Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 25 maja 2014

Jedenaście czyli Lalkowy Alfabet


Dzisiejszy odcinek sponsorowały Bionic Woman firmy Kenner sztuk dwie i kombinezony własnej roboty Kolor nienaturalny w oryginale dla Bionic narzuciło nabycie pewnego przystojniaka, o którym kiedyś tam będzie- ów przystojniak posiada czerwone wdzianko, a że jest spokrewniony z Bionicami to dziewczyny dostały twarzowe dreso- kombinezony ;)

22 komentarze:

  1. :D BOSKIE :D super pomysł na realizację wyzwania!!!! Twoje Bionic Woman są super! Oryginalne urody to ich zdecydowany atut! Mam nadzieję, ze uda mi się kiedyś zdobyć choć jedną do swojego zbioru. Pozdrawiam u jestem zachwycona pomysłem realizacji!!!! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!!! Na pewno zdobędziesz swoją Bionic - jest ich całkiem sporo, a mi się udało w SH trafić lalka od Kennera to i na Bionic jest szansa- to bardzo osobliwa lalka i raczej szalone babcie wyrywające porcelanki dla wnuczek na nią się nie połaszą ;) Lalki mają bardzo ładne twarze - ta bez maski jest bardzo ładna i podobna do filmowej aktorki

      Usuń
  2. Dziewczyny w kombinezonach wyglądają świetnie! Buty - pierwsza klasa! Czy to złudzenie, czy jeden z kombinezonów jest w całości a drugi składa się z bluzy i spodni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne oko! Dokładnie- jeden to kombinezon, a drugi dres ;) Buty niestety "kenowe"- Bionic mają stopę rozmiaru kajaka ;) a za dłubanie butów dla nich jeszcze się nie zabrałam.

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł! Dresokombinezony wyglądają bardzo fajnie. :-)
    W jakiej skali są te lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bionici to spore babki- głowę wyższe od Barbie.

      Usuń
    2. To faktycznie będą mogły pożyczać kombinezony jakiemuś lalkowi 1/6 :) Ciekawe lalki.

      Usuń
    3. Może być ciężko, bo one są szczupłe ;) Uwielbiam lalki od Kennera- bardzo ciekawe pomysły i rozwiązania. Jak czas pozwoli zrobię zdjęcia towarzysza Bionic - ten to jest osobliwy i z "bajerkiem" ;)

      Usuń
    4. "Bajerek' mnie zaintrygował ;)

      Usuń
  4. Jedenastka na sportowo i w 100% lalkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: fabulous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowo:) Jedenastka jak ta lala:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ;) może być i tak ;) choć to bardziej super kombinezony do ratowania świata ;)

      Usuń
  8. Wow nawet nie wiedziałam że jest więcej niż jedna edycja Bionic Woman :) Do dziś znałam tylko tego cyborga po prawej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało zwinąć od razu dwie ;) Kenner stworzył całą serię lalek z linii bionic - marzy mi się zebranie całości - może kiedyś Wróżka Szmaciuszka będzie łaskawa i trafię resztę lalek ;)

      Usuń
  9. Nieeee…! Nie wierzę, że to już ostatni wpis ;'(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twojego bloga, najlepszy lalkowy blog EVER <3

    OdpowiedzUsuń