Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 8 maja 2014

H jak Huśtawka czyli Lalkowy Alfabet

H jak Huśtawka



Niestety za oknem mamy prawdziwą huśtawkę pogodową- wczoraj prawdziwe lato, ciepło i piękne słonko a dziś od bladego świtu leje i zimno. Sesję musiałam przenieść w warunki domowe ;) plastikowe kwiatki to nie to samo co kwitnące bzy i jabłonie.
Flynn tez nie bardzo chciał współpracować i miał własną wizję zabawy. A miało być tak pięknie i romantycznie ;)



Flynn to kolejna zdobycz z SH- praktycznie kompletny - brakuje mu jedynie torby złodziejaszka.

11 komentarzy:

  1. Wizja zabawy Flynna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak modele nie zawsze chcą robić to co chcemy my... ;) Super huśtawkowy post :) Pozdrawiam deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i pewnie wszystkie drobne wypadły mu z kieszeni.... :)
    Ach ci faceci......

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalkowa Roszpunka i lakowy Flynn <3
    U mnie też pada :(
    Moje sesje muszą trochę poczekać :P

    Pozdrawiam
    http://chanelka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: beautiful and romantic photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy Flynn huśta Roszpunkę to ma minę jakby po głowie chodziła mu myśl o zrobieniu jakiegoś wrednego psikusa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ rozhuśtane towarzystwo! Zabawny i pomysłowy, z fajnymi zdjęciami
    post! Bardzo lubię Roszpunkę i Flynna z zadartą brwią! Są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak widać warunki domowe też sprzyjają stworzeniu czegoś uroczego :))) a Flynn faktycznie ma jakieś niecne zamiary sadząc po minie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tak samo - leje :( plus takie, że konwalie mi w ogródku odżyją :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tę bajkę a Flynna uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komentarz pisany w późniejszym terminie ale i tak aktualny :) huśtawki pogodowej ciąg dalszy. Za oknem raz pada raz nie ... Roszpunka i Flynn rewelacyjni uwielbiam tę bajkę, huśtawka to dobre miejsce na psikusy :) szczególnie w wykonaniu płci brzydkiej :)

    OdpowiedzUsuń