Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 22 czerwca 2014

Ł jak Łyżka z cyklu Lalkowy Alfabet


Muckiiiiii, Muckiiii, nie widziałeś mojej łyżki?


Nie, ale taką znalazłaem, może być?



O jeju co ja z taką łygą zrobię??


-Innej nie znalazłem, nie trzeba było starej gubić!*
Bohaterami "łyżkowego" postu są dwa jeże Muckie junior i mama Micki od Steiffa.
Duża jeżynka jest moją dziejszą giełdową zdobyczą.

* W zestawie mama jeżynka powinna mieć drewnianą łyżkę- niestety gdzieś ją posiała po drodze do mnie.
Narzekać nie będę, bo jak na giełdową zdobycz prezentuje stan idealny.  Do pełni szczęścia brakuje mi dużego taty jeża i małej jeżynki.

16 komentarzy:

  1. Fajny, ciekawie przedstawiony projekt z bardzo sympatycznymi bohaterami. Pani jeżowa i jeżyk są świetni. Jeśli skompletujesz jeszcze pozostałych członków rodzinki to dopiero będzie frajda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Choć i z tej dwójki bardzo się cieszę!
      A same zabawki uszyte są znakomicie.

      Usuń
  2. Fajna ta jeżowa rodzinka. Życzę Ci zdobycia reszty, a może nawet znajdziesz łyżkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe przy moim szcześciu to jest osiągalne. Razem z jeżycą kupiłam wózek i zgubiłam śrubkę od budki !!! Po 3 dniach nalazłam ową śrubkę we własnej torebce! To się nazywa szczęście ;)

      Usuń
  3. I love these little Steiff dolls. They are delightful. (I also have "Mucki"). A lovely blog, as usual.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love these little Steiff dolls. They are delightful. (I also have "Mucki"). Lovely blog, as usual.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Bardzo bym chciała znaleźć resztę lalek z tej serii

      Usuń
  5. Świetne są nawet bez oryginalnej łyżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i łyżkę znajdę ;) razem z tatusiem i córeczką ;) ;) ;)

      Usuń
  6. Superaśne :) słodkie jeżyki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne te jezyki!!! kilka razy mialam okazje je kupic ale w koncu rezygnowalam ;) Taaaka lycha to przynajmniej jezyki sie najedza ;) Pozdrawiam :)

    ( sorki ale chwilowo nie mam polskich znakow )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a ja na nie poluję zawzięcie ;) mam dwa maleństwa a'la Steiff - jedną jeżynkę z celuloidu ale malusieńką - z tych obu cieszę się bardzo- są wyjątkowo ładnie wykonane.

      Usuń
  8. Ojej!!! masz mamę i synka!! a ja znalazłam w SH niedawno dziewczynkę Macki Steiff. Urocze są te jeżyki! To jedne z niewielu figurek które mi się podobają! Gratuluję cennego nabytku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo lubię maskotki Steiffa - mam nadzieję, że uda mi się zebrać całą rodzinkę ;)

      Usuń
  9. ckliwe wspominki - jak choćby bajanie typu "opowieści z doliny jakiejś tam?" z figurkami (nie animacja) zwierzątek w ludzkich ciuchach - gdybym pamiętała tytuł serialu - w mig nabyłabym dvd ku pokrzepieniu serc... pan żaba, gromada myszek, jeżyki i inne urocze stworzonka tam były - jakże czułam się szczęśliwa w ich krainie...

    OdpowiedzUsuń