak tylko sie natkne to nie odpuszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka ta pieska. Potworne etui jest za..., zdolna jesteś bestia. I w dodatku kolorystycznie pasuje do psinkowej kiecki.

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny ryjec :D mogłaś zrobić zdjęcie bez kitek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fotki bez kitek zapraszam do się!

      Usuń
  7. Ale fajnie - właśnie wczoraj myślałam o tej lalce, a dziś wchodzę "na blogi" i widzę ją u Ciebie! Bardzo mi się podoba, jest urocza, a motyw z serduszkami na pyszczku i jako "poduszki" na łapkach - słodki! Nie pogardziłabym ani ją, ani jej koleżankami z serii. Pokrowiec jest super - kojarzy mi się z "brzydkimi lalkami", mam jedną, też zieloną i baaaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka psinka :-) i taka oryginalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że nie ja jedna uległam urokowi tego
    słodkościowego pysiałka - pięknota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczynka bardzo słodka, jej piękne oczy i rzęsy mnie powaliły!
    Etui na tablet wyszedł świetnie! I praktyczny, i zabawny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna laleczka i jakie ma zgrabne nóżki ;) Ty to zawsze coś wynajdziesz godnego uwagi :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgrabną nóżkę ma ta psina, w wersji kociej zapewne już bym się śliniła ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pokrowiec. ^^ Wygląda dość zabawnie, sama bym sobie taki zmajstrowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: great doll. Lovely pic.Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam tylko chińskie klony, zupełnie do oryginału się nie umywają.Śliczne i zgrabne ma kończyny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam przyjemność miętosić osobiście pannę pieskową :)
    To bardzo wdzięczne stworzonko :)
    Tablecik od Pomarańczki jest zupełnie niezły . Ludzie lubią narzekać na sprzęt . Często narzekają na aparaty fotograficzne a nie umieją się nimi posługiwać nawet na poziomie podstawowym :):)

    OdpowiedzUsuń