Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 28 marca 2015

Jinafire Long Monster High - czyli u Smoków w dobrym tonie- noszenie torebki na ogonie :)

Jak już wielokrotnie pisałam lalki z serii MH zbieram wybiórczo- jedynie ciekawe i oryginalne modele. 
Kolejną postacią, która ma solidne "potworne" uzasadnienie jest Jinafire -córka Chińskiego Smoka. 
Po raz kolejny projektant zadbał o powiązania z "upiornym rodzicem".  Według opisu Chiński Smok jest istotą jaszczurko podobną, o ciele pokrytym łuskami, z ogonem podobnym do rybiego. 


Jina ma piękny złoty kolor i jest to jedyny przypadek, kiedy lalka może mieć brokatową skórę skrzącą się w słońcu. 


Całe ciało Jiny pokryte jest łuską, lalka dodatkowo posiada piękne pazurki.


Kolczyki w kształcie lampionów bardzo mi się podobają. Na bluzeczce też widnieje motyw smoka.


Dodatki są klimatyczne i jak najbardziej w temacie- teczka z Chińskim Smokiem i torebka w kształcie wachlarza


Torebka jest funkcjonalna - można ją otworzyć, co prawda nie wiem ile razy - bo brzegi po dwukrotnym otwarciu niebezpiecznie zjaśniały, ale można.



Buty lalki są obłędne- w obcasie Lew Chiński zwany też Psem Fo lub Foo 


A do czego może służyć dorodny i funkcjonalny ogon? Do noszenia torebek i teczek oczywiście :)




Wtedy w łapkach można nieść książki lub poprawić make up :)

Jinafire to kolejna lalka, którą warto mieć w kolekcji. 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładna lalunia :-) celny zakup, u mnie jeszcze taka nie mieszka, ale wpada w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - bardzo ciekawa i ładnie zrobiona.

      Usuń
  2. Faktycznie godna uwagi i ładniutka. Zadbano o każdy szczegół i pięknie dobrano kolory zarówno stroju jak i dodatków :)
    Gratuluje nowego nabytku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - w sumie mam jeszcze kilka panienek, które nie doczekały się prezentacji ;)
      Niektóre MH są bardzo fajnie zrobione.

      Usuń
    2. Czekam zatem na ich prezentację :)
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. dla teczki ale przede wszystkim odlotowych
    butków bym Ją nabyła - choć idea złocistej a
    jaszczurkowej skóry też mnie frapuje... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są obłędne. Ja kupiłam lalkę właśnie przez te buty :) Oglądałam wcześniej wersję z Upioryżewa, ale buty zadecydowały o tej wersji :)
      Efekt skrzenia najlepiej widać w słońcu.

      Usuń
    2. czy Córka Łani Złocistej też tak się skrzy?

      Usuń
  4. o tak! podpisuję się pod tezą, że powinno się ja mieć w kolekcji- masz akurat tę, któta mi się najbardziej podoba! Śliczna i urzekająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Twoja jaszczurza banda też jest rewelacyjna!
      Nie przeczę, że miałaś swój udział w podjęciu decyzji o jaszczurce vel smoczycy :)

      Usuń
  5. Twoje piękne zdjęcia wspaniale ukazują oryginalną urodę tej lalki. Szczegóły stroju, kolorystyka postaci i ładny makijaż przeważają szalę na plus :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Czasami mattelowi się chce i na serię przeciętnych lalek trafia się warta uwagi ;)

      Usuń
  6. Ulala ;) Jinafire coraz bardziej mi się podoba, z chęcią sama powitałabym ją w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Najlepiej jak ma się możliwość wcześniejszego oglądnięcia lalki czasami pomaga to podjąć decyzję :)
      Życzę powodzenia w polowaniu na Smoczycę :)

      Usuń
    2. Podoba mi się z serii Scaremester, Gloom and Bloom i oczywiście czekam z niecierpliwością na serię cyrkową <3

      Usuń
  7. Śliczna lalka. Również mam ten model i sądzę, że jest naprawdę godna uwagi. Najbardziej podoba mi się jej bluzka. Chciałabym też zapytać, czy twoja Jinafire też ma tak obcisłe spodnie, że rozpinają się przy siadaniu? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej portki rozpinają się samoistnie ;) nawet widać na jednym ze zdjęć, że są niedopięte :)
      Mattel oszczędza na tkaninach hyhy

      Usuń
  8. Hello from Spain: Fabulous pics. Great doll.. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogon ma fantastyczny i jaki funkcjonalny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodatki powalają. Mattel stanął na wysokości zadania. Zwłaszcza buty i otwierana torebka zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajniutka,taka złota :) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoczyca to jedna z moich ulubionych Monsterek! Ta Twoja ma obłędne buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja akurat zbieram MH w formie, której nie można określić jako wybiórczej :) ale brakuję mi właśnie tej postaci :) więc jest na mojej liście obowiązkowo! Gratuluję bo ta postać jest bardzo ciekawa i pięknie wystylizowana :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj warto ją mieć. Buciki wyglądają faktycznie obłędnie. Plus teczka, strasznie mi się podoba. Przyznam, że Jinafire to dobry zakup. :P

    OdpowiedzUsuń