Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 23 lutego 2015

Pullip Peter Pan czyli Piotrusia na doczepkę.

Czasami lepiej użreć się w język niż zapytać "a co masz jeszcze" :)
Razem z Dalpanną przyjechała Pulipanna.
Na drodze lalkowych wymian moja wersja "little" powędrowała do Gosi, a że życie pustki nie lubi na miejsce pullipowej Alicji w wersji mini pojawiła się Piotrusia.  Lalka, która spodobała mi się od pierwszego zobaczenia na zdjęciu.  Głównie przez to, że otrzymała od poprzedniej właścicielki miodowe oczy idealnie współgrające z karnacją i make upem.
Firmowo Piotrusia prezentuje się tak:



Moja natomiast ze zmienionymi oczkami podoba mi się bardziej :)


Na drogę dostała Piotrusiowe wdzianko, które raczyła ubrać do sesji, ale zapowiedziała, że to pierwszy i ostatni raz bo portki w zad cisną i usiąść się w nich nie da a paputy są śliskie i można wywinąć orła.  No i to "kepi" z piórem mało wyględne hyhy









Piotrusia jak dla mnie jest idealną lalką.  Ciałko solidnie trzyma dynię - lalka nawet się nie "gibnie" choć technicznie mogłaby mieć większe stopy hehe.



32 komentarze:

  1. :) miodowe oczyska są takie słodkie,że można sie zakoooochać! :)
    widzę,że pasek się jakiś przyzwoity znalazł :)
    cieszę się,że właśnie do ciebie trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękować! Ja też się cieszę :)
      Znalazł, znalazł, u mnie miałby się nie znaleźć :)
      Bardzo fajnie dobrałaś kolor!

      Usuń
  2. Miodowe oczęta sto razy lepsze niż firmowe! A w piotrusiowym wdzianku aż się prosi o sesję w lesie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę- jak się przyroda obudzi bo obecnie jest szaro i buro :)

      Usuń
  3. Nowe oczka super jej pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) teżmi się spodobała z taką małą zmianą :)

      Usuń
  4. Kolejna gałganica. Mam wrażenie, że to jedyny Pullip, od którego nie odwracam ze znudzeniem wzroku, bo brak mu koronek, loczków, romantycznego vib'u, ale ma za to łobuza w spojrzeniu. Ładna kruszyna - wszystko ze sobą współgra - fryzura, makijaż, nawet ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka dziewczyna z sąsiedztwa ;) też spodobała mi się od pierwszego "a co masz jeszcze" - do wyboru były dwie- a ta jednak delikatniejsza i te krótkie włoski :) Chciałam taką lalkę, w której nie będę musiała nic kompletnie zmieniać :)

      Usuń
  5. Cudna, oj ciągle mnie szacujecie, tymi waszymi pięknotami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem- chyba czas Sowo ruszyć na łowy za jakąś dyńką :) będziesz wtedy też "szacować" :)

      Usuń
    2. Miało być szczujecie, ale ten głupi komputer czasem sam poprawia "błędy". hihihi

      Usuń
    3. Domyśliłam się hyhy
      Ale Sowo nikt nie szczuje- to kwestia wyborów- wiele osób puszcza z dymem mnóstwo pieniędzy nie tylko marnując pieniądze a i trując siebie i otoczenie, naraźając się na raka płuc, pęcherza, piersi i nie tylko. Po kalkulacji kosztów palenia powiedzmy paczki dziennie średniodrogich fajek wychodzi że taką pulipannę można kupić po miesiącu niepalenia :) więc to jest jedynie kwestia wyborów - można zawsze z czegoś zrezygnować i kasę systematycznie odkładać a pulipanna szybko zjawi się na półce hyhy. Na dodatek można kupić panienki z drugiej ręki i cena będzie bardziej znośna.

      Usuń
  6. W kolorze włosków i tych pięknych oczkach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To w końcu chłop czy baba? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docelowo będzie baba :) Jedyny męski przedstawiciel gatunku został Kapitanem Hakiem :)

      Usuń
  8. Oczęta jej pasują, chociaż moim zdaniem z oryginalnymi tez wygląda dobrze. Ja sama chciałam upolować Pullip Piotrusia Pana, jako swoją pierwszą taką lalkę, ale mi się nie udało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż będzie pewnie jeszcze okazja :)
      Też ładnie, ale w miodowych ładniej :)

      Usuń
  9. przesłodka - a w oczach można zatonąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pięknie łapią światło :)

      Usuń
    2. łapacze blasku i wdzięku...

      Usuń
    3. Haha - no tak :) Łapacze Blasku :) bardzo mi się podoba!

      Usuń
  10. Miodowe oczy są fantastyczne ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) świetnie współgrają z włosami :)

      Usuń
  11. Uważam, że skoro lalkę stworzono jako "Piotrusia" to nie powinno się jej zmieniać płci i powinna zostać chłopakiem ;)







    Wiem, że pierdzielę jak potłuczona, ale to z zazdrości...
    Coś jest w tych dyńkach, że są takie czarujące. Mogłabym zatonąć w tych oczyskach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety- przeszła zabieg naturalizacji ;) piotrusiowe bety czekają na piękną wiosenną pogodę :)

      Hyhy oczywiście :) :) :) :)
      A z oczyskami się zgodzę

      Usuń
  12. O i w tych oczach jej do twarzy:) Bo naturalizację przeszła:)
    Ciekawi mnie jej nowa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień dziewczę biega w jeansach i bluzeczkach z kółkami ;)

      Usuń