Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 18 maja 2014

Kailtlyn BFC Ink - Nowa* dziewczyna Mariana

Przyczyną wczorajszego niezadowolenia Natalii była nowa lokatorka, która jak niejedna lalka w kolekcji przybyła od Dollbyego ;)
Tym razem trafiłam Kaitlyn zawaną Kaśką ;) W czasie gdy Natalia z zaciętością dziabała igłami ELDa zasiadłam do maszyny w celu odziania Kaśki.  Przypadek sprawił, że w trakcie "płynięcia do domu" po przymusowych zakupach (wczorajsza pogoda zaczęła przypominać biblijny potop) zahaczyłam o jeden z ulubionych SH i znalazłam coś**, co znakomicie nadało się na kreację dla Kaśki.
Ponieważ lalka miała zmamłane włosy musiałam też wymyślić taką fryzurę, która wyeksponuje ładną błyszczącą górę a ukryje skosmacone końce i zabezpieczy włosy przed dalszym niszczeniem.
I tak jakoś spontanicznie powstała kreacja bardzo mocno inspirowana, a nawet bezczelnie odgapiona, bo w powodzi hejtu i wymyślań pod adresem pewnej piosenki umknęło większości świetne przemycenie rodzimego folkloru w scenicznej kreacji, które mi się osobiście bardzo podoba.






Z powodu bardzo wietrznej pogody zrobiłam mało zdjęć. Kaśka jest trochę rozklekotana i nie chciałam ryzykować wywrotki na bardzo mokrą ziemię. Kaśka dostała baletki od Natalii - pasują idealnie!


* Wcześniej upolowałam Addison
**Kupiłam hustę z prawdziwego tybetu! Wełnianą, cieniutką, w piękny wzór, niestety uszkodzoną ale udało mi się wykroić spódnicę.

24 komentarze:

  1. rewelka, bd jej u ciebie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Życzę Ci więcej takich udanych zdobyczy! Oj tak ma teraz odpowiednie towarzystwo ;)

      Usuń
  2. Kaśka dostała piękną sukienkę, motyw róż, to mój ulubiony. Kasia ma wiele dziewczęcego wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona z rezultatu- muszę coś jeszcze wydłubać dla "sztywniary" żeby ie czuła się porzucona- paraduje w różowych ciuszkach od Natalii, które choć mają fajny fason są uszyte z gorszej jakości materiałów

      Usuń
  3. Heh, czy tylko mi się wydaje, że ta ślicznota wygląda jak Cleo?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w 10 ;) bety są szyte na podstawie kreacji Cleo ;)

      Usuń
  4. Skojarzenie z ową piosenką przychodzi od razu, aczkolwiek Twoja wersja tego stroju jest 100 razy fajniejsza :-) Ślicznie Kasieńce w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo mi miło! Pomysł ktoś miał świetny i mimo otoczki skandalu cały występ Cleo od strony wizualnej i plastycznej podobał mi się bardzo- tak samo jak teledysk - pomijając majtające się po ekranie zady.

      Usuń
  5. Hello from Spain: lovely doll. Great dress. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marto! Bardzo dziękuję! Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Też mi się skojarzyło ze strojem Cleo :) Bardzo fajna ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie poradziłaś sobie z uszyciem kreacji dla lalki .Wygląda bardzo ładnie,dziewczęco .

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!
    Ta kiecka jest cudna!!!
    Nosiłabym taką z dumą!
    Mam chustę po babci- też z takim wzorem. Ładne by z niej kiecki były, ale to pamiątka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SH bez szkody na babcinej chustce można upolować podobne- Na Ciebie w życiu nie uszyję ale na mniejszy model kto wie...... Chustka duża była ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładny komplecik i świetny pomysł na fryzurę. Czasem w SH można śliczności wygrzebać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! O tak SH to prawdziwe skarbce! Już nie raz trafiłam rzecz za grosze.

      Usuń
  10. Nie no słowianka jak ta lala :) Bardzo mi się ten pomysł ze spódnicą podoba, widziałam nawet te spódnice w sklepie, ale przez ten charakterystyczny i puszczany wszędzie teledysk jakoś dziwnie by się w niej chodziło po ulicy, mimo że pomysł fantastyczny. Bardzo dobry pomysł z wystylizowaniem lalki w ten sposób, szczególnie ze wcale nie wiać podniszczonych włosów ani nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! U mnie też są te spódnice dostępne ;) W sumie miło by było gdyby ludowe wzory wróciły na ubrania. Włosy BFC mają dziwne- Maniek ma super fryzurkę- fakt że kupiłam go od kolekcjonerki, nowego, ale gatunkowo są inne niż u dziewczyn- może to zabieg, żeby dać słabe torzywo i zmieniać lalki jak się wychochrają - ta biedulka dużo przeszła sądząc po stanie rozklekotania stawów.

      Usuń
  11. Bosko wystylizowana- sama niedawno na podobną natrafiłam- klekocze jak szalona i ma niebieskie trampeczki;) Nie znam się na takich lalach, ale śliczna jest i wzięłam;) Mam zamiar ubrać ją w bermudy i bluzeczkę w paski...w stylu marynarskim;)
    Kurcze, ale mnie zainspirowałyście z Kaśką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Jak tylko lalka utrzymuje pozycje to jest OK.
      Lalka to BFC Ink- wyszukiwarka grafiki powinna dać odp na jaki model trafiłaś ;) Chętnie zobaczę Twoją stylizację- styl marynarski bardzo lubię.

      Usuń
  12. niunia jest słodka a jej sukienka absolutnie w moim stylu - folkowo na czarnym tle i wszystko gra!

    OdpowiedzUsuń