Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 6 kwietnia 2014

Kotastrofa czyli posta na "E" nie będzie.

Przegapiłam Lalkowy Alfabet! Zaaferowana naprawą repro zapomniałam kompletnie o wyzwaniu fotograficznym, jednak rozciągnięcie w czasie nie zawsze sprzyja - trudno.
Za to dziś upolowałam w jednym z marketów Tolarei -Cat Tastrophe zwaną Kotastrofą. Lalka była przeceniona ale w bardzo osobliwy sposób- jedynie na jednym z regałów była informacja o obniżce i że promocja przy kasie. Jak już do owej kasy dotarłam to najpierw usłyszałam coś mętnie o e-bonach i że cena jak na pudełku- dopiero jak się upomniałam, że na półce napisane jak wół o promocji w kasie pani łaskawie zadzwoniła gdzie trzeba i Kotastrofę nabyłam w przyzwoitej cenie ;)
Jednakże gdybym nie była dociekliwa, nie plątała się po sklepie odpowiednio długo, żeby regał z "promocją" znaleźć lalkę kupiłabym po zwykłej cenie (tzn nie ja - nawet nie wzięłabym z półki) - swoją drogą ciekawa jestem ile osób nabyło lalki bez promocji, bo jej nie zauważyło!?.
Ale wracając do Kotastrofy- mój egzemplarz jest całkiem przyzwoity - co ciekawe na pudełku Indonezja a nie China ;) Jedyny minus to odgnieciona maska na mordce ;)














Kotastrofa podoba mi się w całości- zarówno kolorystycznie świetnie skomponowana, jak i wyposażona w liczne i bogate dodatki ;) mogę jej nawet wybaczyć krzywe włosy i plackowate pasiaste "coś" zalepione na amen ;)




29 komentarzy:

  1. Uwielbiam kotki MH! Ja zbieram tylko pierwsze serie, ale Twoja jest cudowna! na dodatek zdobyta z takim szczęściem :D W którym sklepie ją kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kerfurze ;) w innych promocji nie uświadczyłam.

      Usuń
  2. o! to zrobiłaś kotastrofe na bodżecie hipermarketu =)))
    superowa jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) wcześniejsze promocje były jawnie umieszczone na półkach ;) na szczęście MH podobają mi się mocno wybiórczo ;) Kota jest wyjątkowo urokliwa zwłaszcza w tym super-wcieleniu ;) dodatki ma zajefajne ;)

      Usuń
  3. ... jak się człowiek o swoje nie upomni, to go z torbami puszczą :)
    Bardzo ładna Koteczka , wolę ją z pyszczkiem bez maseczki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no - brzydko z ich strony że tak cichcem i chyłkiem ta promocja. Mi się podoba zamaskowana - bardziej tajemnicza ;)

      Usuń
  4. Ten odcinek wyzwania fotograficznego był jakiś taki zapominalski. Ja sobie o nim przypomniałam dopiero jak zobaczyłam zdjęcia innych.

    Kotastrofa jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uciekło mi kompletnie, zazwyczaj starałam się planować z wyprzedzeniem- jak widać natłok miesięczny byłam w stanie bardziej ogarnąć niż takie rozciągnięcie w czasie ;)

      Kotastrofa na powetowanie strat hehe

      Usuń
  5. Całkiem fajna ta kocica. Jakoś nigdy mnie nie ruszała, ale rzeczywiście ma w sobie "coś".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na nią miałam chrapkę ;) bardzo podoba mi się całość i rewelacyjne dodatki - to chyba najbardziej obdarowana dodatkami lalka w moim zbiorze ;)

      Usuń
  6. fajnie. przyzwoita cena zawsze w modzie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Mogły by wszystkie być w połowie ceny - wtedy szybko zniknęły by z półek ;)

      Usuń
  7. Twoja nowa kotka ma świetne kolory a oczy są takie cudne zielone...
    Piękny nabytek a skoro w promocji, to tym bardziej miło! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyska ma bardzo ładne i uroczą kreseczkę na nosie - jak na kota przystało ;)

      Usuń
  8. Zlepione na amen coś też mnie zafascynowało ;) Próbowałam to ruszyć, ale bez młota pneumatycznego to próżny trud :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) skunks inaczej ;) straszny klajster - ale może dobrze - prążki zostaną na swoim miejscu ;)

      Usuń
  9. świetna kocica, nawet z tym płaskim czymś przyklejonym na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) w witrynie stoi tym czymś do Deuce'a i to jego problem hehe ;) placek rekompensują dodatki ;)

      Usuń
  10. Ależ ma genialny kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba- i buty i ogon jej nie "wylata" jak BłysKotce ;)

      Usuń
  11. Prześliczna :) Tez na nią poluje ale wszystko w swoim czasie :)

    Chciałam się Ciebie zapytać jako ekspertki w dziedzinie rerootu gdzie kupić ładne i mięciutkie włosy syntetyczne do rerootu właśnie?? Potrzebuje turkusowe , fioletowe i bordo. Kupiłam biały kanekalon ale jest strasznie sztywny...tzn nie jest zły ale szukam czegoś mięciutkiego ;)

    Co do lalkowego wyzwania to zrób E z opóźnieniem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy kupowałam albo w My little custom lub w kreatywnym świecie ;)

      Usuń
  12. Ta kocica nawet i mi się podoba.Świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam też u siebie w sklepie z Zabawkami, ale cena 100 zł to trochę dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej polować w marketach- może przed dniem dziecka sypnie promocjami i uda się kupić taniej

      Usuń
  14. moje kotki Mona i Lisa też miały sztywne fabryczne zwisy - ale latorośl tak długo je czesała, aż zbędne tałatajstwo wygrzebała... z tym że - rzeczywiście, wtedy nie ma mowy o efekcie fal czy prążków...
    pozdrawiam i zazdroszczę jako miłośniczka uszatych i ogoniastych...

    OdpowiedzUsuń