Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 14 lutego 2015

"Wujek" Predzio hujoositter. Czyli fajnie jest "pomacać" cudzą lalkę.

Spotkania lalkowe są świetną okazją na spotkanie ludzi pozytywnie zakręconych, z którymi mamy kontakt głównie w sieci. Są też świetną okazją do pooglądania lalek, których nie mamy.  Czasami takie spotkania owocują lalkowymi zakupami - bo co innego oglądać zdjęcia, a co innego móc pooglądać lalkę w rzeczywistości.
Kto czytuje bloga wie o moich zachwytach produktami NECA. Miałam ogromną przyjemność pooglądać Predatora w skali 1/4 należącego do Grażki.
Grażynce należą się wielkie podziękowania za taszczenie tego kloca na meet.  To cudnie wykonany kawał tworzywa.
Przy okazji oglądania nie omieszkałam zrobić kilku zdjęć ku pamięci.
W czasie gdy lalki romansowały "Wujek" Predzio dostał fuchę pilnowania hujoowej bandy w składzie: Berry, Cojoo i Kluska, co imienia jeszcze nie ma.
Mimo strasznego wyglądu to bardzo sympatyczny osobnik. Prawie pozwolił maluchom wleźć sobie na głowę.





Bezimienna Kluska posiada ciało tych samych gabarytów co Cojoo - jednakże ten drugi ma łeb jak sklep i lepiej pasuje do hujoo'wej  rodzinki- Kluska za to tworzy duet z Białym Królikiem


 Nie obyło się też bez przymiarek :) jednakże dla Predzia idealny byłby "rasta" berecik :) dredy ma świetne.




Predzia nurtowały też problemy filozoficznej natury :


-"Rootować? Nie rootować? Oto jest zadanie :)"


Predator wykonany jest obłędnie- z dbałością o najdrobniejsze szczegóły - począwszy od skóry, po wnętrze paszczy. Tło niestety jest takie jakie zafundował nam w lokalu  Ronald McDonald :)











Grażynko- jeszcze raz dziękuję za taszczenie tego kloca!

20 komentarzy:

  1. spojrzenie zaskakująco ludzkie jak na taką rasową bestię -
    ale te jego dredy niczym giętkie naboje tudzież kły jakiejś
    obcej naszej planecie istoty - niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurki od NECA są obłędne- wcześniej widziałam mniejszą wersję równie precyzyjnie wykonaną :) oczka ma świetne :) niestety w tym lokalu nie ma zbyt dobrych warunków na robienie zdjęć a i konsumentów było wyjątkowo dużo.

      Usuń
  2. Predzik jest boski, ale ciężka z niego cholera! Wiem, bo widziałam a nawet macałam. Ja przepraszam, za brzydkie słowo w pierwszym zdaniu, no ale pasuje ono :) No i jeszcze gorszą rzecz zrobię, bo zacytuję nieśmiertelny wierszyk, który zawsze mnie w pamięć łaskocze, gdy ktoś użyje wyrażenia "ku pamięci"
    "Ku pamięci,
    Mięci kupa
    Wpisał się Alojzy D..."
    Jeszcze raz przepraszam, walentynki chyba źle na mnie wpływają. Pójdę się puknąć w łeb kowadłem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam, Jacy podopieczni taka fucha :) cha cha cha
      A kloc jest ciężki i owszem :)

      Usuń
  3. Ojoj, on się nawet uśmiecha! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawda :) ślicznie zrobiony ;) i te wszystkie szczegóły.

      Usuń
  5. Co te dzieciaki w sobie mają, że nie tylko nie boją się potworów, ale wręcz je lubią. Tekst mojej, wówczas dwuletniej, córki: "Idź mamusiu, Szkieletorek będzie mnie pilnował". Postać Szkieletora była wymalowana na ścianie pokoju, w którym spałyśmy na zimowisku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to - to dorośli dzieci "straszą", mówią co brzydkie a co ładne ;) A Predzio to przyjazna istota :)

      Usuń
  6. Obejrzałam go na zdjęciach kilka razy...nie wiem, co napisać :)
    Brzydki, ale i ładny! Potworny, ale sympatyczny! Niesamowity jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu to Predator i jak na Predatora to jest piękny :) Chyba to najfajniejsze duże wcielenie jakie oglądałam :)

      Usuń
  7. Wujek jest przegenialny :) Kocham go :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o zatrudnieniu takiego na stałe ale problem z dostępnością jest spory- czekam aż mi przejdzie :)

      Usuń
  8. Hello from Spain: an original monster. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Predator filmowy, wierny z oryginałem :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. O tak i wysokie kwalifikacje w opiece nad dzieciakami :)

      Usuń
  10. Jak on ładnie wygląda z tymi maluchami. Jak pani przedszkolanka! Pasują mu! Pokazałaś delikatniejsze oblicze Predatora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia. Pedator uroczo wygląda jako niańka. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń