Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 10 lipca 2014

Do trzech Basaaków sztuka.

Razem z Icy, która cierpliwie czeka na swoją kolej do zdjęć przyleciał Basaak Trzeci- tym razem blondyna.  Mam słabość do tych lalek.  Mimo ich rozlicznych wad bardzo je lubię.










  Na tegorocznym urlopie zaszyłam się w domu- w sensie dosłownym.  Na skutek morderstwa na szybie dokonanym przez mojego stolarza plany urlopowe wzięły w łeb.  Bo czekam ciągle na drzwi do witryny i doczekać się nie mogę.  Termin odwleka się z dnia na dzień i wychodzi na to, że drzwi będą owszem ale dopiero w sobotę.  I znowu czeka mnie ekspresowe układanie na półkach czego serdecznie nie znoszę.  Ale cóż zrobić.  Czas oczekiwania spędziłam na dłubaniu teraz stadko Basaak i Ska ma nową garderobę ;)

10 komentarzy:

  1. Odwołanie planów urlopowych z powodu szyby? Ojoj, kiepsko ;-)

    Panna jest urocza, a zdjęcie z żółtymi oczami przy żółtych kwiatach trochę demoniczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie drzwi od witryny. Stolarz sam nie zamontuje, więc nie mogłam sobie pojechać ot tak i zostawić Mam z całym majdanem, a że termin miał być we wtorek, dziś usłyszałam że w piątek albo w sobotę to się odwlekło i zdechło. W sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło- nadrobiłam lektury, wyoglądałam zaległości filmowo/koncertowe no i obszyłam moje Paskudy ;)

      Usuń
  2. Basaaczki są całkiem sympatyczne, Twoja lala mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna blondyneczka :) tak troszkę zazdroszczę Ci takiego urlopu w domu :) Ja po wakacjach wracam tak umęczona, że tylko marzę o tym by wrócić do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki sama tworzyłaś? Świetne są :D proszę o pokaz z bliska :D a Basaczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: awesome pics. I like your doll. I will also be my holiday at home. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! Wspaniale prezentują się na zdjęciach Twoje panny! I jak pięknie ubrane! Urlop w domu też ma swój urok...

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wyglada :) Czasami nawet w domu mozna wypoczac ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest Twoja Bassaczka! A urlop w domu?? jej jak ja o tym marzę, mogłabym poświęcić cały dzień lalkom!! a tak to cały czas wyjazdy, nic nowego stworzyć nie można :(

    OdpowiedzUsuń