Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 6 października 2014

Jesteśmy Monster High- Potworząd Uczniowski czyli Slo Mo na prezydenta.

Potworny Pięciopak jest dostępny w ludzkiej cenie w teskaczu- pod warunkiem, że osoba, która zajmuje się cenami zrobi ludzką cenę.  Po lalki musiałam fatygować się dwukrotnie- za pierwszym razem wybrałam sobie - moim zdaniem najładniejszy zestaw- i pozostawiłam go w sklepie, gdyż cena opiewała na 339PLN!!! Jakież było zdziwienie pani, gdy zażyczyłam sobie odłożenie TEGO zestawu - przecież jest ich TYLE na półce- ładne mi tyle -wszystkiego 7 sztuk, z czego dwa wyglądające na odrzuty- Cleo z rozmazanym okiem i Slo Mo z wytartym flokiem :). Odpowiedziałam, że chcę ten bo lalki są ładnie pomalowane- mina pani -bezcenna.
Na drugi dzień zmachana po robocie polazłam po pięciopak- na szczęście czekał. I cena była właściwa - pomniejszona o bagatelka 170 PLN . Pani w informacji już nie była taka miła jak poprzedniczka, coś burknęła że "zawracanie głowy" to odwarknęłam, że gdyby wczoraj cena była właściwa nie musiałabym drugi raz iść i jej "głowy zawracać".*

A cały krzyk o to towarzystwo.


W pięciopaku znaleźli się Sloman "Slo Mo" Mortavitch, Lagoona Blue, Cleo de Nile, Gilda Goldstag i Scarah Screams.


Najbardziej z całego zestawu podoba mi się Gilda.  Jest to pierwsze wydanie Panny Rogatej
Technicznie to córka Złotej Łani lub Łani Kenyrejskiej zwanej też Cerynitis. Co prawda mitologiczna łania była srebrna ze złotymi rogami, ale to drobny szczegół.
Gilda jest złota- delikatnie połyskuje w słońcu.
Zarówno sama lalka jak i jej strój bardzo mi się podoba- nawet wybaczam jej różowy czub zażelowany na amen. W tym przypadku jest to całkowicie uzasadnione.






Kolejną lalką, która nie pojawia się zbyt często jest Slo Mo - uroczy i lekko nierozgarnięty zombiak :)  O ile mnie pamięć nie myli to drugie wydanie lalki.




Cleo najmniej mnie "kręci" - choć jest to pierwsza reprezentantka postaci w kolekcji.
Włosy zakitowane na amen, a na dodatek twarz lalki umazana jest żelem, z którego pod nosem zrobił się "uroczy" smark.  Mycie konieczne a i późniejsze zażelowanie fryzury - głównie czerwonych brokatowych nitek.



Lagoona - trzecia w zbiorze - bardzo delikatnie wybarwiona- taka wpadająca w szarość bardzo mi się podoba.




Scarah to potomkini Banshee- zjawy z mitologii irlandzkiej będącą zwiastunem śmierci.



Bardzo podoba mi się "wrzeszcząca" sukienka Scarah, oraz białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic :) - nie wiem co zwiastuje Scarach, ale lepiej nie dawajcie jej do prania własnej odzieży :) *


Podobny patent na "niewidzące oczy" mają Roxie i Damian z LDD- tu małe porównanie z LDD.




-Miłe panie idziemy zwiedzać nową Straszyllę :)




Jeżeli ktoś ma chrapkę na ten zestaw mogę z czystym sumieniem polecić.  Lalki są warte swojej ceny- zwłaszcza tej promocyjnej, na dodatek otrzymujemy trzy nowe postacie.

* Banshee widywana była piorąca rzeczy osoby której śmierć zwiastowała.


17 komentarzy:

  1. Sliczne!!! za ile w koncu je kupilas?? U nas chyba ich nie ma i jedynie moge kupic z usa a to zbyt drogo wliczajac clo..eh zazdroszcze po cichutku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 169 - taka cena jest w gazetce - reszta piechotą nie chodzi i za wyjściową cenę można kupić dwa zestawy!

      Usuń
    2. oh super zakup!!! Szkoda ze ja nie mam mozliwosci bo tez bym sobie kupila. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Prawie wszystkie mi się podobają - najmniej Cleo. Aż tak bardzo nie pasuje do Moster High - jest zbyt "normalna" :) Ale umazana twarz żelem, zwłaszcza pod nosem - może miał byc zamysł mumii z katarem siennym? Moja z zestawu Partners Lab ma za wysoko przyklejone oczy i wyglada jakby balowała pół nocy ;) Jak to wspólnie okresliłyśmy z Mary - "Nie wyspała sie biedaczka" ;) Pozdrawiam i gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba wizja smarkająco-kichającej mumii :)
      Cena jest o tyle atrakcyjna, że wychodzi 34PLN za lalkę - to przyzwoita cena, tym bardziej że są trzy nowości - jedynie trzeba wydać dużo na raz :)

      Usuń
  3. No powiem ci zaszalałaś! Rogata jest spoko... podoba mi sie tez ten koleś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz się żyje- BDW pierwszy raz trafiłam na taką promocję u mnie- pomijając CAM- owe zestawy

      Usuń
  4. Świetna jest rogata a Banshee - wrzaskiem oznajmiająca nadchodzącą do kogoś śmierć jest genialna (świetny pomysł zaznaczenia tego wrzeszczącą sukienką). Muszę zajrzeć do naszego Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! W przeliczeniu na sztukę to całkiem przyzwoita cena wychodzi.

      Usuń
  5. Gilda i Scarah rządzą :-) Co do Banshee - uwielbiam takie mroczne legendy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) te przynajmniej są porządnie osadzone w mitologii :) a nie dorobione na siłę jak niektóre potworki :)

      Usuń
  6. Proszę dopisać mnie do Fan Klubu Glidy! Podoba mi się w niej wszystko, a najbardziej ubranka ;)
    SloMo jest ciekawy- chyba najbardziej ciekawy z samczego rodu lalek ;)
    Reszta jest... nijaka.
    Coś urodzaj przygód sklepowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też mi się podoba- ciekawe czy pojawi się solo? Ciuszki jak na Mattela ma świetnie zrobione.
      Niestety - przygód ciąg dalszy- zwiedziłam realnie drogi sklep -jak poczytałam sobie o cudownych przecenach- przecen zero, a jak są to dużo wyższe ceny niż w innych sieciach -chyba wyszli z założenia że jak sklep na zadupiu to cenę wyrąbać mogą.

      Usuń
  7. No to rzeczywiście okazja dla fanów MH! Pięcioro i w takiej dobrej cenie! Wyobrażam sobie twarz ekspedientki...ha, ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja lubię wybrane modele, choć i tak zrobiło mi się całkiem spore stadko :)

      Usuń
  8. rzaaadko zachwycam się MH - ale złotoskórej już mi się chce - i tylko JEJ z całego zestawu! poczekam na grudzień - może gdzieś nieśmiało będzie na mnie czekała ta postać mitologiczna? w ludzkiej cenie, rzecz jasna, a to w zimowe święta zdarza się często na szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało zdobyć Rogatą :)

      Usuń