Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 18 lipca 2014

Wygrałam czyli Pocztówkowy Konkurs u Imago.

Jakiś czas temu Imago ogłosiła konkurs-zabawę blogową na pocztówkę ze swojego miejsca zamieszkania.
Oczywiście lalkową pocztówkę.
Ku mojemu OGROMNEMU zaskoczeniu i radości zdobyłam Drugie Pierwsze Miejsce wraz z Natalią Tadra zdobywczynią Pierwszego Pierwszego Miejsca! Natalia GRATULUJĘ SERDECZNIE!!!!
A współzwycięstwo zapewnił mi Cyberman!  Kolejny łup z SH, którego ułowiłam idąc na sesję.

 A oto zwycięskie zdjęcie.




 Do Imago poleciało więcej "pocztówek".
Było kilka z cyklu "gdzie jest Wally" W pięknych okolicznościach przyrody, nawet jak przyroda jest w donicy.






A także "lalkowy portret" z zabytkowym tłem





Oraz "zobacz co mu spod zbroi wylazło"






Niestety, jak to zwykle bywa trafił się przy konkursie troll-anonim, któremu werdykt i zwycięskie zdjęcia się nie podobały.
 Nie omieszkał wyrazić swojego niezadowolenia na portalu Ask, przy czym krytyka była cokolwiek mało konstruktywna i nieuzasadniona.
Dowiedziałam się, że moje zdjęcie było "do dupy" i że niewiele figurki na zdjęciu ów troloanonim widział.
Otóż drogi troloanonimie nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że moje zdjęcie jest "do dupy" - ono co najwyżej może być "chujowe" a skoro nie widzisz dokładnie to bardzo proszę Cybermana w powiększeniu.
A do twojej opinii mam stosunek taki jak Rycerzyk- OLEWAJĄCY! Szkoda, że nie masz cywilnej odwagi do ujawnienia swojej torżsamości!




Imago bardzo dziękuję za świetną zabawę! Mam nadzieję, że zachowanie troloanonima nie zniechęci Cię do organizowania kolejnych zabaw!

22 komentarze:

  1. Oooo dowiedziałam się, że mu woda leci hahaha :D
    Dzięki za udział i poprawę humoru :) jeszcze raz GRATULACJE! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak - to taka "fonntanna" cieknąca czasem smętnym strumyczkiem ale zawsze ;)
      Bardzo proszę- szkoda, że zawsze znajdzie się taka MENDA co człowiekowi będzie chciała humor popsuć ;) ale nie ma co się poddawać temu- trzeba robić swoje i tyle.

      Usuń
  2. Się uśmiałam:)
    Dziękuję i również gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nieprzyzwoiteee. Rycerz rycerzem, ale siusianie w miejscu publicznym podlega karze ;). Gratuluję nagrody, tylko przez tego troglodytę - trola nie wiem, co nią było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszę donieść ;) http://2.bp.blogspot.com/-rkdUYHIJAtk/U6gYK8GwhMI/AAAAAAAAHuw/Oz8BKzIaoRs/s1600/m3.JPG ten aparat Manhamana sobie wybrała :)

      Usuń
    2. Włodarze miasta postawili, widać że "spiżowym" osobnikom wolno lać w miejscach publicznych! Chyba, że wolno ale tylko z cokołu ;) Dzięki Imago za podpowiedź!

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej :)
    Ten pomnik jest... fontanną? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      A tak to fontanna - starałam się uwiecznić "sik" na zdjęciu ;) w powiększeniu dobrze widać ;)

      Usuń
  5. Łiiiii, boskie zdjęcie! Tak się cieszę, że wygrały fotki z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje a trolla nie karmić to sam padnie, albo sobie pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym raz chciała poznać takiego trolla z działalności blogowej i nicka - ciekawe czy byłby wtedy taki odważny- u mnie wszystkie trolle kończą w spamie- miałam kilka zdechły z głodu a nowe nie przyłażą - nie da się trollować nie będęc anonimem hehe

      Usuń
  7. Gratuluję! Wszystkie twoje zdjęcia są ładne : ) Niektóre podobają mi się bardziej niż to, które wygrało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi też, ale w zdjęciach czasem nie chodzi o prezentowaną lalkę czy otoczenie a klimat zdjęcia. Z założenia Cyberek miał pokazywać z lekkim zdziwieniem na twarzy CO robi Rycerzyk w miejscu publicznym i chyba się udało ;) A inna lalka (Icy) w tych samych okolicznościach przyrody co Cyber nie jest tak zabawna ;)

      Usuń
  8. Gratuluję! Fotko które wygrało nie jest "do dupy" ani "chujowe"! Ja protestuję! To jest po prostu ZDJĘCIE Z JAJEM :))) Trole były, są i będą, a tego konkretnego Trola pewnie nadal dupsko boli, siedzi gdzieś tam w swoim anonimowie i płacze na sobą... A tfu! LOL! Ja dodatkowo gratuluję Cyberman'a! :)
    PS: Dopiero teraz u Ciebie zauważyłam, że Rycerz... wszystko olewa ciurkiem prostopadłym, dedykowanym wszystkim Trolom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) DZIĘKI! Pewnie tak- zauważyłam że 90% takich trolli cierpi na dupościsk ;)
      Z Cybermana cieszyłam się podwójnie- bo pełnowymiarowy i prawie w idealnym stanie- biedak jedynie klapkę zgubił. Do pełni szczęścia brakuje mi pełnowymiarowego Doktora ;) bo maluchów mam komplet w sensie postaci-samych Doktorów dwóch. Ale chwilowo wywiało wszystkie Doktorki z moich SH ;)

      Usuń
  9. Super zdjęcie! Gratuluję! Anonim chyba nie wiedział, że takim wpisem zrobił Ci reklamę! Ha, ha! Teraz każdy chciał zobaczyć zdjęcie do ...
    Pozdrawiam a w następnym konkursie też chętnie wezmę udział! Mam tylko nadzieję, że Imago się nie zniechęci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiałam się ze wszystkich komentarzy… sama nawet nie zauważyłam, ze rycerz oddaje się przyjemnemu zajęciu w miejscu publicznym, ale jak kapnęłam to roześmiałam się serdecznie z ‘chujowej’ alternatywy, bo rzeczywiście… :D ha ha
    Coś trollami ostatnio wysypało, czyżby to oznaka że stajemy się coraz bardziej popularni jako kolekcjonerzy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej !!! cybermann jest the best!!! A anonimami nie ma co sie przejmowac ...zawsze znajda sie zawistni i bardzo tchorzliwi ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahah :) rewelacyjne zdjęcia, tekst i komentarze! Dziękuję!! Dawno się tak nie ubawiłam :D

    OdpowiedzUsuń