Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 12 października 2014

Niewidzialny Billy-czyli kolejny reprezentant Straszyceum.

Przy okazji giełdowego szperania zostałam wysłana z misją "po ptaka". Ponieważ czasu do otwarcia przybytku z ptakami miałam sporo, zahaczyłam o sklep wielkopowierzchniowy. Zahaczanie okazało się brzemienne w skutkach, bo wróciłam z kolejnym przedstawicielem MH. 
Trafiłam Niewidzialnego Billego. Co ciekawe Billy objawił się na dniach- wcześniej przystojniaka nie mogłam znaleźć. Misję "ptak" też udało mi się wykonać, jednak coś w kościach czuję, że kroi mi się misja "świniak" :)

Billy ujął mnie oszczędnością kolorystyczną. Całość trzyma się w odcieniu niebieskim. 






Make up też jest bardzo oszczędny i podoba mi się.






Dostałam misję na "czerwonego ptaka"- wróciłam z własnym kompletem :)


Jedynie olałam zielonego dziobaka :) jakoś najmniej mi się podoba.  


A dla Szarej Sowy świecący Pan Pudełko 

24 komentarze:

  1. Jest świetny :) Oszczędna kolorystyka tylko mu służy. Zwróciłam uwagę na jego fajnie ukształtowane łydki - zgrabniutki:) No i włosy bardzo mi się podobają - lubię długowłose męskie głowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się z MH wybierać tylko ciekawe okazy- zauważyłam że większość zakupionych lalek jest stonowana kolorystycznie ;)
      Fryzura też mi się podoba :)

      Usuń
  2. Billy wygląda ciekawie :) Lubię tago typy fryzury :) Miałam kiedyś fazę na Angry Birds pod kryptonimem Star Wars... Chociaż nie... nadal mam :) Pozdrawiam i gratuluję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) te pluszowe ptaki są bardzo sympatyczne ;) ja poszukuję czegoś mikro- jak nie znajdę pewnie wydłubię dla Emmy i Jo :)
      Billym jestem pozytywnie zakoczona ;) Starannie wykonany ;)

      Usuń
  3. Ale się mu oczy świecą, fantastyczny jest ten kartonowy facet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- co prawda wieki idzie, ale cenę ma atrakcyjną w porównaniu z tym, ile kosztuje u nas ;)

      Usuń
  4. Świetny ten Twój Bladoniebieski! I jak nie myślałam nigdy o MH, zaczynam rozważać ich zakup....portfelowi się to na pewno nie spodoba :-) Kusisz strasznie!
    Ptaki i karton są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Billy jest szczególnie sympatyczny :)
      Ptaki Pepco- też wydają się w dobrej cenie a Pudełko z eBaya :)

      Usuń
  5. Słodki!
    Billy mi się podoba! Jest przystojny, ma fajną fryzurę i jest niebieski!
    Dobrze, że to facet, bo bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet porządnie zrobiony :) Fryzura mi się podoba, nawet żelując nie upaprali mu połowy twarzy :)

      Usuń
  6. Swietny :) Tez go mam i choc kupilam juz dawniej to rozpakowalam dopiero w weekend :) Ja nie moge sie opanowac jesli chodzi o MH masakra... dobrze ze idzie kupic z drugiej reki bo bym z torbami poszla ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja na szczęście kupuję wybrane modele- dużo mi się nie podoba i chwała :) Niestety ostatnio zapałałam do 3 lalek :) dobrze że w perspektywie jest Mikołaj, Święta itd :) może coś wyląduje pod choinką ;)

      Usuń
    2. Mnie juz zadna nie wejdzie na polke...a czekam jeszcze na kilka nowych nabytkow...(dzieki uprzejmosci mojej kuzynki stalam sie posiadaczka ostatnio pokazywanego przez Ciebie 5 paku) I jedna calkiem przez przypadek jedzie do mnie az z Australii. Mnie niestety nic nie skapnie pod choinke...Jak sobie sama nie sprawie to Mikolaj niestety zawsze o mnie zapomni ;)

      Usuń
    3. Gratulacje! Ja też Mikołaja wyręczam!

      Usuń
  7. Z niewidzialnego Billiego zrobił się Billy ornitolog ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ale z tendencją do znikania :) łatwiej mu będzie ptaszyska namierzać

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) Łydki jak łydki- fryzurę ma obłędną

      Usuń
  9. oj tam łydki - fryzurę seksowną ma i basta -
    tylko mu jakiegoś instrumentu dać do łapek
    i uwodzicielski muzyk jak ta lala - MH lala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) coś się znajdzie - może nawet coś do czapki nazbiera :)

      Usuń
    2. i z tym jakże entuzjastycznym nastawieniem niech
      rusza w miasto ku uciesze melomanek i innych fanek

      Usuń
  10. superr :) ^.^
    dollendme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń