Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 2 listopada 2014

Neightan Rot Upiorne Połączenie czyli kolejna lalka Monster High

Z całej serii Freaky Fusion dwie lalki spodobały mi się na tyle, że postanowiłam dołączyć je do kolekcji.
Wybór padł na zombie-jednorożca, który spodobał mi się od pierwszego zobaczenia w markecie- czy tylko mi kojarzy się z postaciami z Avatara?


Neightan posiada bujną grzywę z pasemkami i "prawdziwy" ogon!





Lalek jest ciekawie pomyślany - pół twarzy ma zombiowate- z widocznymi mięśniami - ciałko też jest tak podzielone



Druga połowa twarzy jest gładka. Make up bardzo oszczędny podobnie jak w przypadku Billego co działa na plus.




Nie mogłam się oprzeć, żeby nie przymierzyć Neightanowi nakrycia głowy koleżanki, która niedługo będzie miała swoje 5 minut na blogu




17 komentarzy:

  1. Mi się w ogóle te nowe MH nie podobają, miałam oczekiwania wobec Sireny von Boo, ale kiedy zobaczyłam ją na żywo... Ale masz rację, gęba jest bardzo Avatarowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ujęły jedynie dwie lalki z całej serii :) Jednorożec właśnie tą gębą i oszczędnym make upem druga ujęła mnie samym make upem i kolorystyką całośći - reszta jest dla mnie zbyt pstrokata i jakaś taka na siłę.

      Usuń
  2. On jest raczej smutny niż straszny. Nie chciałabym go mieć. Nie umiem nazwać uczucia, które we mnie wzbudza. Bardziej niż z Awatarem kojarzy mi się z tą ohydną wystawą preparowanych zwłok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe chyba raczej twórcy od Mattela na to podobieństwo nie wpadli :)

      Usuń
    2. ooo - no właśnie - bardziej smutny niż straszny - ale choć
      generalnie melancholia mnie w jakimś stopniu pociąga - ten lalek mnie do się nie przyzywa - prędzej mamroce "odejdź już stąd kobieto - i tak tego nie pojmiesz"

      Usuń
    3. Hehe no cóż dla każdego coś innego ;) ja jestem zauroczona pomysłem i wykonaniem :)

      Usuń
    4. aha - ciut mi jakiegoś rozsądnego Indianina przypomina -
      czy to szczęka, czy włosy, czy orli nos - nie wiem...

      Usuń
  3. Ja się też w nim zakochałam od pierwszego wejrzenia, gdy tylko ujrzałam go w teskaczu. Potem serce omal mi nie pękło, gdy się dowiedziałam jaki on cenny dla teskacza, ale od czego netowe pogaduszki?! Dzięki linkowi, który mi podesłałaś też zakupiłam gada. =) Fajowski Qń z niego! U mnie na niego zagina parol Patrycja ( w końcu kiedyś była oślą skórką) i dwie Gulie =) no i ja... ale ja mam u niego najmniejsze szanse =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - cena w Teskaczu zabijała- a tu była taka miła niespodzianka! Bałam się o jakość lalek i make upy ale oba egzemplarze przyszły idealne, Qń zeń przemiły zaiste!

      Usuń
  4. Fajny :) Ja ogladalam go jakis czas temu bo byl przeceniony na 19 euro ale w koncu sie nie skusilam ...przynajmniej narazie ;) Za to na kilka innych mam ogromna chrapke ale czekam na przeceny ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to była chęć posiadania od pierwszego zmacania - na szczęście w necie znalazłam dużo taniej niż w markecie. Reszta serii z jednym wyjątkiem kompletnie mi się nie podoba. Na szczęście dla kieszeni.

      Usuń
    2. Mnie sie bardzo podoba Lagoona/Ginafire jest sliczna!!!

      Usuń
    3. Mnie na szczęście "nie rusza" ale Lagoony lubię- jakimś cudem mam już 3 :) ostatnią kupiłam razem ze stadem pięciopakowym :)

      Usuń
  5. Tak sobie pomyślałam, że gdyby nie te uszy, róg i szary kolor, to mógł by robić za Upiora z Opery. Tylko trochę za dużo tych "ale;")

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest BOSKI! Wygląda jakby mu ktoś kwasem oblał pysk... tzn twarz!
    A koleżanki od kapelutka nie pokazuj. Kto by ją chciał oglądać... ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam skojarzenia z Indianinem :) Wszyćko mi się w nim podoba oprócz żółtych buciszczy. Czapkę jakoś tam łykam (acz z oporami) i kolorowe pasma we włosach też ale te buty - nie ma takiej siły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja troszkę mam wrażenie, że Mattelowi już brakuje pomysłów na MH... Przedziwaczne te połączenia... ;-)

    OdpowiedzUsuń