Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 29 lipca 2014

O tym, że i lalka uratowana z łap P.B.* może się odwdzięczyć ;)**

W zeszły piątek listonosz przyniósł paczuszkę od Imago z konkursową nagrodą . Prezentacja troszkę się opóźniła, ale żelków nie zeżarłam ;) doczekały do zdjęć ;)
W paczuszce oprócz Głównej Nagrody w postaci różowego aparatu znalazły się mikro Trolle, sznurkowa VooDoo Czerwonka, pocztówka - jak na pocztówkowy konkurs przystało i cukierasy ;) Po wydłubaniu wszystkiego z opakowań wyglądało to m/w tak:


Aparat "cyka" i świeci - nawet mocno, co udało mi się uwiecznić.


Głównym beneficjentem aparatu został Cyberman, który zgodził się pozować do zdjęć.
Postać jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie pochodzi z serialu Dr Who.  Lalek nosi na zadku sygnaturę Cyberman BBC 1963, 2006 BBC Worldwide LTD  iponiżej nieśmiertelne MADEINCHINA


Trollami natomiast  zaopiekował się z miejsca Hujoo, któremu zmienia się make up i osobowość ;)
Jednakże wielka miłość do kolekcjonowania miniaturowych Trolli pozostaje niezmienna.
Dziękuję Imago za powiększenie Hujoowej kolekcji!



Natomiast Icy pogodziwszy się z porażką w konkursie, postanowiła pogratulować zwycięcy ......


-Panie Cybermaniaku w imieniu swoim jak i koleżanek, którym też się nie udało wygrać gratulujemy panu serdecznie...... Mamy też dla pana propozycję z gatunku "niedoodrzucenia"
-Taaaak???? Zaciekawił się Cyberman
- Zamieńmy się! Pan da nam ten różowy aparacik, a my panu damy NAJPRAWDZIWSZY LASER! Nawet kolorem pasuje! I emituje zabójcze światło! O taki!


Cyberman popatrzył z zaciekawieniem na identyczny przedmiot w rękach Icy i bez większegoproblemu przystał na wymiane .
- O fakt pasuje idealnie! (za idiotę mnie mają czy co????) Jednakże stwierdził, że wystarczająco podpadł wygrywając konkurs, to nie będzie dyskutował.


Na pocieszenie Icy zakosiła też VooDoo Czerwonkę - teraz jej najlepszą kumpelę.
A Cyberman......
Pooglądał wymieniony towar...... I......
-

-Mam LASER i nie zawaham się go użyć  HAHAHAHAHAHAHAHA!


A za kulisami.....
Icy- Mam! Zobacz! Mam! Udało się!


BB-No co ty! Tak bez problemu????? I kupił ten tekst z laserem??? Strasznie ten Cyber głupi.......
Icy-No nie wiem chyba tego laseru nie łyknął, ale kolor to mu idealnie pasuje a my mamy nasz różowy aparacik!


-On w ogóle powinien być nasz! A nie tej Cyber-znajdy! Ot co! Skwitowała Basaak
-Wiesz co, dobrze że Duża poprosiła Rudą o kupienie tych aparatów, bo byśmy guzik z pętelką dostały! Co bym wymieniła co? Dobrowolnie by nie oddał!

I tak zakończyła się akcja różowy aparat ;)

Imago jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę i kapitalne nagrody! A trolle to żeby nam się jedynie takie plastikowe trafiały! Czego wszystkim i sobie życzę ! Hawk!

*P.B. Paskudne Bachory
** Cybermana kupiłam tuż przed sesją ;)

26 komentarzy:

  1. objaśnienia gwiazdek pod tekstem - bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahahahahahahhhh :D
    Uśmiałam się z tej akcji wymiany aparatu na aparat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Do moich Dużych Paskud idealnie pasuje. A te aparaty sa genialne! Świetnie zrobione jak na taki gadżet - dla mnie nie musiałyby łyskać ani cykać ;)

      Usuń
  3. zapomniałam napisać, że pan Hujoo fajny piegus jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Bardziej mi taki piegus pasuje, ale miał być bardziej odrażającym typem ;)

      Usuń
  4. Gratuluje wygranej!!! no i prosze cala akcja zakonczona powodzeniem... ;) I cyber ,i Hujoo i dziewczyny zadowolone....nie ma to jak zgoda w domu.. ;) Super historyjka!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj tak! Cyber mi się bardzo podoba - pod "blachą" ma wdzianko z dzianiny maskujące łaczenia i stawy bardzo fajny patent ;)

      Usuń
  5. Ale się uśmiałam! A różowy aparacik pasuje dziewczynom jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Idealny dla nich- teraz tylko muszę opracować futerały ;)

      Usuń
  6. a to dziewczyny złośnice! tak z premedytacją oszukać biednego cybermana ;D gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj to przebiegłe bestie, ciągle naburmuszone, bo są święcie przekonane, że wygrana im powinna przypaść w udziale,

      Usuń
  7. Ale spryciule, a i tak dały się nabrać. Przecież on oddałby im ten aparat na zwykłe proszę. Porządny Cyberman nie biegałby z różowym aparatem jak siusiumajtka. Ale najważniejsze, że wszyscy są zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) no nie wiem, podobno to czarny charakter ;)

      Usuń
  8. Na widok cybermana aż mi gul skoczył. Ja chcieć! i pożądać. Piękny blaszaczek! (i cukierki też chcieć, we wszystkich możliwych odmianach) I świecący aparacik! A na koniec tego komentarza, to proszę jeszcze, żeby mnie ktoś w leniwe cztery litery kopnął, bo wystarczyło wziąć udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napotkam kolejnego dam znać - chociaż ostatnio bida- nie ma nic z Dr Who.
      Mi się marzy duży Doktorek.
      A jak będzie kolejny konkurs kopa dostaniesz ;)

      Usuń
  9. Na widok cybermana aż mi gul skoczył. Ja chcieć! i pożądać. Piękny blaszaczek! (i cukierki też chcieć, we wszystkich możliwych odmianach) I świecący aparacik! A na koniec tego komentarza, to proszę jeszcze, żeby mnie ktoś w leniwe cztery litery kopnął, bo wystarczyło wziąć udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: congratulations for these gifts. They are very nice .. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na moją reaktywację bloga :DDD
    I Szczerze Gratuluje wygranej :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:) Kobiety to jednak potrafią dostać to na czym im zależy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Jeszcze takie przebiegłe bestie ;)

      Usuń
  13. A miałam okazję takiego blaszaka zgarnąć - ach jak żałuję patrząc na twojego:) (że nie wzięłam oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej! A sposób na machniom genialne :) !!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cyberman tak piękny (zwłaszcza z aparatem :D), ale czy czasem nie brakuje mu klapki na piersi?

    OdpowiedzUsuń