Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 7 stycznia 2015

Once Upon a Zombie- Bella.


Na fali popularności potwornych zabawek powstały Zombie Księżniczki :)
Lalki wypuściła firma WowWee Group Limited, a wyprodukowali jak zwykle Chińczycy.
Bella na wyposażeniu posiada stojak, szczotkę i ulotkę :)
Na tle wszystkich brokatowych, słodkich aż do mdłości przedstawicielek księżniczkowatego gatunku zombiaki są całkiem ciekawą alternatywą. Niby temat oklepany, a jednak powstał całkiem ciekawy produkt.  ZomBella posiada artykułowane kończyny, wprawione oczy oraz rzęsy co jest miłą niespodzianką - LIV i Brazillaz posiadają jedynie malowane rzęsy.
Co prawda wizerunek ZomBelli odbiega od disnejowskiej wersji bo otrzymujemy zielonookiego rudzielca w czerwonej kiecy z żółtymi dodatkami zamiast uroczej brunetki w złotej sukience, ale cóż każdy ma prawo do własnej interpretacji.  Osobiście pomyliłam Belle z Arielką hyhy kierując się kolorem włosów. Przy -10 stopniach zabrałam ZomBellcię na sesję ogrodową- jedną z najszybszych- żeby zdążyć zanim palce przymarzły do aparatu :) nie potrafię robić zdjęć w rękawiczkach - nawet w mitenkach - muszę czuć aparat w ręce.











Zombella dostała całkiem fajną kreację - nadjedzoną zębem czasu, tu i ówdzie podartą, za to na koronkowej podszewce, nawiązującą fasonem do klasycznej balowej kiecy i mimo rozbieżności kolorystycznej wygląda w tym zestawieniu uroczo.


ZomBellę upolowała dla mnie w wolnej chwili Dorota, za co ogromnie dziękuję! Wraz z ZomBellą przyjechała rzecz, która ogromnie mnie ucieszyła- też wypatrzona przez Dorotę a mianowicie oświetlenie do mojej choinki w pokoiku hujoowej bandy - oświetlenie działa na 3 paluszki i ma całkiem sporą moc - a dzięki delikatnemu wykończeniu idealnie pasuje skalą do choinki i wręcz wtapia się pomiędzy ozdoby.
Ponieważ ciągle jesteśmy w około świątecznym klimacie- obecnie są obchodzone  Święta w obrządku prawosławnym mogę spokojnie spamować choinką :)


Niby mała rzecz a jaki efekt świet(l)ny!



I jeszcze na koniec choinka w swoim docelowym miejscu ;) Pudełko z bateriami schowane za nią :) jedynie wprawne oko zauważy biały kabelek ;)



Muszę jeszcze zobaczyć efekt świecenia w nocy :)



32 komentarze:

  1. Oooo! Moja Bella ;) jest tak samo cudna jak moja hahaha :)
    Oświetlenie rewelacyjne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chyba chudość jest dziedziczna ale przy MH to ona nie takie chudzinki hyhy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to se kup hyhy
      ja też mam ochotę na jedną lub dwie

      Usuń
  3. Świetne są te lalki!! Chyba też sobie taką sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna zombie Bella :) A swiatelka tez takie sobie nabylam w zeszlym roku do moich porcelanowych domkow :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światełka są rewelacyjne i mają moc:) Ciekawa jestem Twoich domków!

      Usuń
    2. Domki kupilam tez ;) Jeden metalowy a dwa chyba z jakiejs glinki bo raczej to nie porcelana a jesli porcelana to taka surowa ;) Widac ja na moim blogu lalkowym byly w tle jak fotografowalam moje mini lale i na blogu tworczym z Cleo de nile zrepaintowanym.... zrobie jutro zdjecia bo dzis juz padam jak sie swieca :)

      Usuń
  5. Jest super:) Ja mam Roszpunkę z tej serii. Co do interpretacji tych lalek to myślę, że Disney by się przyczepił gdyby miały zbyt wiele wspólnych cech...Ach te prawa autorskie:) Pozdrawiam i gratuluję zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak- na mojej jako licencja podane są obie pisarki uznawane za autorki opowieści o Pięknej i Bestii :) Na Roszpunkę też mam chętkę :)

      Usuń
  6. Hello from Spain: Fabulous photos. Great dolls. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto! Dziękuję bardzo! Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Miałam okazję oglądać tę Bellę i Roszpunkę na żywo i zrobiły na mnie całkiem dobre wrażenie, jedynie włosy wydawały się być z kiepskiego tworzywa :-) Oświetlenie jest fajowe, pokoik zrobił się przez to klimatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak włosy nie są najlepszego gatunku, ale jak zostawić fryzurę w spokoju to powinno być OK.
      Dzięki- bardzo się cieszę z tych światełek ;)

      Usuń
  8. Świetna ta lalka :) Taka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zombiaki są świetne! :D Ja dopiero na drugi dzień się zorientowałam, że Bella ma tylko jeden rękaw *brawa dla mnie*. Planujesz przygarnąć jeszcze jakieś?
    ~Evil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bo na rysunkach ma bandaż na ręce hyhy zamiast rękawa :)
      Oj tak jak się uda chcę Roszpunkę no i Alicję :)

      Usuń
  10. A jak bym sobie kupiła i przemalowała gębusię, to wyszłaby idealna panna. Ruda, zielonooka, rzęsy, artykulacja. Hmmmm, tylko, kto mi ją przemaluje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowo jeno ona trupio szara :) a gębusię ma ładnie pomalowaną - jedynie blizny wystarczy zmyć :)

      Usuń
  11. To maleństwo stojące to też hujook?!

    Choinka bardzo fajna, w dzieciństwie miałam dodatkową, prywatną choinkę, która stała specjalnie w moim pokoju i świeciła nocą... Teraz żałowałabym pieniędzy, więc taka alternatywa na baterie wydaje się być niezłą opcją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwonych betach? Si to hojoo baby urocza mała klucha :)
      :) Choina jest z odzysku, ozdoby hand made :) też z odzysku albo zrobione w przypływie twórczego szleństwa :)

      Usuń
  12. Lalka bardzo mi się podoba! Oczy i wszystko właściwie ma super! A choinka z takim oświetleniem wygląda cudnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie mi też najbardziej spodobała się Bella i Roszpunka ;) choć możliwe że jeszcze jakąś delikwentkę przygarnę :)

      Usuń
  13. Kurcze... jest całkiem ładna, jak na takie, makabryczne pochodzenie. Nie wiem, czy bym sobie kupiła, ale śledzić będę ;)
    Piękna choinka!
    Kabla nie widać, choć paczę i paczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widać, widać :) tylko druciki się pięknie wtapiają w choinkę :)

      Hmm w sumie nie wiadomo co im się stało hyhy że zzombiały :)

      Usuń
  14. jak ja marze o niej!!! można wiedzieć gdzie została upolowana? Bo dotychczas widziałam ja tylko na amazonie (ale jeszcze nie polskim).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tkmaxxie :) objawiły się z tego co po blogach widać chyba we wszystkich miastach gdzie te sklepy są :)

      Usuń
  15. A u nas nie ma :) Wszędzie gdzie ja widzę szalenie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń